Tänään puhutaan drinksuista.

Nyt mä aijon opetta teille, palstan naisille miten "miehen vangitsia" tehdään. Koska täällä tuntuu olevan sama ongelma kuin yleisesti, että kun se mies saadaan haaviin niin sitä ei sitten osata pitää siellä.

Katsokaa video ja harjoitelkaa, itse voi toimia makutuomarina. Ja myöhemmin voidaan keskustella siitä miten onnistuit drinksun rakentelussa.

http://youtu.be/5mizy-xcsjA

Ensi viikolla aijon opettaa sitten niitä miehiä joilla on parisuhdeongelmia ja puhutaan siitä miten muija ja tämän kakarat haka.....tai siis pistetään kuriin, sekä siitä jos niistä on päästävä eroon.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malja sille

Jos tää ei olis mihen logiikkaan perustuva palsta, niin voisin kertoa, miten sen miehen nainen katosi ennen kuin miesrukka ehti tajutakaan.

Mut sä varmaan jo tiedätkin sen. Kokemuksesta.

• En tiedä! Mutta sen voisit kertoa miksi naiset ovat ivallisia siitä jos miehellä kotona mulkku seisoo koko ajan, koska nainen on selvästi kiimassa mutta haluaa peitellä tämän ihme konstein. Eli itse aiheuttavat sen miehen erektion

• malja sille
        modelli kirjoitti:

En tiedä! Mutta sen voisit kertoa miksi naiset ovat ivallisia siitä jos miehellä kotona mulkku seisoo koko ajan, koska nainen on selvästi kiimassa mutta haluaa peitellä tämän ihme konstein. Eli itse aiheuttavat sen miehen erektion

Veikkaan että se nainen ei ole siellä sen miehen kotona, vaan omassaan. Ja näin ollen miehen seisomiset ei hetkauta. Kiima ei riitä syyksi antautua kelle tahansa.

http://www.youtube.com/watch?v=edFieSRHDlY&feature=relmfu

• malja sille kirjoitti:

Veikkaan että se nainen ei ole siellä sen miehen kotona, vaan omassaan. Ja näin ollen miehen seisomiset ei hetkauta. Kiima ei riitä syyksi antautua kelle tahansa.

http://www.youtube.com/watch?v=edFieSRHDlY&feature=relmfu

Minulla on muutama ystävä joiden on lähes mahdotonta suoriutua naiseen tutustumisprosessita läpi niin, että se johtaisi penetraatioon. Mutta! Sellaisina vuosina kun Suomi on pärjännyt jääkiekossa kansainvälisest,i niin nämä ystäväni ovat saaneet maistaa naisen syliä ja se on aina tapahtunut Tampereella.

• korvaIlinen

Tarjoilen sulle nakkimuusia drinksumukista.

• Aikamoista haaskausta tuossa drinkin väsäämisessä. Baarimikko heittää hyvää Vermuttia lavuariin ja kaataa tilalle oliivilientä. Olisin säilyttänyt kummatkin, ei ehkä ole oikeaoppista, mutta kuitenkin.

En rakentele huvikseni drinksuja kotona. Puuttuu oikeat ainekset, eikä ole kauheasti mielenkiintoa sellaiseen puuhasteluun.

• TÄH? Olen ällikällä lyöty!

• modelli kirjoitti:

TÄH? Olen ällikällä lyöty!

Ai miksi olet?
        Haaskauksesta vai puuttuvista aineksista?

• tosi..typy kirjoitti:

Ai miksi olet?
        Haaskauksesta vai puuttuvista aineksista?

En kummastakaan noista vaan siitä, että kuinka piittamaton ja falski kannanotto....ihan kuin miehet ei kiinnosta?

• modelli kirjoitti:

En kummastakaan noista vaan siitä, että kuinka piittamaton ja falski kannanotto....ihan kuin miehet ei kiinnosta?

Tuossa puhtaan drinkin tekemisestä, eikä miesten kiinnostavuudesta.
        En mielestäni vastannut falskisti, vaan otin kantaa videolinkkiin ja drinkin valmistamiseen.

• tosi..typy kirjoitti:

Tuossa puhtaan drinkin tekemisestä, eikä miesten kiinnostavuudesta.
        En mielestäni vastannut falskisti, vaan otin kantaa videolinkkiin ja drinkin valmistamiseen.

Jaa no jaaritellako tässä koko ilta vai lähdetäänkö panemaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      2663
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1467
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1340
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      80
      1225
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1206
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      140
      1106
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1042
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      920
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      35
      914
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      820
    Aihe