mobiilipeli

Heips!

Ajattelin vaan tiedustella, että onko kukaan ladannut kännykkäänsä simssiä?
Hmm... Ja mahtaakohan se olla suomessa ja suomen liittymillä edes mahdollista?
Törmäsin tällaiseen mahdollisuuteen luettuani siitä netistä jo aikoja sitten, mutta kiinnostus jäi vähän niinkuin siihen...
Nyt vaan tiedustelisin asiaa Teiltä, hyvät simssin suurkuluttajat ;0)

Kiitos ja pelailun iloa kaikille Petsiä odotellessa......

7

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa jaa

      En ole kuullut että simssin voisi ladata puhelimeen. Ihmeellistä tämä tekniikka.

      • Eihän se sama grafiikkainen tai toimintoinen vissiinkään ole, mitä esim. pc:llä, mutta sims kuitenkin... Jee!

        Jos joku olisis vaikka jossain joskus kokeillut/saanut toimimaan... =0)


      • heidi*
        squrtle kirjoitti:

        Eihän se sama grafiikkainen tai toimintoinen vissiinkään ole, mitä esim. pc:llä, mutta sims kuitenkin... Jee!

        Jos joku olisis vaikka jossain joskus kokeillut/saanut toimimaan... =0)

        ollu kännyssä (nokia6020) sims.
        Muistaakseni jamban sivuilta sen tilasin. Nyt en kyllä löytäny sieltä..
        Ei oikeestaan kovin kummonen oo. Vaikka en missään nimessä odottanu hienoo grafiikkaa yms. niin aika pettymys oli.


      • melliex
        heidi* kirjoitti:

        ollu kännyssä (nokia6020) sims.
        Muistaakseni jamban sivuilta sen tilasin. Nyt en kyllä löytäny sieltä..
        Ei oikeestaan kovin kummonen oo. Vaikka en missään nimessä odottanu hienoo grafiikkaa yms. niin aika pettymys oli.

        Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?


      • melliex kirjoitti:

        Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?

        Moikka...
        Nyt iski mieleeni se, että mistä sen tiedon edes sain haltuuni...
        Virallisiltahan sivuilta se pompsahti jälleen vastaan...

        http://thesims2.ea.com/mobile/index.php

        Haluaisin sen vain todella paljon itselleni puhelimeen...

        * Edelleen täällä elättelen toiveita... *
        Ja kiitos kaunis tähän asti vastanneille/kommentoineille...


      • heidi*
        melliex kirjoitti:

        Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?

        sama "tavote" kun simssissä muutenkin. n
        Normmalieläminen: syöminen yms. Kehitetään taitoja, tutustutaan ihmisiin (joita ei kovin montaa oo `naapurustossa`), että saadaan töitä ja ylennyksiä. Ja kun saa tienattua rahaa niin saa ostaa asuntoon lisää huoneita/huonekaluja.
        Jos joku on pelannu N.Y Nights-peliä, Sims on vähän samantyyppinen.

        Ite tilasin kun oli niin kovat vierotusoireet =)
        Täytyy käydä aina veljen luona pelaamassa..
        Mutta eipä siitä paljon apua ollu.


      • heidi*
        heidi* kirjoitti:

        sama "tavote" kun simssissä muutenkin. n
        Normmalieläminen: syöminen yms. Kehitetään taitoja, tutustutaan ihmisiin (joita ei kovin montaa oo `naapurustossa`), että saadaan töitä ja ylennyksiä. Ja kun saa tienattua rahaa niin saa ostaa asuntoon lisää huoneita/huonekaluja.
        Jos joku on pelannu N.Y Nights-peliä, Sims on vähän samantyyppinen.

        Ite tilasin kun oli niin kovat vierotusoireet =)
        Täytyy käydä aina veljen luona pelaamassa..
        Mutta eipä siitä paljon apua ollu.

        tässä noita sivuja. On paljon paremman näköset grafiikat noissa. Ja enempi toimintoja. Pitäis vissiin olla vähän parempi känny tuohon peliin.. Mutta mulla siis oli tuollanen, kun aiemmin selostin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      73
      3248
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1172
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      955
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      688
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe