Moikka!
Suosittelen kaikille kuukautiskuppia! Ehdottomasti! Ollut minulle (runsasvuotoiselle) erinomainen ratkaisu! Aluksi oli aika hassua ja sattuikin, MUTTA vain vähänaikaa, kun kuppi totutteli uuteen paikkaansa ja raivasi itselleen tilaa =0)
Olen nyt käyttänyt sitä DivaCuppia runsaan puolivuotta, ja jo enimmäisellä kerralla homma toimi loistavasti. Kärsivällisyyttähän siinä vaaditaan, ja paljon! Loppujenlopuksi tämä tyhjennyskään ei ollut niin ällöttävää kuten kuvittelin, minustahan se on lähtöisin ja kunhan toisten kuppeihin ei tarvitse koskea!
Mutta jokatapauksessa tässä tälläinen mainonta epäilijöille... Niin ja itse tilasin sen tuolta Pehmopeppujen nettisivuilta, kun en kehdannut mennä kauppaan kyselemään... heh... =0)
Sekä tässä muutama linkki, jos joku halua lisää infoa:
http://kuukuppikunta.net/
http://www.pehmopeput.fi/
heh... kamalaa mainosta... =0)
Kuukautiskuppi
3
536
Vastaukset
- DivaCup
Kyllähän tässä etusivullakin on jo aika monta keskustelua kupista ;) Saisi Suomi24:kin siirtyä järkevämpään systeemiin eli että jos viestiin vastaa niin ketju hyppäisi ylimmäiseksi.. olisi selkeämpää eikä noita ketjuja tarvitsisi kaivaa... :)
Olet aivan oikeassa... Se olisi enemmän kuin hyvä ratkaisu...
Olen vain huomannut joitain palstoja täällä seuraillessani et tosiaankaan ihmiset ei jaksa lukea yhtään, vaan kysyy heti et mitä ja mitä ja jos ja kun...
Niinkuin minä tässä nyt mainostelin tätä juttua... =0)
Mut ajattelin vaan et jos joku ei jaksa viestejä selata niin mainostetaanpa hieman ja lisäsin vielä linkkejäkin et voi suoraan sieltä sitten kattoa ja ettii tietoa... mutta melkeenpä voisin vannoa että tässä kuukauden aikana tulee vielä monia monia monia kuukautiskuppi kysymyksiä, mainoksia tai kertomuksia!
- ...
Kuukautiskuppi on kyllä paras suoja mitä olen ikinä käyttänyt. Ensimmäinen kerta oli kyllä aikamoista harjoittelua, mutta toinen sujui jo paremmin. Nyt olen käyttänyt yli puoli vuotta ja olen todella tyytyväinen. Ja ekologinen & taluodellinenkin se on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844