Vapaa kuvaus

Elämään! "Näin menee päivä kerrallaan!" Odotan vain askeleita aamusta iltaan - aina turhaan. Päivästä päivään jono tuskalla järjestyy jokaisen päivän ikävä ja tyhjyys - maalima on hylännyt. Jospa sittenkin...yritän, muutun. Risteilen hurjasti ajassa tässä eilisestä tulevaan. Vanhasta valikoin sopivat eväät ilta - aurinkoon. Päivästä päivään rutisevat luuni pystyyn nostan! Venytän, juoksen, humppaan, verryn luen, piirrän, jonkun seuraan kerryn! Enhän ole yksin yksinäinen jossain odottaa, huokaa seuralainen. Turha odottaa lopun päivää auttaa vain tätä elettävää. ... ynnämuu Kirjoittelen silloin tällöin 70 palstalle yo.nimimerkilläni. Joskus muuallekin, silloin usein toinen nimimerkki. ... Pistin "esittelykuvani "lisäksi kuvia maalaamistani tauluista. On tullut harrasteltua väreillä rötväämistä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

29

Kommenttia

4483

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kuulumisia kun kertoillaan, niin pitääpä pistää toimeksi. Tänään piti lähteä asialle ja olikin tärkeä aikataulu. Hyppäsin kärryni rupuskaan ja eikö mitä - pikkusen jurautti ja siihen loppui. Jotkut hätäilevät sitä, että autosta kuuluu kolinaa ja vinkunaa. Minä olen aina ollut iloinen kun kuuluu räminää. Silloin lähdetään matkaan!
    Nyt ei kuulunut - akku oli sökö. Saameri sentään, viikon verran yli vuoden vanha akku. Siitä olen tyytyväinen, että ei jättänyt viikko sitten korpeen. Mutta se takuu, se on yksi vuosi! Saapa nähdä miten viikon "ylitys vaikuttaa. Vai osataanko jo nykyään niinkin tarkasti laskea akun kesto? Ehkä.
    Kaikesta selvisin kuitenkin rimaa hipoen juuri aikataulussa.

    Nimi ehdotukset Pirtin tunnistamiseksi voivat olla hyviä, mutta niin vaikeat asiat jätän toisten huoleksi.

    Tuosta, että lukeeko joku jotakin tai ei. Kyllä varmaan lukee ja jos ei lue, niin omapa on "häpeänsä." Näin tuon tulen ajatelleeksi. Senkun pakuttaa menemään. Mukavaahan se on yksinpuhelukin jos puhetuulelle sattuu.

    Lukasin kyllä muualtakin Puskaleiman mahrottoman hyvän jutun. Selvisipä minulle ja muillekin, mistä suohiihtely sai idean ja alkunsa. Se kelpasihyvin "karpaaseillekin" , kaipa jotain sillä saivat rahastettuakin.
    Ei muuta kuin eteenpäin, sano Lapatossu!
  2. En tiedä...alkaa mennä jo huvittavaksikin nuo vuosien takaiset oletukset. Ehkä siksi, että olen kirjoittajana täällä" nuori,"jotain sentään oppinut.
    Valehtelusta; yhteen aikaan joku väitti, että olen kirjoittanut puskista satoja herjausviestejä ja että tieto on jo mapissa. No, alkuun kirjoitin rekkaamattomana, mutta joku avulias aatu nappasi sen nimimerkin ja kirjoitti sillä jonkun verran, ihan harhautusmielessä. Muuthan ei totuutta tiedä, minä tiedän sen valehtelukampanjan.
    Samoilla eväillä näytetään jatkavan: ne, ja ne kirjoittaa puskista. Aikamoista kanttia, kun syyttäjät sitä itse tekee. Ja vieläpä sepitellään oikein juttujakin.
    Onko muka joitakin kaltoin kohdeltu Kahvipirtissä? Vai onko nenä kovin herkkä vetämään herneitä? Olen saanut monta kertaa huss, huss "häätöjä," tai on komennettu Pirttiin aika härskein määritelmin. Nyt alan vähitellen ymmärtää touhun. Tämän kerron itsestäni siksi, että en halua sivullisia paljon sekoittaa mukaan.

    Koska muutenkin kirjoittelen harvakseen, teen sen täysin omilla ehdoillani. Lauseenpätkien kanssa en ryhdy mihinkään keskusteluun. En edes kysyttäessä.
    Saatan väistää muitakin tarpeen mukaan. Kahvipirttiin kirjoitan kun aikaa sattuu olemaan. Koko tämä tuohu ei muodosta elämänäni sisältöä.
    Niinpä en usko, että suuria muutoksia tai vajauksia elämäni sisältöön tulee, kävipä syvin tai matalin.
    Selvennykseksi: en ole häipymässä kokonaan. Saatanpa joskus tehdä avauksenkin. Saa nähdä.