Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Sen vaan vielä tulin sanomaan että...

    vedän tässä monoja jalkaan ja lähden hiihtämään, vaikkei tuolla peltoniityllä vielä lunta olekaan. Sukset varastosta ja
    Miehen logiikka
    3
    52
  2. Landet vs. paukut

    Nainen kumman kainaloon halajat, jääkiekkoilijan vai snoocerpelaajan ja oletko Missi tyypinen nainen? Tunnelma tiivist
    Sinkut
    0
    51
  3. tzatzikia.

    Mitä toi oikein meinaa, ensin saat lukea lehdistä koko syksyn ja alkutalven, että noi tukiaiset on lähetetty Kreikkaan m
    Miehen logiikka
    0
    51
  4. Tiesitkö tämän....

    että 50% ihmisten viisaudesta perustuu toisten ihmisten tyhmyyteen.
    Miehen logiikka
    1
    51
  5. Aina ei voi voittaa....

    mutta jotain tässä maassa on pielessä. OLETETAAN että mä sekoon keskellä kaupunkia ja ammun jotain jalkaan, sytytän sair
    Miehen logiikka
    0
    51
  6. Vili!!

    Voitko hieman jeesata mua kun mulla on vähän kiire, nyt pitäis yhdistää täällä kirjoitteleva tai muuten vaan kurkkija ja
    Miehen logiikka
    0
    51
  7. Kumpi ja Kampi

    Kumpi on uskottavampi poliitikko ja kampi on uskottavampi koomikko? 1. http://tinyurl.com/83v3qgy 0. http://tinyur
    Miehen logiikka
    3
    51
  8. ((( 0 )))

    NOLLA!
    Miehen logiikka
    6
    51
  9. Tänään puhutaan drinksuista.

    Nyt mä aijon opetta teille, palstan naisille miten "miehen vangitsia" tehdään. Koska täällä tuntuu olevan sama ongelma k
    Miehen logiikka
    11
    51
  10. Eikö tätä sinistä väriä...

    saa vaihdettua muuksi, vittu mää saan kohta epileptisen kohtauksen.
    Suhteet
    0
    51
  11. Hell's Column

    Tuleeko muna ravistaa tai vatkata ennen pannuun upottamista? http://youtu.be/rc4hY5mUMPo
    Miehen logiikka
    1
    51
  12. Meikäläinen aloittaa nyt...

    downshiftailun, katsotaan sitten vaalien jälkeen kannattaako tänne kerryttää verojavaroja vai olla niitä hyödyntämässä i
    Miehen logiikka
    0
    50
  13. Netti-jurrit ja netti-darrat

    ovat nyky aikaa ja polveutuvat kalsari-känneistä. Mitä eroa olette huomanneet näiden kännien väleillä muuta kuin, että h
    Miehen logiikka
    0
    50
  14. Kuka muistuttaa ketä.....

    ja ketä muistuttaa kuta? tsirra = http://youtu.be/VP58As3a6LI http://youtu.be/LXEtbx_18PI = palsta pari?
    Miehen logiikka
    0
    50
  15. LOL

    :D http://youtu.be/CO6HQBjqqj4
    Miehen logiikka
    1
    50
  16. Pinnat kotiin....

    romanttinen Joululahjavinkki tyttöystävälle ja anopille (kenellä sellainen sattuu olemaan),. vie heidät tänne http://y
    Miehen logiikka
    2
    50
  17. (((WTF)))

    Nyt tarvitaan jo kaasunaamareita, kökkö mitä fabuloidia.... http://youtu.be/CnHAeqqbAjY
    Miehen logiikka
    0
    50
  18. #Hatsfäck

    Vittu mä liityn Natoon...mul on ritsa, tai ei se oo vielä suostunut tulee tänne....saatanan pikkuritsa.
    Miehen logiikka
    0
    50
  19. Kiitos ja hyvää päivää!

    En pidättele hengitystä odottaessani, miten yksinkertaisen blondin ulostuloon suhtaudutaan. En yleisesti ottaen odota tä
    Miehen logiikka
    0
    50
  20. Mulla on yks toinenkin juttu

    mikä on ehkä vähemmän kiinnostava, mutta haluan jakaa sen kuitenkin kanssanne. On nimittäin pikkujoulukausi, ja on tullu
    Sinkut
    0
    50