Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

1615

  1. Miksi meidän nyt pitäisi hylätä monen luonnontieteellisen lain/teorian kokonaisuus (VSEPR, elektronegatiivisuus, Coulombin voima...) jotka yhdessä selittävät ja ennustavat täydellisesti tämän nestenoron taipumisen ja korvata nämä "oikeassa" olevalla OSP:llä, joka ei pysty millään tapaa selittämään tätä ilmiötä puhumattakaan mistään ennusteiden tai matemaattisten mallien tarjoamisesta? Anna yksikin hyvä syy, ole hyvä.
  2. Melko huvittavaa, että ensin kitiset siitä, miten tulee erottaa massan ja painon ero:

    "Selvitä nyt hyvä ihminen itsellesi painon ja massan ero ennekuin tulet ketään tuhnuttelemaan!"
    -Skomy-

    Tämän jälkeen heti perään sotket pienessä päässäsi saman asian:
    "skömyn puntari on absoluuttinen massan mittaava"
    -Skomy-