kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Rakkaus ainiaan
Ihmeellistä on tämä maailmani, rakkaus on niin lähellä, mutta kuitenkaan en sitä voi koskettaa. Jossain kumminkin tavata076Rakkaus katoaako ?
Rakastan ja rakastan ja vielä kerran ja kerran vielä sanon joten rakastan, niinkuin ennenkin jostain tulee jostain se s176Hän on jossain
Katsoin taakseni, en nähnyt häntä Katsoin vierelleni, ei hän ollut siinä Katsoin eteenpäin, näin hänen hymyilevän ja kut075Rakastan ja rakastan
Kaikki mitä sanoimme, joskus sekoillesssamme, niin se vain käy ja tiedät sen, että rakastan, sinua <3074Rakkaus 10
anna yksi merkki minulle jaksamaan sinun kanssasi rakastan vielä hermot menee pian en tajua rakastan074sinun sanasi
jotka ovat minua lähellä nyt en tiedä miten voi matkamme nyt jatkaa matkaamme, mutta on rakas !074Unelma
Uskoin uniin ja unelmiin Toivoin, onnea Sain rakkautta ja sinut Uskoni palkitiin minun toiveillani Onni kestäköön073- 373
särkynyt sydän
Monet värit loihtivat meidät taidat osata jo sanani sinulle Tanssimme näin kahdestaan tämä on jo kirjoitettu tähtiin Ole073Onni on jotain
Onni on olla jossain, ihmisenä ja olla väri millainen vaan Aika kuluu ja tavat muuttuu joskus onni tulee070sitä se on
Anna auringon paistaa jossain se antaa rauhan rakasta ja anna rakkauden tulla sinuun, tunne... rakkaus069Syys, syys
Taikakuun laulu jäi sisääni joka oli aivan ihana, joka voisi olisi ponnahtaa pinnalle, kun se on niin tärkeä, kaikille &069Jossain kaukana
siellä me olemme ja siellä ei ole riitoja ei kipua ja muuta huolta, joten kaikki voi jättää kaikki, joten lähdetään, kun069Unelmani oli runo
Kaiken tuskan ja kuoleman kautta , minun unelmani vapautui lentämään Linnut lauloivat ja taivas itki pisaroillaan Tarin069Rakkauteen kuuluu paljon sanoja
on jossain se maa, jossa voit kuulla sanoja, joita olet toivonut kuulevasi, en tiedä minne toivon kuulevani, niitä sano069sinä ja minä
on onni olla sinun kanssasi muistan aina sinut ja kun näimme toisemme, se oli jotain ihan ainutlaatuista, mutta nyt en069Rakkaalleni -59
näin sinut, sinun silmäsi iskivät ja minä laamannuin ja ihastuin ajatukseni eivät ole vieläkään muuttuneet, vieläkin ra068Rakkaudesta laulan
Aina olen sinua haastatellut, mutta et sitä usko, voit juosta kuuseen, niinkuin minäkin ;)067Tämä maailma
Ajattelin , tämä maapallo on liian pieni sinulle ja minulle Rakennetaan oma raketti ja lähdetään avaruuteen067Sinusta kaikki
Itken keskiyöllä sinä et kuuntele minua rakastan sinua aina kuuntele minua jossain olet, jossain lähellä, ihan tässä rak067