Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Rakkaus ainiaan

Ihmeellistä on tämä maailmani, rakkaus on niin lähellä, mutta kuitenkaan en sitä voi koskettaa. Jossain kumminkin tavata
    Rakkausrunot
    0
    76
  2. Rakkaus katoaako ?

Rakastan ja rakastan ja vielä kerran ja kerran vielä sanon joten rakastan, niinkuin ennenkin jostain tulee jostain se s
    Rakkausrunot
    1
    76
  3. Hän on jossain

Katsoin taakseni, en nähnyt häntä Katsoin vierelleni, ei hän ollut siinä Katsoin eteenpäin, näin hänen hymyilevän ja kut
    Rakkausrunot
    0
    75
  4. Rakastan ja rakastan

Kaikki mitä sanoimme, joskus sekoillesssamme, niin se vain käy ja tiedät sen, että rakastan, sinua <3
    Rakkausrunot
    0
    74
  5. Rakkaus 10

anna yksi merkki minulle jaksamaan sinun kanssasi rakastan vielä hermot menee pian en tajua rakastan
    Viihde ja kulttuuri
    0
    74
  6. sinun sanasi

jotka ovat minua lähellä nyt en tiedä miten voi matkamme nyt jatkaa matkaamme, mutta on rakas !
    Rakkausrunot
    0
    74
  7. Unelma

Uskoin uniin ja unelmiin Toivoin, onnea Sain rakkautta ja sinut Uskoni palkitiin minun toiveillani Onni kestäköön
    Rakkausrunot
    0
    73
  8. hei tässä ollaan nyt

nyt ollaan nyt tässä joo mut nyt ollaan tässä.
    Rakkausrunot
    3
    73
  9. särkynyt sydän

Monet värit loihtivat meidät taidat osata jo sanani sinulle Tanssimme näin kahdestaan tämä on jo kirjoitettu tähtiin Ole
    Rakkausrunot
    0
    73
  10. Onni on jotain

Onni on olla jossain, ihmisenä ja olla väri millainen vaan Aika kuluu ja tavat muuttuu joskus onni tulee
    Runot
    0
    70
  11. sitä se on

Anna auringon paistaa jossain se antaa rauhan rakasta ja anna rakkauden tulla sinuun, tunne... rakkaus
    Rakkausrunot
    0
    69
  12. Syys, syys

Taikakuun laulu jäi sisääni joka oli aivan ihana, joka voisi olisi ponnahtaa pinnalle, kun se on niin tärkeä, kaikille &
    Rakkausrunot
    0
    69
  13. Jossain kaukana

siellä me olemme ja siellä ei ole riitoja ei kipua ja muuta huolta, joten kaikki voi jättää kaikki, joten lähdetään, kun
    Rakkausrunot
    0
    69
  14. Unelmani oli runo

Kaiken tuskan ja kuoleman kautta , minun unelmani vapautui lentämään Linnut lauloivat ja taivas itki pisaroillaan Tarin
    Rakkausrunot
    0
    69
  15. Rakkauteen kuuluu paljon sanoja

on jossain se maa, jossa voit kuulla sanoja, joita olet toivonut kuulevasi, en tiedä minne toivon kuulevani, niitä sano
    Rakkausrunot
    0
    69
  16. sinä ja minä

on onni olla sinun kanssasi muistan aina sinut ja kun näimme toisemme, se oli jotain ihan ainutlaatuista, mutta nyt en
    Rakkausrunot
    0
    69
  17. Rakkaalleni -59

näin sinut, sinun silmäsi iskivät ja minä laamannuin ja ihastuin ajatukseni eivät ole vieläkään muuttuneet, vieläkin ra
    Rakkausrunot
    0
    68
  18. Rakkaudesta laulan

Aina olen sinua haastatellut, mutta et sitä usko, voit juosta kuuseen, niinkuin minäkin ;)
    Rakkausrunot
    0
    67
  19. Tämä maailma

Ajattelin , tämä maapallo on liian pieni sinulle ja minulle Rakennetaan oma raketti ja lähdetään avaruuteen
    Rakkausrunot
    0
    67
  20. Sinusta kaikki

Itken keskiyöllä sinä et kuuntele minua rakastan sinua aina kuuntele minua jossain olet, jossain lähellä, ihan tässä rak
    Rakkausrunot
    0
    67