- Työpäivä ohi. Lämmin on. Uimaan 😊💋❤️
- Minähän saunoisin vaikka joka päivä🤗😘🥰 Tyyny lauteille ja sinun pää siihen niin aloitan hieronnan🤗😋 varvas kerrallaan ilman kiirettä 😏
- Minulla öljy mukana kun tulen löylyihin 😏 Lämpimässä löylyssä hyvä hieroa öljyllä😘 Aloittaa niistä varpaista.
- No jos aivan välttämättä haluat🤔😄 niin voin harjalla vähän muualtakin😂😂💋
- Eikö pelkkä SELÄN pesu riitä 😳😄 von minä varpaatkin😂😂
- On ollut kyllä joo😳 Minä kun omalla nimim kirjoitan niin tietää kuka on. Oli ihanaa ja hyvin nukutti ja aamulla hymy huulilla 😄💋
- Voit kik Jori 69 tai s-post [email protected]
- Siinä hyvä olla, silittää ja suukottaa, tuntea toinen lähellä, vieressä, kuulla hengitys❤️👄
- Kiitos ihana😘💋🥰 Nyt kun saisi syliin nukahtaa 💕
Haluaisin myös kirjoitella kanssasi - Koskettelee sinua.. suutelen kevyesti olen niin tyydytetty, tunnen miten sykähtelet ja hengitys tasaantuu olet niin kaunis kun olet avoimena siinä,🥰💋 kaunis kuuma nainen 😋😍 silitän sinua ei kiirettä minnekään olet minun narttuni
- Sinä narttu teet niin hyvää..sykin sinussa ja purkautua sinuun olet minun kuuma narttu joka ottaa minusta kaiken ulos.. ihan mieletön narttu...Puristelen peppua ja mäen miten sykit ja valun sinusta💦💦🥰💕😘 haluaa sinua lisää💕
- Panen sinua... Puristan peppua ja sauva sinussa. Tunnen miten alat sykkiä ja vapusta panen kovempaa.. anna tulla ja nauti siitä💦😋🥰💕
- Ovat heränneet tähän päivään 😂😂😳
- Valut minun pakkeja myöten lakanoille olet kiimassa ja haluat panoa😛 löysin sinun sauvan
😄👍 Liukkaria.. tunnet pepussa minun sormen se panee peppua... Ja sitten jotain muuta.... Alan työntämään vähitellen sinun pepuun... Niin tiukka.... Ja nyt tunnet pilkulla jotain... Se viileämpää... Sauva pilluun.. oi mitsen tuikka olet😛🥰 vähitellen tulen sisään sinuun ja samalla sauva menee syvemmälle - Panen sinua.... Katson miten auki olet... 😍 Otan liukkaria ja tiputan pepulle se värähtää ja supistelee, odottaa jotain... Sormella kosken ja varovasti sisään, kalu sinussa koko ajan liikkuu, pillu puristelee... Aah tunnut hyvälle 😛
- Mikä peppu😍😋 hyväillen niin ihana ja mikä märkä halukas pillu odottaa. Tulen sinuun kiinni tunnet miten kalu on sinun alla sykkivän... Peruuta kalu ponnahtaa vasten peppua... Se hyväilee peppua pillua ja lasken jakaa tunnet miten tulen sinuun.,😋😍
- Panen sinua.... Välillä hitaasti nauttien ja tunnustellen sinun pillua miten imee ja puristelee minua... Ja sitte nopeammin niin että pallit hakkaa sinua läiske vain käy, olet todella märkä, pallit kastuu 😄😘💕 tahtoo takaa...
- Tunnen miten keinut vastaan.. rytmi löytyi tunnen miten olet minua sisään ja et luopuisi ulos mennessä, imen jälkiä rintoihin tunnut nii hyvälle, nousen käsien varaan ja katson sinua kun sinun sisällä olen😍 niin kaunis
- Niin märkä... tiukka isot rinnat suussa ja käsissä. Oi miten hyvä pillu... Hitaasti melkein ulos ja sisään hitaasti ihana nainen 😋😘💕
- Tunnen miten avsudut kun tulen sinuun.... Teet niin hyvää en vielä kokonaan sisään. Imen rintoja nami 😋🥰💕