maaret.rekola

Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Kauppaoppilaitos Ammatti: Myynti/markkinointi Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
7
Kommenttia
83
Riinan tarina, Elämäntarinat
Moikka! No niin... Nyt oon ihan täysin jumittunu siihen kohtaan, ku Riinan pitäis estää sen Pena (apua ei muista nimee)2262mobiilipeli
Heips! Ajattelin vaan tiedustella, että onko kukaan ladannut kännykkäänsä simssiä? Hmm... Ja mahtaakohan se olla suome7301Kuukautiskuppi
Moikka! Suosittelen kaikille kuukautiskuppia! Ehdottomasti! Ollut minulle (runsasvuotoiselle) erinomainen ratkaisu! Al3537Kuukautiskuppi
Moikka! Suosittelen kaikille kuukautiskuppia! Ehdottomasti! Ollut minulle (runsasvuotoiselle) erinomainen ratkaisu! Alu3651Vika kopioidessa tiedostoa!
Moikka ja kiitos! Kohta oon hermoromahduksen partaalla =0) Sims 2 on ollut koneessani jo vuoden, sekä kummatkin lisäos2499Ladattavat talot! (TS2)
Moikka ja kesän odotuksia! En ole kovin innostunut talojen rakentaja. Taloistani tulee aina tylsiä, epäkäytännöllisiä j2370Liikalihavuus!
Heh... Simithan kuolevat, jos niita ei ruoki? Siis nalkaan! Ok tama on itsestaanselvyys, mutta kysymys kuuluukin: voivat1670