Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Pieni tyttö raateli karhun...

    siskonsa kanssa, jonka jälkeen toinen heistä söi sen. http://www.yoki.ru/style/fashion/05-08-2011/398913-0/
    Miehen logiikka
    0
    52
  2. Omista piisi mummolle.

    http://youtu.be/VePpNvzY218
    Miehen logiikka
    6
    52
  3. Tietääkö kukaan varmasti...

    ovatko maahanmuuttajien lapset oikeutettuja lapsilisien saantiin heti saavuttuaan Suomeen tai myöhemmin ja millä peruste
    Miehen logiikka
    2
    52
  4. Tiesitkö että...

    infinitiivin perustana on verbi, kun taas illatiivi on jotakin aivan muuta.
    Miehen logiikka
    2
    52
  5. 1
    52
  6. Kävin nuuhkasemassa giniä pullosta.

    Se tuoksui ihan puiselle voin levitykseen tatkoitetulle sydemille. Mut en maistanu.
    Miehen logiikka
    2
    52
  7. Omista biisi youtubelle tai pikkuserkulle

    http://youtu.be/xfhOhJGleGk
    Miehen logiikka
    0
    52
  8. Timo soini Marsiin ja ....

    mönkijä eduskuntaan! Suomen veroihin korotukset, jotta Italiassa voidaan säilytää kerskaelintaso. Ferrari 458 xxx maksaa
    Miehen logiikka
    1
    52
  9. Lähtisitkö kahden kanssani palstalle ♬

    Jos kirjoittaisin sulle pienen kirjeen Ja toisin sen tänne palstalle Poistaisitko sen vai lukisitko loppuun, lukisitko l
    Miehen logiikka
    0
    52
  10. Kävin muuten äänestämässä!

    http://aijaa.com/Qv9YXF
    Miehen logiikka
    3
    52
  11. Mitä pääkopassa?

    Itsellä j...ärki http://youtu.be/rAU5u_aa2tk
    Miehen logiikka
    0
    52
  12. Olen ajatellut tehdä....

    itselleni taiteilijanimen esim. Modelli.Momentum tai Modelli.Momentte. Onko hyviä ehdotuksia? http://youtu.be/NDP4Q-z77
    Miehen logiikka
    2
    52
  13. Missä on Junttilan tupa ja ......

    palstaillaanko teillä? Mitäs "Jussina"? http://youtu.be/v310DQXXTko
    Miehen logiikka
    0
    52
  14. Mul on mountain dewii!

    Onko palstalla jännitteitä, oletko pahoittanut mielesi jonkun kirjoituksista niin paljon, että olet päättänyt hakea sair
    Miehen logiikka
    0
    52
  15. Tulin näin ja soitin......................................

    tubella http://tinyurl.com/nxetd7k Kävin hakee kortin pois paarista ja tulin heti puollustaa reviiriäni...mitä täällä
    Miehen logiikka
    0
    52
  16. Gentle on my my Mind

    Komppaan! Se on just näin. http://bit.ly/1FgG5Up
    Miehen logiikka
    8
    52
  17. Papu saparow..vai mikä sä nyt olitkaan?

    Niin miten on, onnistuuko toi karjalanpiirakoiden valmistus kotosalla?
    Miehen logiikka
    2
    52
  18. Miksi parisuhteessa ei saisi sekstailla muiden....

    kanssa, kysyy typerä lehden toimitus Iltalehdestä. Vastaan kaikkien suomalaisten miesten puolesta. Jos seksiä ei harrast
    Miehen logiikka
    0
    52
  19. Taas yksi urheilulaji...

    mikä putosi pois meikäläisen seurantalistalta. My Kippilä rankkari oli ihan normi veivi, missä veivaaja liikkuu eteenpäi
    Miehen logiikka
    0
    52
  20. Kulttuuria harrastavat miehet onnellisia ja....

    terveitä. "Monikulttuurisuus tarkoittaa tilaa, jossa yli 90% yhteiskunnan jäsenistä on runsaspigmenttisiä ihmisiä, joide
    Miehen logiikka
    6
    52