Tänään puhutaan drinksuista.

Nyt mä aijon opetta teille, palstan naisille miten "miehen vangitsia" tehdään. Koska täällä tuntuu olevan sama ongelma kuin yleisesti, että kun se mies saadaan haaviin niin sitä ei sitten osata pitää siellä.

Katsokaa video ja harjoitelkaa, itse voi toimia makutuomarina. Ja myöhemmin voidaan keskustella siitä miten onnistuit drinksun rakentelussa.

http://youtu.be/5mizy-xcsjA

Ensi viikolla aijon opettaa sitten niitä miehiä joilla on parisuhdeongelmia ja puhutaan siitä miten muija ja tämän kakarat haka.....tai siis pistetään kuriin, sekä siitä jos niistä on päästävä eroon.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malja sille

      Jos tää ei olis mihen logiikkaan perustuva palsta, niin voisin kertoa, miten sen miehen nainen katosi ennen kuin miesrukka ehti tajutakaan.

      Mut sä varmaan jo tiedätkin sen. Kokemuksesta.

      • En tiedä! Mutta sen voisit kertoa miksi naiset ovat ivallisia siitä jos miehellä kotona mulkku seisoo koko ajan, koska nainen on selvästi kiimassa mutta haluaa peitellä tämän ihme konstein. Eli itse aiheuttavat sen miehen erektion


      • malja sille
        modelli kirjoitti:

        En tiedä! Mutta sen voisit kertoa miksi naiset ovat ivallisia siitä jos miehellä kotona mulkku seisoo koko ajan, koska nainen on selvästi kiimassa mutta haluaa peitellä tämän ihme konstein. Eli itse aiheuttavat sen miehen erektion

        Veikkaan että se nainen ei ole siellä sen miehen kotona, vaan omassaan. Ja näin ollen miehen seisomiset ei hetkauta. Kiima ei riitä syyksi antautua kelle tahansa.



        http://www.youtube.com/watch?v=edFieSRHDlY&feature=relmfu


      • malja sille kirjoitti:

        Veikkaan että se nainen ei ole siellä sen miehen kotona, vaan omassaan. Ja näin ollen miehen seisomiset ei hetkauta. Kiima ei riitä syyksi antautua kelle tahansa.



        http://www.youtube.com/watch?v=edFieSRHDlY&feature=relmfu

        Minulla on muutama ystävä joiden on lähes mahdotonta suoriutua naiseen tutustumisprosessita läpi niin, että se johtaisi penetraatioon. Mutta! Sellaisina vuosina kun Suomi on pärjännyt jääkiekossa kansainvälisest,i niin nämä ystäväni ovat saaneet maistaa naisen syliä ja se on aina tapahtunut Tampereella.


    • korvaIlinen

      Tarjoilen sulle nakkimuusia drinksumukista.

    • Aikamoista haaskausta tuossa drinkin väsäämisessä. Baarimikko heittää hyvää Vermuttia lavuariin ja kaataa tilalle oliivilientä. Olisin säilyttänyt kummatkin, ei ehkä ole oikeaoppista, mutta kuitenkin.

      En rakentele huvikseni drinksuja kotona. Puuttuu oikeat ainekset, eikä ole kauheasti mielenkiintoa sellaiseen puuhasteluun.

      • TÄH? Olen ällikällä lyöty!


      • modelli kirjoitti:

        TÄH? Olen ällikällä lyöty!

        Ai miksi olet?
        Haaskauksesta vai puuttuvista aineksista?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ai miksi olet?
        Haaskauksesta vai puuttuvista aineksista?

        En kummastakaan noista vaan siitä, että kuinka piittamaton ja falski kannanotto....ihan kuin miehet ei kiinnosta?


      • modelli kirjoitti:

        En kummastakaan noista vaan siitä, että kuinka piittamaton ja falski kannanotto....ihan kuin miehet ei kiinnosta?

        Tuossa puhtaan drinkin tekemisestä, eikä miesten kiinnostavuudesta.
        En mielestäni vastannut falskisti, vaan otin kantaa videolinkkiin ja drinkin valmistamiseen.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Tuossa puhtaan drinkin tekemisestä, eikä miesten kiinnostavuudesta.
        En mielestäni vastannut falskisti, vaan otin kantaa videolinkkiin ja drinkin valmistamiseen.

        Jaa no jaaritellako tässä koko ilta vai lähdetäänkö panemaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe