Riinan tarina, Elämäntarinat

Moikka!

No niin... Nyt oon ihan täysin jumittunu siihen kohtaan, ku Riinan pitäis estää sen Pena (apua ei muista nimee) ja Alinan häät!

Ensin Riina lähtee sinne hääpaikalle ja vaikka se kuinka juttelis ja flirttailis sen Pena kanssa, mitään ei tapahdu. Suhteet 100/100.
Oon myös tapellu (hyökkä) sen Alinan kanssa ja puhellu kaikille häävieraille.

Sitten kun olen aikani siellä viettäny, seuraavaksi tehtäväksi tulee tienaa rahaa, mutta siellä hääpaikalla ei voi tienata mitään, eikä Riina voi räpätäkkän rahasta.
Kun yritän lähteä pois yhteisötontilta, se ilmottaa, että haluatko silti lähteä, vaikka tehtävä on vielä suorittamatta. Ja silloin kone jämppää!

Raivostuttaa ja kohta peli lentää järveen.
En haluaisi pelata sitä Veetin tarinaa ennen ku Riina on selvinny kunnilla elämästään ;o)

Mut olkaa ystävällisiä ja auttakaa...

2

344

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidi*

ihan puhumalla. Ootko kokeillu kaikki vaihtoehdot jutteluvalikosta? Muistelisin, että se riittää kun Penan kanssa rupattelee. Siitä on tosin aika pitkä aika kun oon ite sen läpi pelannu..

• Hmm...
        Olen yrittäny juttelut ym. juoruamiset.
        Mut ehkä siinä on joku virhe, asennuksessa siis. Pitääpä uudelleen asentaa. Harmittaa vaan, ku oon jo tarinassa niin pitkällä. Mut kokeillaan!

Mutta KIITOS auttavaisuudesta, hetken sainkin odottaa, josko joku osaisi auttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      71
      1917
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1008
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      19
      957
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      685
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      105
      662
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      648
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      614
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      570
    Aihe