Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kirjoitin tuohon toiseen ketjuun näin:

    "On niin kivaa pilkata ja vähätellä toisten kärsimystä, kun ei joudu itse kärsimään.

    On esimerkiksi ihan turhaa mennä terveen lääkärin vastaanotolle pällisteltäväksi, kun tällä ei ole mitään omakohtaista kokemusta sairastamisesta. Ei semmoinen edes ymmärrä, miltä toisesta tuntuu.

    Parhaalla lääkärillä löytyisi tauteja joka lähtöön... Helvetin sairas, jonka työkalupakissa olisi homesairaallekin jotain. Siihen tulokseen olen tullut kierrettyäni juppeja juppien perään, jotka ottavat ihmisiltä vaan rahat." ( http://keskustelu.suomi24.fi/node/9968728#comment-50148201-view )

    o o o

    Ei taidakaan palkkapaimenten joukosta löytyä mitään tämän veroista:

    "Kuka uskoo meidän sanomamme? Kuka ymmärtää Herran käsivarren voiman?
    Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet.
    Hyljeksitty hän oli, ihmisten torjuma, kipujen mies, sairauden tuttava, josta kaikki käänsivät katseensa pois. Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet.
    Ja kuitenkin: hän kantoi meidän kipumme, otti taakakseen meidän sairautemme. Omista teoistaan me uskoimme hänen kärsivän rangaistusta, luulimme Jumalan häntä niistä lyövän ja kurittavan,
    vaikka meidän rikkomuksemme olivat hänet lävistäneet ja meidän pahat tekomme hänet ruhjoneet. Hän kärsi rangaistuksen, jotta meillä olisi rauha, hänen haavojensa hinnalla me olemme parantuneet." (Jes. 53:1-5)

    - Siinä meille homesairaillekin paras lääkäri, Jeesus, josta profeetta Jesaja osasi jo kertoa.

    Ei silti, ei se vapauta lääkäreitä siitä vastuusta, millä tavoin he ihmisiä kohtelevat. Ainakin joku on tajunnut sen:

    "Ensimmäisen Korinttilaiskirjeen kuudennessa luvussa kuvataan ihmiskehon ainutlaatuisuus: Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa! (1 Kor 6:19-20).

    Mitä tämä Raamatun kohta meille merkitsee? Lääkärille tämä teksti avaa ihmisen kehosta aivan uuden ja ihmeellisen näkökulman. On kunnia asia hoitaa ihmisen kehoa, jossa asuu Jumalan Henki. Jos muistaisimme tämän aina silloin, kun kohtaamme lähimmäisen, suhtautuisimme häneen kenties kunnioittavammin." ( http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=4040#4040 )
  2. "Tapasinhan aivan 'sattumalta' myös yhden Homepakolaisten perustajista ja sain mielenkiintoista tietoa tulossa olevasta tärkeästä asiasta."

    - Miten voi aivan sattumalta tapahtua noin, sillä jos se tapahtuu minulle, minähän kirjoitan siitä? Ehkäpä se ei siis ollut sattumaa ollenkaan, vaan toisiaan etsivät langat punoutuivat vain yhteen...

    Niin näyttää käyneen.

    o o o

    En kerro tässä, miten tunnistin sinut. Eihän minulla ollut oikeasti mitään tietoa, vain pelkkä aavistus, joka osoittautui todeksi.

    Mutta ole huoleti, sillä tapanani ei ole lyödä lyötyjä. En paljasta henkilötietojasi tai muutakaan, joka vahingoittaisi sinua.

    Yhtä mieltä olen kanssasi siitä, että homesairaiden asioita pitää edistää - ja huimasti!