masasalmi

masasalmi profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Hiljainen, rauhallinen ja rehellinen oman polkuni kulkija sinkkumies. Harrastukseni ovat musiikki (Mike Oldfield, klassinen ja vanhempi progressiivinen rock), koira, luonto ja uinti. Vihaan eläinrääkkäystä, väkivaltaa, pedofiliaa ja kaiken maailman sotahulluja johtajia. Henkiset asiat ovat myös tärkeitä. Urantia. Email: [email protected] Linkit: http://www.mikeoldfield.com, http://www.tubular.net, http://levypulju.nettisivu.org/etusivu/ Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Email: [email protected]

Liittynyt 26v sitten
11 aloitusta · 141 kommenttia
(Toivottavasti otat vakavasti sinun ja koirasi ongelman .)

Ei minulla ole mitään ongelmaa koiran kanssa. Kunnioittaa minua arjen askareissa. Tottakai se koira on hämillään, kun tassu kynsineen on yhtäkkiä ansassa rautaliuskan välissä ja koko jalka ties missä vääntyneessä asennossa ja yrittää päästä pois. Ja sillä hetkellä kun se ansaan joutui, niin mistä helvetistä se pelastuslaitos yhtäkkiä apuun saapuu. Työnnä sinä paljaana oleva jalkateräsi johonkin terävään ja ikävään ja vääntele hieman. En toivo kenellekään vastaavaa ja oli onni onnettomuudessa, ettei koirana ollut vielä isompi ja vahvempiluonteinen koira esim. doberman tai rotweiler. Oma koirani karjalankarhukoira/skotlanninpaimenkoira rotuinen nyt ei ole pieni sekään ja jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että ei pureskellut minua ihan satasella. Koskaan ja ei milloinkaan koira ei ole ollut agressiivinen minua tai muita tuttuja kohtaan.
Voit olla osittain oikeassakin, mutta vaikea on silti yhtyä samaan ajatukseen.
Terve!

Tässä palaute4 virastolle alla...

"Tervehdys taas!
Tulee minulla luvattomana olemaan analoginen televisiovastaanotin, jossa on scart-liitin DVD-soitinta varten. Tarvitsenko tv-luvan? Kanavien vastaanottamiseen tarvittava digiboxikin liitetään analogiseen televisiovastaanottimeen scartilla, mutta luvattomana en tietenkään tule sellaista käyttämään. Käytän ainoastaan DVD-soitinta. Tarvitsenko tv-luvan? Jos en nyt saa selventävää vastausta, niin otan yhteyttä Kuningaskuluttaja ohjelmaan tms., josta vastaukset saan. Vastaatteko vielä tähän... kiitos."

Ja viraston vastaus4 palautteeseen...

"Hei,

Viitaten edellisisiin viesteihini, jos teillä ei ole mitään sellaista laitetta tai laiteyhdistelmää, jolla on mahdollisista vastaanottaa televisiolähetyksiä ei televisiomaksua tarvitse maksaa.

Esimerkkejä laitteista, joilla on mahdollista vastaanottaa televisiolähetyksiä ja joista seuraa televisiomaksuvelvollisuus:

digitelevisio
digisovitin + televisio/monitori
digisovitin + tietokone
satelliittivastaanotin + televisio/monitori
satelliittivastaanotin + tietokone
internetin kautta vastaanotettavat digi-televisiolähetykset (IPTV, tv-kaista, anywheretv)
kännykkätelevisio (DVB-H)
Jos tietokoneessa on tv-kortti tms. seuraa siitä televisiomaksuvelvollisuus

Terveisin "

Tietokoneessani on kyllä analoginen tv-kortti, jolla ei mielestäni voi vastaanottaa digikanavia. Tv-kortti on vhs-nauhojen katselua varten tietokoneessa. VHS-nauhuri on liitettynä S-Video kaapelilla tv-korttiin.