- Joo niin taitaa olla etä suhteita👩❤️💋👩
Ei nyt uskalleta ja kannata lähtee riskeeraa terveyttä 💋💋🥰👩❤️💋👩
Olen ollut puol vuotta töissä ilman lomii jos joulukuun olis kotona 😁👩❤️💋👩 - Töissä kiireitä, levännyt vapaa ajat. Ulkona paljon lisäksi vastapaino sisä työhön. Miten sinulla 😘👩❤️💋👩
- Oi ihanaa 😘😛😁👩❤️💋👩💋
- Okei... ???
- Halipula....
- Moikka. En minäkään usein, sitten ikävä tulee niin voin usein laittaa kyselyä. Töissä ollut kiireitä ja kaikkea muutakin.
- Ei voi..... Joo...
Joskus enkeli.... - Sitä ei aina tiedä kuka vastaa...
Kivaa syksyä.... - Halipula
- Vaikka olenkin joskus tollo en halua sinua mitenkään loukata, jotain niin kaunista ihanaa kuumaa meilläon ollut. Olen kärsivällinen ihanainen
- Ihanainen, olisin valmis...
- No ei todellakaan..
- Halipula on
- Kun sinun syliin pääsisi
- Ei mene joo tiedän kyllä, kerron joskus. Yllätyksiä tulee joskus jopa positiivisia. Elämä vie ja tuo. Jokain on mitä ei voi selittää, ei edes aikuinen osaa..
- Epätoivoinen tuskastunut olen ollut kun yhteyttä sinuun en ole saanut, jotain käsittämätöntä mitä ei voi ymmärtää.....
- Vähän outoa kun ei lomaa ollut. Yhden pitemmän viikonloppu reissun tein elokuun alussa. Toki ei hirveästi ole tehnyt mieli reissata. Jokin perinteinen reissu jäi tekemättä. The Voice ja olut. Teillä tyttöjen ilta...
- Ai ei kiva, toisaalta olet saanut nauttia kesästä ilman kiirettä minnekään. Mulla ei lomaa ollut, vaihdoin työpaikkaa, mennyt opetellessa uutta.
- Heii. Miten on mennyt? Kuuma ihana kiireinen kesä
- Meitä täällä joka lähtöön ja osa ei edes lähdössä koskaan.. Kiitos, sinulle myös.