mobiilipeli

Heips!

Ajattelin vaan tiedustella, että onko kukaan ladannut kännykkäänsä simssiä?
Hmm... Ja mahtaakohan se olla suomessa ja suomen liittymillä edes mahdollista?
Törmäsin tällaiseen mahdollisuuteen luettuani siitä netistä jo aikoja sitten, mutta kiinnostus jäi vähän niinkuin siihen...
Nyt vaan tiedustelisin asiaa Teiltä, hyvät simssin suurkuluttajat ;0)

Kiitos ja pelailun iloa kaikille Petsiä odotellessa......

7

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa jaa

      En ole kuullut että simssin voisi ladata puhelimeen. Ihmeellistä tämä tekniikka.

      • Eihän se sama grafiikkainen tai toimintoinen vissiinkään ole, mitä esim. pc:llä, mutta sims kuitenkin... Jee!

        Jos joku olisis vaikka jossain joskus kokeillut/saanut toimimaan... =0)


      • heidi*
        squrtle kirjoitti:

        Eihän se sama grafiikkainen tai toimintoinen vissiinkään ole, mitä esim. pc:llä, mutta sims kuitenkin... Jee!

        Jos joku olisis vaikka jossain joskus kokeillut/saanut toimimaan... =0)

        ollu kännyssä (nokia6020) sims.
        Muistaakseni jamban sivuilta sen tilasin. Nyt en kyllä löytäny sieltä..
        Ei oikeestaan kovin kummonen oo. Vaikka en missään nimessä odottanu hienoo grafiikkaa yms. niin aika pettymys oli.


      • melliex
        heidi* kirjoitti:

        ollu kännyssä (nokia6020) sims.
        Muistaakseni jamban sivuilta sen tilasin. Nyt en kyllä löytäny sieltä..
        Ei oikeestaan kovin kummonen oo. Vaikka en missään nimessä odottanu hienoo grafiikkaa yms. niin aika pettymys oli.

        Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?


      • melliex kirjoitti:

        Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?

        Moikka...
        Nyt iski mieleeni se, että mistä sen tiedon edes sain haltuuni...
        Virallisiltahan sivuilta se pompsahti jälleen vastaan...

        http://thesims2.ea.com/mobile/index.php

        Haluaisin sen vain todella paljon itselleni puhelimeen...

        * Edelleen täällä elättelen toiveita... *
        Ja kiitos kaunis tähän asti vastanneille/kommentoineille...


      • heidi*
        melliex kirjoitti:

        Minkälainen tämä kännykkään tilattu simspeli mahtaa olla? Mikä sen ideana on? En kyllä itse hankkisi kännykkään sitä, mutta kiinnostaa vain kuulla, minkälainen se oli?

        sama "tavote" kun simssissä muutenkin. n
        Normmalieläminen: syöminen yms. Kehitetään taitoja, tutustutaan ihmisiin (joita ei kovin montaa oo `naapurustossa`), että saadaan töitä ja ylennyksiä. Ja kun saa tienattua rahaa niin saa ostaa asuntoon lisää huoneita/huonekaluja.
        Jos joku on pelannu N.Y Nights-peliä, Sims on vähän samantyyppinen.

        Ite tilasin kun oli niin kovat vierotusoireet =)
        Täytyy käydä aina veljen luona pelaamassa..
        Mutta eipä siitä paljon apua ollu.


      • heidi*
        heidi* kirjoitti:

        sama "tavote" kun simssissä muutenkin. n
        Normmalieläminen: syöminen yms. Kehitetään taitoja, tutustutaan ihmisiin (joita ei kovin montaa oo `naapurustossa`), että saadaan töitä ja ylennyksiä. Ja kun saa tienattua rahaa niin saa ostaa asuntoon lisää huoneita/huonekaluja.
        Jos joku on pelannu N.Y Nights-peliä, Sims on vähän samantyyppinen.

        Ite tilasin kun oli niin kovat vierotusoireet =)
        Täytyy käydä aina veljen luona pelaamassa..
        Mutta eipä siitä paljon apua ollu.

        tässä noita sivuja. On paljon paremman näköset grafiikat noissa. Ja enempi toimintoja. Pitäis vissiin olla vähän parempi känny tuohon peliin.. Mutta mulla siis oli tuollanen, kun aiemmin selostin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe