modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8849
Kävin nuuhkasemassa giniä pullosta.
Se tuoksui ihan puiselle voin levitykseen tatkoitetulle sydemille. Mut en maistanu.242- 142
pääkirjoitus
Miksi ulkoistaminen kannattaa? Itse olen ulkoistanut esim. itsetyydytyksen. • Strateginen onnistuminen - parempi ydinli442Tänään puhutaan drinksuista.
Nyt mä aijon opetta teille, palstan naisille miten "miehen vangitsia" tehdään. Koska täällä tuntuu olevan sama ongelma k1142A Christmas Story
Weihnachtsgeschichte Sie können nicht erkennen, warum ich weinen. Ich vermisse den Dschungel, Ich vermisse die vertraut342Tulin näin ja keskustelin!
Määrä Aines 6 dl mustaherukkamehua (itse tehtyä) 2 dl vettä 7 kokonaista neilikkaa 1 tl kokonaista kardemummaa 1 in042- 042
- 242
- 842
Vappu tuli ja meni
Olen luullut tulevani onnelliseksi vähäpätöisistä asioista, siitä että olisin ulkomuodoltani kiinteä ja urheilullinen, n6442Miksi parisuhteessa ei saisi sekstailla muiden....
kanssa, kysyy typerä lehden toimitus Iltalehdestä. Vastaan kaikkien suomalaisten miesten puolesta. Jos seksiä ei harrast042JunttiCheek
Lopettamisestaan avoimesti puhuva Cheek haluaa itse puhaltaa pelin poikki, kun on vielä huipulla (millä vitun huipulla)1142Taas yksi urheilulaji...
mikä putosi pois meikäläisen seurantalistalta. My Kippilä rankkari oli ihan normi veivi, missä veivaaja liikkuu eteenpäi042Linnan juhlien teema on tänä vuonna 2016.
Suomen vahvuudet! Mitä niitä on, jatka listaa..... 1.) vahvasti alapäästä karvoittuneet naiset suomi24 sinkut palstalla242Landet vs. paukut
Nainen kumman kainaloon halajat, jääkiekkoilijan vai snoocerpelaajan ja oletko Missi tyypinen nainen? Tunnelma tiivist042Jännämiehen pelikirja
1. pandaa on mukava panna 2. anaboliset lihakset 3. velkaa vähintään 500.000€ X. mitä muita?042Kuka munassa.
Nainen jos et pelkää lihasten kasvatusta, niin IME MUNAA.....tämä ei ole heikkohermoisille! http://tinyurl.com/pwy7xtu341Papu saparow..vai mikä sä nyt olitkaan?
Niin miten on, onnistuuko toi karjalanpiirakoiden valmistus kotosalla?241Sen vaan vielä tulin sanomaan että...
vedän tässä monoja jalkaan ja lähden hiihtämään, vaikkei tuolla peltoniityllä vielä lunta olekaan. Sukset varastosta ja341Viikon short cut vinkki
Angsti ei kysy aikaa eikä paikkaa! Ja sen vaan sanon, että en polta, juo tai kiroile, mutta voi vittu kun mun röökit041