Vika kopioidessa tiedostoa!

Moikka ja kiitos! Kohta oon hermoromahduksen partaalla =0)

Sims 2 on ollut koneessani jo vuoden, sekä kummatkin lisäosat on hankittu, ja vasta nyt törmään ongelmaan!

Jouduin siivoamaan c -aseman (tarkoitan, että alustin sen) ja ajoin ohjelmat takaisin uudelleen, kiitos kaikkien sinne jääneiden tiedostojen ja asennuksien... Nyt kuitenkaan en saa sims 2 enää sinne uudelleen asennettua.
Laitan CD1 sisään ja se käynnistyy automaattisesti, kuten pitääkin, kysyy sarjanumeroa ja kieltä ja kansiota, minne se asennetaan... Kaikki on hyvin tähän asti, kunnes tulee "laatikko"
Tiedosto:

TSData\Res\Sims3D\Sims08.package

Ja aina noin 3% kopioinnin väliin taas "laatikko"

Vika kopioidessa tiedostoa:

TSData\Res\Sims3D\Sims08.package

Haluatko jatka? Ja yritä uudelleen.

Klikkaan yritä uudelleen ja näin pääsen täyteen 100%, mutta tästä en enää eteenpäin vaan se jyllää tuossa samassa prosenttimäärässä ja heittää tuota vikailmoitusta välillä aina näytölle...

Eli jos tälleen lyhyesti kysyen: Mikä siis vikana? Cd:ssä, koneessa, luultavasti minussa!

Mutta kiitos vastanneille fiksuille ja niillekin, jotka lukivat!
Tahtoisi taas pelata... Niin kova ikävä... Ehdin Nightliffiakin pelaamaan vain muutaman tunnin...

2

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Oireet viittaavat siihen, että vika on CD:ssä. Voi se koneen asetuksissakin olla, mutta sinussa se ei ainakaan ole.

Jos levyssä on jotain sotua, voit puhdistaa sen varoasti. Varo kuitenkin naarmuttamasta levyä puhdistuksessa.

Jos levy on naarmuinen, sen voi vaihtaa maahantuojalla. Toimintaohjeet saa laittamalla sähköpostia sinne ohjekirjasessa olevaan osoitteeseen.

Voisit myös kokeilla lainata levyjä joltakin kaveriltasi. Asenna peli niillä ja pelaaminen omilla levyilläsi onnistuu mitä todennäköisimmin.

• Moikka!

Kiitoksia kiitoksia!

Toivottavasti tää auttaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      116
      1823
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      134
      1407
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1121
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe