Moikka ja kiitos! Kohta oon hermoromahduksen partaalla =0)
Sims 2 on ollut koneessani jo vuoden, sekä kummatkin lisäosat on hankittu, ja vasta nyt törmään ongelmaan!
Jouduin siivoamaan c -aseman (tarkoitan, että alustin sen) ja ajoin ohjelmat takaisin uudelleen, kiitos kaikkien sinne jääneiden tiedostojen ja asennuksien... Nyt kuitenkaan en saa sims 2 enää sinne uudelleen asennettua.
Laitan CD1 sisään ja se käynnistyy automaattisesti, kuten pitääkin, kysyy sarjanumeroa ja kieltä ja kansiota, minne se asennetaan... Kaikki on hyvin tähän asti, kunnes tulee "laatikko"
Tiedosto:
TSData\Res\Sims3D\Sims08.package
Ja aina noin 3% kopioinnin väliin taas "laatikko"
Vika kopioidessa tiedostoa:
TSData\Res\Sims3D\Sims08.package
Haluatko jatka? Ja yritä uudelleen.
Klikkaan yritä uudelleen ja näin pääsen täyteen 100%, mutta tästä en enää eteenpäin vaan se jyllää tuossa samassa prosenttimäärässä ja heittää tuota vikailmoitusta välillä aina näytölle...
Eli jos tälleen lyhyesti kysyen: Mikä siis vikana? Cd:ssä, koneessa, luultavasti minussa!
Mutta kiitos vastanneille fiksuille ja niillekin, jotka lukivat!
Tahtoisi taas pelata... Niin kova ikävä... Ehdin Nightliffiakin pelaamaan vain muutaman tunnin...
Vika kopioidessa tiedostoa!
2
503
Vastaukset
- Nimetön
Oireet viittaavat siihen, että vika on CD:ssä. Voi se koneen asetuksissakin olla, mutta sinussa se ei ainakaan ole.
Jos levyssä on jotain sotua, voit puhdistaa sen varoasti. Varo kuitenkin naarmuttamasta levyä puhdistuksessa.
Jos levy on naarmuinen, sen voi vaihtaa maahantuojalla. Toimintaohjeet saa laittamalla sähköpostia sinne ohjekirjasessa olevaan osoitteeseen.
Voisit myös kokeilla lainata levyjä joltakin kaveriltasi. Asenna peli niillä ja pelaaminen omilla levyilläsi onnistuu mitä todennäköisimmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052