Heips!
Ajattelin vaan tiedustella, että onko kukaan ladannut kännykkäänsä simssiä?
Hmm... Ja mahtaakohan se olla suomessa ja suomen liittymillä edes mahdollista?
Törmäsin tällaiseen mahdollisuuteen luettuani siitä netistä jo aikoja sitten, mutta kiinnostus jäi vähän niinkuin siihen...
Nyt vaan tiedustelisin asiaa Teiltä, hyvät simssin suurkuluttajat ;0)
Kiitos ja pelailun iloa kaikille Petsiä odotellessa......
mobiilipeli
7
364
Vastaukset
- jaa jaa
En ole kuullut että simssin voisi ladata puhelimeen. Ihmeellistä tämä tekniikka.
Eihän se sama grafiikkainen tai toimintoinen vissiinkään ole, mitä esim. pc:llä, mutta sims kuitenkin... Jee!
Jos joku olisis vaikka jossain joskus kokeillut/saanut toimimaan... =0)- heidi*
squrtle kirjoitti:
Eihän se sama grafiikkainen tai toimintoinen vissiinkään ole, mitä esim. pc:llä, mutta sims kuitenkin... Jee!
Jos joku olisis vaikka jossain joskus kokeillut/saanut toimimaan... =0)ollu kännyssä (nokia6020) sims.
Muistaakseni jamban sivuilta sen tilasin. Nyt en kyllä löytäny sieltä..
Ei oikeestaan kovin kummonen oo. Vaikka en missään nimessä odottanu hienoo grafiikkaa yms. niin aika pettymys oli. - melliex
heidi* kirjoitti:
ollu kännyssä (nokia6020) sims.
Muistaakseni jamban sivuilta sen tilasin. Nyt en kyllä löytäny sieltä..
Ei oikeestaan kovin kummonen oo. Vaikka en missään nimessä odottanu hienoo grafiikkaa yms. niin aika pettymys oli.Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?
melliex kirjoitti:
Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?
Moikka...
Nyt iski mieleeni se, että mistä sen tiedon edes sain haltuuni...
Virallisiltahan sivuilta se pompsahti jälleen vastaan...
http://thesims2.ea.com/mobile/index.php
Haluaisin sen vain todella paljon itselleni puhelimeen...
* Edelleen täällä elättelen toiveita... *
Ja kiitos kaunis tähän asti vastanneille/kommentoineille...- heidi*
melliex kirjoitti:
Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?
sama "tavote" kun simssissä muutenkin. n
Normmalieläminen: syöminen yms. Kehitetään taitoja, tutustutaan ihmisiin (joita ei kovin montaa oo `naapurustossa`), että saadaan töitä ja ylennyksiä. Ja kun saa tienattua rahaa niin saa ostaa asuntoon lisää huoneita/huonekaluja.
Jos joku on pelannu N.Y Nights-peliä, Sims on vähän samantyyppinen.
Ite tilasin kun oli niin kovat vierotusoireet =)
Täytyy käydä aina veljen luona pelaamassa..
Mutta eipä siitä paljon apua ollu. - heidi*
heidi* kirjoitti:
sama "tavote" kun simssissä muutenkin. n
Normmalieläminen: syöminen yms. Kehitetään taitoja, tutustutaan ihmisiin (joita ei kovin montaa oo `naapurustossa`), että saadaan töitä ja ylennyksiä. Ja kun saa tienattua rahaa niin saa ostaa asuntoon lisää huoneita/huonekaluja.
Jos joku on pelannu N.Y Nights-peliä, Sims on vähän samantyyppinen.
Ite tilasin kun oli niin kovat vierotusoireet =)
Täytyy käydä aina veljen luona pelaamassa..
Mutta eipä siitä paljon apua ollu.tässä noita sivuja. On paljon paremman näköset grafiikat noissa. Ja enempi toimintoja. Pitäis vissiin olla vähän parempi känny tuohon peliin.. Mutta mulla siis oli tuollanen, kun aiemmin selostin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 81682
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460