turkka.mella

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
450
- Rypäletäyshemua?EIkö suomesta saa ruokakaupoista mistään rypäletäysmehua? Kävin Alkossa kysymässä, mutta sanoivat että on ruokakauppojen3437
- Anabolinen hiilarilastiHei. Olen kokeillut tässä jo pidemmän aikaa eri laisia ruokia, joilla voisi olla anabolinen vaikutus. Koska olen melko4228
- Mistä armeijan nallepuku?Itse kävin Lapin lennostossa, Rovaniemellä, armeijan ja siellä meillä ainakin vaatteisiin kuului sellainen todella paksu1217437
- Tietokoneiden muistikampojen taajuuksien merkitysHei. Pitäisi hankkia tietokoneeseen lisää muistia, kun ei vissiin 8 Gt riitä. Olisin ostamassa 16 Gt (kahden 8 Gt:n muis4334
- Huoneilman hiilidioksiditasot talvellaHei. Ostin muutama kuukausi sitten tällaisen pienen, kahden huoneen talon ( sauna), ja aloin huolestua ilmanlaadusta kun198533
- Käänteinen hormoonikuuriHei. Tuli tässä mieleen, että kun testosteronin suora ottaminen sammuttaa elimistön oman testosteronin tuotannon, johtae1177
- En uskalla enää seurustella.En ole hirveästi elämäni aikana seurustellut. 3 suhdetta kaiken kaikkiaan on ollut ja nyt olen 30 vuotias mies. Ensimmäi3634
- Static Contraction TrainingHei. Onko joku koittanut tätä harjoitusmetodia jossa vain pidetään super painavia painoja staattisesti ylhäällä (esim me0153
- Yksi testosteroni-injektioTuli tuossa mietittyä, että olisikohan mitään hyötyä jos ottaisi yhden testosteroni-injektion (ei siis mitään kuuria, ei214893
- Mitä omistusasuminen kerrostalossa oikeasti maksaaHaluaisin oikeita lukuja ja arvioita, jotta pystyisin paremmin hahmottamaan omistusasumisen menoja kerrostalossa. Minua503018
- Miten lämpö saa atomit värähtelemään?Eli olen kuullut, että lämpöenergia saa atomit värähtelemään, mutta minua kiinnostaisi tietää, että miten lämpöenergia s25511
- Papujaija merkki sille joka ensin selvittää tämän!Miksi näin? 25 * (1/0.95) = 500 * (1/0.95) - 500 Eli tämä on loppupäätelmäni seuraavan matemaattisen tehtävän ratkaisun152485
- Haluaisin ostaa 7 sielua.Eli, kun te ateistithan ette usko sielun olemassaoloon, vaan tietoisuuskin on vain illuusio kemikaalisista reagrioista a32187
- Miten saada aivot kasvamaan?Olen tässä vähän miettinyt, että miten saisi aivot kasvamaan. Asia on tärkeä, koska (1) mikäli ihmisillä olisi suuremm19191
- Jääkauden evidenssi ei ole kiistaton, vai onko?Eli haluaisin aloittaa keskustelun siitä onko mahdollista olla uskomatta jääkauteen, selittämällä sille annetun evidenss521341
- Homous ei ole synnynnäistäEli olen sitä mieltä, että homous ei voi olla synnynnäistä, koska: 1. Osa homoista vaihtaa takaisin heteroseksuaalisuute833472
- Suunnitelma rikastumiseen.Tavoitteenani olisi taloudellinen riippumattomuus, jonka olen laskenut saavuttavani sitten kun minulla on rahaa niin, et26405
- Naiset ovat turhia.Ajattelin tässä nyt laittaa ajatukseni tänne analysoitavaksi. Olen melko hyvän näköinen ja urheilullinen, 28 vuotias T49819
- Agnostikko ateisti ja agnostikko kristittySitä kuulee välillä ihmisten sanovan, että he ovat agnostikko ateisteja. Tulivan tuossa sitten mieleen, että itse taidan66681
- Globalismi vs. NationalismiMaailman etu, vai valtion etu? Itse olen tullut hieman kiinnostumaan politiikasta filosofisella tasolla. Miten olen asia1138