Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

450

1. Rypäletäyshemua?

EIkö suomesta saa ruokakaupoista mistään rypäletäysmehua? Kävin Alkossa kysymässä, mutta sanoivat että on ruokakauppojen
    Viinit
    3
    376
  2. Anabolinen hiilarilasti

Hei. Olen kokeillut tässä jo pidemmän aikaa eri laisia ruokia, joilla voisi olla anabolinen vaikutus. Koska olen melko
    Ravinto
    4
    200
  3. Mistä armeijan nallepuku?

Itse kävin Lapin lennostossa, Rovaniemellä, armeijan ja siellä meillä ainakin vaatteisiin kuului sellainen todella paksu
    Armeija
    12
    16458
  4. Tietokoneiden muistikampojen taajuuksien merkitys

Hei. Pitäisi hankkia tietokoneeseen lisää muistia, kun ei vissiin 8 Gt riitä. Olisin ostamassa 16 Gt (kahden 8 Gt:n muis
    Elektroniikka
    4
    317
  5. Huoneilman hiilidioksiditasot talvella

Hei. Ostin muutama kuukausi sitten tällaisen pienen, kahden huoneen talon ( sauna), ja aloin huolestua ilmanlaadusta kun
    19
    8088
  6. Käänteinen hormoonikuuri

Hei. Tuli tässä mieleen, että kun testosteronin suora ottaminen sammuttaa elimistön oman testosteronin tuotannon, johtae
    Kehonrakennus
    1
    153
  7. En uskalla enää seurustella.

En ole hirveästi elämäni aikana seurustellut. 3 suhdetta kaiken kaikkiaan on ollut ja nyt olen 30 vuotias mies. Ensimmäi
    Suhteen aloittaminen
    3
    559
  8. Static Contraction Training

Hei. Onko joku koittanut tätä harjoitusmetodia jossa vain pidetään super painavia painoja staattisesti ylhäällä (esim me
    Voimanosto
    0
    131
  9. Yksi testosteroni-injektio

Tuli tuossa mietittyä, että olisikohan mitään hyötyä jos ottaisi yhden testosteroni-injektion (ei siis mitään kuuria, ei
    Kehonrakennus
    21
    4655
  10. Mitä omistusasuminen kerrostalossa oikeasti maksaa

Haluaisin oikeita lukuja ja arvioita, jotta pystyisin paremmin hahmottamaan omistusasumisen menoja kerrostalossa. Minua
    Asuntojen hinnat
    50
    2843
  11. Miten lämpö saa atomit värähtelemään?

Eli olen kuullut, että lämpöenergia saa atomit värähtelemään, mutta minua kiinnostaisi tietää, että miten lämpöenergia s
    Fysiikka
    25
    472
  12. Papujaija merkki sille joka ensin selvittää tämän!

Miksi näin? 25 * (1/0.95) = 500 * (1/0.95) - 500 Eli tämä on loppupäätelmäni seuraavan matemaattisen tehtävän ratkaisun
    Matematiikka
    15
    2413
  13. Haluaisin ostaa 7 sielua.

Eli, kun te ateistithan ette usko sielun olemassaoloon, vaan tietoisuuskin on vain illuusio kemikaalisista reagrioista a
    Ateismi
    32
    161
  14. Miten saada aivot kasvamaan?

Olen tässä vähän miettinyt, että miten saisi aivot kasvamaan. Asia on tärkeä, koska (1) mikäli ihmisillä olisi suuremm
    Biologia
    19
    152
  15. Jääkauden evidenssi ei ole kiistaton, vai onko?

Eli haluaisin aloittaa keskustelun siitä onko mahdollista olla uskomatta jääkauteen, selittämällä sille annetun evidenss
    Geologia
    52
    1197
  16. Homous ei ole synnynnäistä

Eli olen sitä mieltä, että homous ei voi olla synnynnäistä, koska: 1. Osa homoista vaihtaa takaisin heteroseksuaalisuute
    Gay
    66
    2799
  17. Suunnitelma rikastumiseen.

Tavoitteenani olisi taloudellinen riippumattomuus, jonka olen laskenut saavuttavani sitten kun minulla on rahaa niin, et
    Yleistä taloudesta
    26
    376
  18. Naiset ovat turhia.

Ajattelin tässä nyt laittaa ajatukseni tänne analysoitavaksi. Olen melko hyvän näköinen ja urheilullinen, 28 vuotias T
    Parisuhde
    49
    777
  19. Agnostikko ateisti ja agnostikko kristitty

Sitä kuulee välillä ihmisten sanovan, että he ovat agnostikko ateisteja. Tulivan tuossa sitten mieleen, että itse taidan
    Ateismi
    66
    639
  20. Globalismi vs. Nationalismi

Maailman etu, vai valtion etu? Itse olen tullut hieman kiinnostumaan politiikasta filosofisella tasolla. Miten olen asia
    Yhteiskunta
    1
    114