Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8844

  1. Tänään puhutaan drinksuista.

    Nyt mä aijon opetta teille, palstan naisille miten "miehen vangitsia" tehdään. Koska täällä tuntuu olevan sama ongelma k
    Miehen logiikka
    11
    28
  2. Tulin näin ja keskustelin!

    Määrä Aines 6 dl mustaherukkamehua (itse tehtyä) 2 dl vettä 7 kokonaista neilikkaa 1 tl kokonaista kardemummaa 1 in
    Miehen logiikka
    0
    28
  3. Hei!

    Olen nukkunut koko päivän univelkoja pois (siis mä nukuin yhden naisen viekussa) koska olin joskus luvannut eräälle, ett
    Miehen logiikka
    0
    28
  4. Kenen palstalaisen korvaan haluaisit supattaa....

    utsiputsi duudeli....itse haluaisin supattaa erään nais rekatun korvaan, kenen nimeä en ikinä tule mainitemaan enää huul
    Miehen logiikka
    0
    28
  5. Kollektiiviset nerot palstalla....

    1. buddy-loven lause ~Kompleksisille z määritellään vastaavat funktiot modellin sarjan avulla korvaten x:t muuttujalla z
    Miehen logiikka
    0
    28
  6. Formula 1 starttia odotellessa

    "Helenius iski Pekka Luodeslammen Britanniasta hankkimaan Strikemate-laitteeseen omat ennätyslukemansa." Kirjoittaa IS t
    Miehen logiikka
    1
    28
  7. c/vitun/hämärät/kysymykset/palstalla/:D/koneko_sek

    c/vitun/hämärät/kysymykset/palstalla/:D/koneko_sekaisin/vai/minä, joka luotan siihen, että niin kauan on toivoa, kun suo
    Sinkut
    1
    28
  8. Kirje Suomi-Neidolle

    Nyt rehellinen vastaus pöytään! Kummalle lohkeaa, 1. Suomisen Makelle vai 2.Ahlam Yusufille? 1. http://bit.ly/2gbueA8
    Sinkut
    2
    28
  9. Mul on mountain dewii!

    Onko palstalla jännitteitä, oletko pahoittanut mielesi jonkun kirjoituksista niin paljon, että olet päättänyt hakea sair
    Miehen logiikka
    0
    27
  10. Missä köyhä-vilikin on....

    äiti laittanut nettiarestiin?! Kai minäkin lähden tästä hommiin, pitää käydä vuokraamassa pakettiauto, niin saa tyhjät p
    Miehen logiikka
    0
    27
  11. (((FUCK YOU)))

    Oi Suomi24, katso, sinun päiväs' koittanut, yön uhkaa karkoitettu ei ole pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa kuin
    Miehen logiikka
    2
    27
  12. Onko Lehtosaaresta tai Lehtisestä kuulunut mitään

    ...uutta. Palstan rikostoimittaja sekä ankkuri taitavat olla vielä peukku suussa tutimassa. Täällä lukijat odottavat jo
    Miehen logiikka
    2
    27
  13. Uskottavuus mediaan....

    Median luotettavuus horjuu, kansan manipulointi jo epätoivoista, oli siten kyse ilmastomuutoksesta tai USA:n presidentti
    Sinkut
    2
    27
  14. Mulla on yks toinenkin juttu

    mikä on ehkä vähemmän kiinnostava, mutta haluan jakaa sen kuitenkin kanssanne. On nimittäin pikkujoulukausi, ja on tullu
    Sinkut
    0
    27
  15. Jännämiehen pelikirja

    1. pandaa on mukava panna 2. anaboliset lihakset 3. velkaa vähintään 500.000€ X. mitä muita?
    Sinkut
    0
    27
  16. Aamukyssä # 2

    Hei urpo! Milloin viimeksi heräsit torttu byysissä?
    Miehen logiikka
    3
    27
  17. Hei monee asti noi...

    pankit on auki? Yks kyrpänaama kävi maksaa velkansa ja mä pistin noi setelit tollaseen lasten kylpyammeeseen missä käyn
    Miehen logiikka
    1
    27
  18. Huomenta!

    Koska on Raakkelin päivä?! http://tinyurl.com/bpq6zg2
    Miehen logiikka
    0
    27
  19. (((bingo)))

    Aletaan bingoa. Mä oon arponut kaikille osallistujalle "pakko osallistua" 10 numeroa ja sitten mä arvon vielä uudet nume
    Miehen logiikka
    1
    27
  20. Mun piti olla stadissa trefeillä...

    jo 2 tuntia sitten jonkun Virolaisen muijan kanssa, mutta mullapas on vielä Ripassoa pullossa jäljellä joten en tohdi vi
    Miehen logiikka
    0
    27