- 🥰💞 Suukkoja..... Jaatte kaiken🤭😘🤗 Jos sylissä.... Puristaa... Puristelen rintoja.... Peppua.. namiiiii
- Suukkoja...😘🥰Saat... Puristele minun..... Sinun pitää oma hankkii ei sisko pärjää ilman...🤭😂🤣
- Kiva että olette saaneet rohkeutta ja lisää virikkeitä teidän sänkyyn meiltä.
- Hyvä että pääsit turvallisesti perille 🤗 Ajoit ja puristit minun jormaa .... Oihhh 🤗☺️😂🥰 Saat kyllä jokin yö🤗😛😉👅 Olen vielä lomalla.
Suukkoja 😘 Halaus 🤗🥰 - Ihania olette molemmat 🤗🥰💞
Haluan sinua aina ja koska vaan😘😛💋 Olet rakas💞 Sinut aamulla tai illalla... Sisko yöllä ☺️😂🤣😘
Tänään ei liian Myöhään sekopäät illalla liikkeellä... - Seuraajia on muutama ja pääasiassa naisia. Yli vuosi ollaan oltu suhteessa mitä monet eivät ymmärrä. Miten voi ja ette ole omia itseänne. Kaipaus ja halu toista kohtaan on koko ajan.
Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan
Kiva kun joku seuraa ja antaa palautetta - Sisko yhtä nopeasti lämpeni kuin sinäkin 🤭😘 Miten sinun saanti 🤭🤗🥰 Voin ja haluan teitä molempia rakastaa 💞
Siskolla pitkä matka? nyt huono ajokeli. - 😘🥰🤗 Ilta harmittaa, olin aamulla varovainen viesteissä ja oli siellä jokin mikä väärällä jalalla oli noussut 🤭
No purkavat pahaa oloaan.....
Olet rakas💞🥰 - Hyvä jos saitte molemmat nautinnon 🥰🤗💞 Suukkoja ja suudelmia 😘💋 ihanainen ja sinulle myös 😘💋🤗
- Pyllistä mulle ja levitä sun vittu... Tulen lähelle puristan peppua ohjaa narttu mun kyrpä sun vitulle..... Aah tulen hitaasti sisään sinuun vittuun....
- Saat olen jo vähän sinulle kasvanut...
Kieli 👅 käy sisällä hyvää mehua ottamassa pitkiä lipaisuja klit kovana jota huulilla ilmaisee.... Haluan sinua kohta.... - Kuumia suudelmia..... Ihanat rinnat sinulla..... Avaan reisiä kosketan... tunnen kosteaa märkää... Haluan maustaa.. painan pään pillulle kielellä avaan huulia... Hyvä... Klit kielellä hyvällä pyörittää...
- Tulen suutelen kahvi maistuu...
Koskettaa rintaa puristaa nännit kovina sormissa... - Kahvin jälkeen jotain muutakin olisi tarjolla 😘
- Kahvit voisin keittää ja tarjoilla sänkyyn 🤗😘
- Huomenta Siru 😘 Harmi että näitä hörhöjä illalla oli, aika hyvin siskosi kirjoitukset tunnistan. Hän vahva mutta kuitenkin niin herkkä🤗😘
Kiva myös sinuun tutustu 😘
Sinä kuitenkin kuulut siskosi elämään ja kuulut meidän juttuun ennemmin tai myöhemmin.
Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan. - Hyvää yötä 🤗🥰
- Olen. Laitoin just viestiä
- Katson miten olet kuuma haluttava... Tulen kosketan ... Puristaa suudellaan kielet leikkii imee huulta... koskettaa olet niin haluttava kuuma ja märkä...
- Halua että levitä pillun ja katson sinua, oletko samanlainen kuin siskosi 😛