Moikka!
Suosittelen kaikille kuukautiskuppia! Ehdottomasti! Ollut minulle (runsasvuotoiselle) erinomainen ratkaisu! Aluksi oli aika hassua ja sattuikin, MUTTA vain vähänaikaa, kun kuppi totutteli uuteen paikkaansa ja raivasi itselleen tilaa =0)
Olen nyt käyttänyt sitä DivaCuppia runsaan puolivuotta, ja jo enimmäisellä kerralla homma toimi loistavasti. Kärsivällisyyttähän siinä vaaditaan, ja paljon! Loppujenlopuksi tämä tyhjennyskään ei ollut niin ällöttävää kuten kuvittelin, minustahan se on lähtöisin ja kunhan toisten kuppeihin ei tarvitse koskea!
Mutta jokatapauksessa tässä tälläinen mainonta epäilijöille... Niin ja itse tilasin sen tuolta Pehmopeppujen nettisivuilta, kun en kehdannut mennä kauppaan kyselemään... heh... =0)
Sekä tässä muutama linkki, jos joku halua lisää infoa:
http://kuukuppikunta.net/
http://www.pehmopeput.fi/
Kuukautiskuppi
3
701
Vastaukset
- ...
mutta jospa siirtyisit tuonne kuukautis-foorumille...
Anteeksi kovasti...
Taas tää aivojen yhteistyökyky pelaa... Olin toisella sivulla ja ajattelin toista sivua, mihin piti tää teksi laittaa...
Anteeksi vielä....
PS. Toivottavasti täällä ei ole kovasti pikkumaisia loukkaantuvia ihmisiä, jota tämä runsas palstan turha käyttäminen häiritsee...
Kiitos ja lisään tän nyt tonne oikealle palstalle!- roatyttö
Hyödyllistä tietoahan tuo oli...
Ties vaikka itse innostuisin kokeilemaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111093
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96817- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49549
- 37546
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa153536- 25515