kuusitahtea

![]()
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Sinusta kaikki
Itken keskiyöllä sinä et kuuntele minua rakastan sinua aina kuuntele minua jossain olet, jossain lähellä, ihan tässä rak0111Jotain sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan muista0109Rakkaus joka jää
Kukaan ei voi tietää, mutta kun sinun viereesi istuu, joku joka tietää tunteesi niin silloin en enää jatka matkaani,0107Rakkaudesta laulan
Aina olen sinua haastatellut, mutta et sitä usko, voit juosta kuuseen, niinkuin minäkin ;)0106Terveiset Dianalle
Sinulle Diana lähetän terveiset kuinka ihana olisit ollut Englannin kuningattarena, sinä jätit suuren tyhjiön ikävöin j0106Tämä maailma
Ajattelin , tämä maapallo on liian pieni sinulle ja minulle Rakennetaan oma raketti ja lähdetään avaruuteen0106Jotain hukassa
Kirjoitin eilen rakkausrunon ja se julkaistiin täällä ja sitten yht`äkkiä se poistettiin. Miksi se poistettiin ?????0106Muisto minulla
<3 kaunis muisto minulla on sinusta rakas tyttäreni sinua rakastan ja muistelen aikaanne, joka oli voimakas taistel0105Rakkaus, jostakin
Unelma elää rakkaudessa jos voit koskettaa sitä se lentää luoksesi ja huutaa tulen luoksesi ja jaamme sinun unelmasi, jo0105Kukaan ei voi tietää minusta
Joten jaetaan ihan kaikille ihan kaikille, ylös ja alas sydämellä. Rakkaus on sitä ei aina sanoa, että teit sitä ja tä0105Muistoja paljon
Rakkaani kuljen kanssasi auringon laskuun Katselen kanssasi värejä taivaan ja nautimme Minun sydämeni kulkee sinun mukan0105Tähdet, tähdet
Taivaalla syttyi tähti, siitä tiedän että maailmasta yksi rakas lähti Taivaalla on paljon tähtiä, ne tuikkivat ja antav0104Kaikkea paljon
kukaan ei voi uskoa, kukaan ei voi auttaa, kaiken jälkeen kukaan ei voi auttaa, nyt en voi enää kuin rakkautta kaikille0104Kaikki tässä
Sinä olet ainoa, ikävä iskee ja se pysäyttää minut Ajatus on kaunis tunnen sen, se on lähellä Muistan taistelumme, jotka0102Rakkaudesta kaikki
Rakkaus on kaunis asia astun maailmaan kauniiseen ja ihmettelen Amstrongin lailla voin vain ihailla taivasta ja pilven0102Rakkaus ainiaan
Ihmeellistä on tämä maailmani, rakkaus on niin lähellä, mutta kuitenkaan en sitä voi koskettaa. Jossain kumminkin tavata0102sinä jossain
maailmanin on täyttynyt, jostain jostain, josta en tarkkaan pysty sanomaan Nyt tulee tarkempi ilmaisu, jota kukaan ole s0101sinun sanasi
jotka ovat minua lähellä nyt en tiedä miten voi matkamme nyt jatkaa matkaamme, mutta on rakas !0101- 0101
Rakkaudesta sinuun
Rakastan, kosketan muistoja ajauden menneeseen kosketan kaikkea Rakkaus, siinä se on hetki kaunis, rakastan, en unohda0100