http://homegate2011.blogspot.com/2011/05/hometta-paossa-miksi-apua-ei-saa.html
Vihdoin omat nettisivut tälle asialle!
http://homepakolaiset.fi/index.html
Homeongelmista sairastuneille omat nettisivut
24
293
Vastaukset
Tuosta olemme kyllä yhtä mieltä:
"HOME- JA KOSTEUSVAURIOISTA SAIRASTUNEIDEN TILANNE ON HÄLYTTÄVÄ"
http://homepakolaiset.fi/lehdistotiedote.htmlMutta nämä tällaiset sivut puuttuvat vielä - sivut, joissa homesairaat voivat keskustella ja saada vertaistukea ilman ulkopuolisten jatkuvaa häirintää ja sabotointiyrityksiä:
Homesairaille oma nettisivusto
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2990839
Pyyntö on esitetty jo vuonna 2006 ja aina vaan ajankohtainen.
Aina sattuu ja tapahtuu.
Muistatte varmaan synkronisiteetin, josta Carl Jung on kirjoittanut kirjankin “Synchronicity: An Acausal Connecting Principle”. Ks. esim. http://21tiger.com/2010/07/24/synchronicity-an-acausal-connecting-principle-by-carl-jung/
o o o
Törmäsin ensi kertaa tuohon käsitteeseen lukiessani Julia Cameronin kirjoja.
Ja huomannut sen todeksi: jos etsit totuutta, totuus etsii sinua.
Tapahtuu ihmeellisiä sattumuksia ja törmäyksiä..."Tapahtuu ihmeellisiä sattumuksia ja törmäyksiä..."
- Juhannusaattoni oli aika hullunkurinen ja olen kirjoittamassa foorumilleni siitä. Kirjoitukseni ovat vaan vähän ruuhkassa, mutta tulossa kuitenkin.
Tapasinhan aivan "sattumalta" myös yhden Homepakolaisten perustajista ja sain mielenkiintoista tietoa tulossa olevasta tärkeästä asiasta. Kannattaa seurata Homepakolaistenkin palstaa tosi tarkasti.
Juttua syntyy myös tänne, kunhan kerkeän: http://www.sanasinko.net/"Tapasinhan aivan 'sattumalta' myös yhden Homepakolaisten perustajista ja sain mielenkiintoista tietoa tulossa olevasta tärkeästä asiasta."
- Miten voi aivan sattumalta tapahtua noin, sillä jos se tapahtuu minulle, minähän kirjoitan siitä? Ehkäpä se ei siis ollut sattumaa ollenkaan, vaan toisiaan etsivät langat punoutuivat vain yhteen...
Niin näyttää käyneen.
o o o
En kerro tässä, miten tunnistin sinut. Eihän minulla ollut oikeasti mitään tietoa, vain pelkkä aavistus, joka osoittautui todeksi.
Mutta ole huoleti, sillä tapanani ei ole lyödä lyötyjä. En paljasta henkilötietojasi tai muutakaan, joka vahingoittaisi sinua.
Yhtä mieltä olen kanssasi siitä, että homesairaiden asioita pitää edistää - ja huimasti!
- täs on
Hyvä sivu
- "rakennus"
Sairastunuttakin helpottaisi tieto miten on rakennettu väärin ja lisäksi tieto miten pitää rakentaa. Varsinkaa kelvollisista rakenneratkaisuista ei ole tietoja liikkeellä.
Ilmeisesti rakentamista ei osata.
Yhden kelvollisen olen itse huomannut: Asunnon on oltava pieni. Silloin koko ilmamäärän voi vaihtaa tiheään tahtiin lämmityksen maksamatta kovin paljoa.
Siksi asun matkailuajoneuvossa. Takuulla päästöjä on keinoaineisessa kopissa satoja erilaisia, mutta ilma vaihtuu...Veto ja lämmityskustannukset kyllä harmittavat. Tärkeintä on, että hengitys kulkee ja pumppu toimii. - vertti#
"Sairastunuttakin helpottaisi tieto miten on rakennettu väärin"
Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa."Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa."
- Todella typerää, mutta uutisen mukaan samaa peliä kaikkialla:
Asunnot täynnä vikoja: Näin hurjaa on meno työmailla
http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise
Lainaus:
– Työmailla tulee vastaan virolaisia hammaslääkäreitä ja jos minkä koulutuksen saaneita ihmisiä, muttei suinkaan rakennusalalle koulutettuja. Lisäksi on ihmisiä, joilla ei ole oikein minkäänlaista koulutusta, hän sanoo.
Taloussanomien rakennusalalla laajasti toimiva nimetön lähde kertoo samanlaisesta tapahtumasta.
– Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo.sanasinko kirjoitti:
"Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa."
- Todella typerää, mutta uutisen mukaan samaa peliä kaikkialla:
Asunnot täynnä vikoja: Näin hurjaa on meno työmailla
http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise
Lainaus:
– Työmailla tulee vastaan virolaisia hammaslääkäreitä ja jos minkä koulutuksen saaneita ihmisiä, muttei suinkaan rakennusalalle koulutettuja. Lisäksi on ihmisiä, joilla ei ole oikein minkäänlaista koulutusta, hän sanoo.
Taloussanomien rakennusalalla laajasti toimiva nimetön lähde kertoo samanlaisesta tapahtumasta.
– Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo."Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo."
- Aatelkaa nyt: sikopaimen sähkömiehenä.
Ei helvetti...sanasinko kirjoitti:
"Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa."
- Todella typerää, mutta uutisen mukaan samaa peliä kaikkialla:
Asunnot täynnä vikoja: Näin hurjaa on meno työmailla
http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise
Lainaus:
– Työmailla tulee vastaan virolaisia hammaslääkäreitä ja jos minkä koulutuksen saaneita ihmisiä, muttei suinkaan rakennusalalle koulutettuja. Lisäksi on ihmisiä, joilla ei ole oikein minkäänlaista koulutusta, hän sanoo.
Taloussanomien rakennusalalla laajasti toimiva nimetön lähde kertoo samanlaisesta tapahtumasta.
– Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo.Sutta ja paskaa:
"Erityisen ongelman muodostavat viikonloput, jolloin työmailla ei ole juuri minkäänlaista valvontaa ja varkauksia tehdään paljon. Työvälineiden ja materiaalien varastaminen myöhästyttää puolestaan rakennusprojekteja ja heikentää laatua.
– Kun alkuperäiset tavarat on varastettu, niin projektien eteenpäin saamiseksi tavarat korvataan jollain toissijaisella tuotteella. Työvaiheita jätetään myös kokonaan pois ja pintoja peitetään vain umpeen, jotta työ näyttäisi olevan tehty, alalla toimiva nimettömänä pysyttelevä lähde kertoo."
http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise
- vertti-eetu
http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2011/09/10/venalaista-rulettia-hometalo-voi-yllattaa/201112492/139?offset=90#comments
Mikä maa mikä valuutta? Voidaan kohta alkaa kyselemään päättäjiltä.
http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2011/09/10/venalaista-rulettia-hometalo-voi-yllattaa/201112492/139?offset=90#comments
Tuolla on järkeviä keskusteluja myös homeyliherkille ja kaikenlaisille "hörhöille" jotka vääntävät hölynpölyä selvistä asioista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372