Homeongelmista sairastuneille omat nettisivut

Homegate

24

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mutta nämä tällaiset sivut puuttuvat vielä - sivut, joissa homesairaat voivat keskustella ja saada vertaistukea ilman ulkopuolisten jatkuvaa häirintää ja sabotointiyrityksiä:

        Homesairaille oma nettisivusto
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2990839

        Pyyntö on esitetty jo vuonna 2006 ja aina vaan ajankohtainen.


    • Aina sattuu ja tapahtuu.

      Muistatte varmaan synkronisiteetin, josta Carl Jung on kirjoittanut kirjankin “Synchronicity: An Acausal Connecting Principle”. Ks. esim. http://21tiger.com/2010/07/24/synchronicity-an-acausal-connecting-principle-by-carl-jung/

      o o o

      Törmäsin ensi kertaa tuohon käsitteeseen lukiessani Julia Cameronin kirjoja.

      Ja huomannut sen todeksi: jos etsit totuutta, totuus etsii sinua.

      Tapahtuu ihmeellisiä sattumuksia ja törmäyksiä...

    • "Tapahtuu ihmeellisiä sattumuksia ja törmäyksiä..."

      - Juhannusaattoni oli aika hullunkurinen ja olen kirjoittamassa foorumilleni siitä. Kirjoitukseni ovat vaan vähän ruuhkassa, mutta tulossa kuitenkin.

      Tapasinhan aivan "sattumalta" myös yhden Homepakolaisten perustajista ja sain mielenkiintoista tietoa tulossa olevasta tärkeästä asiasta. Kannattaa seurata Homepakolaistenkin palstaa tosi tarkasti.

      Juttua syntyy myös tänne, kunhan kerkeän: http://www.sanasinko.net/

      • "Tapasinhan aivan 'sattumalta' myös yhden Homepakolaisten perustajista ja sain mielenkiintoista tietoa tulossa olevasta tärkeästä asiasta."

        - Miten voi aivan sattumalta tapahtua noin, sillä jos se tapahtuu minulle, minähän kirjoitan siitä? Ehkäpä se ei siis ollut sattumaa ollenkaan, vaan toisiaan etsivät langat punoutuivat vain yhteen...

        Niin näyttää käyneen.

        o o o

        En kerro tässä, miten tunnistin sinut. Eihän minulla ollut oikeasti mitään tietoa, vain pelkkä aavistus, joka osoittautui todeksi.

        Mutta ole huoleti, sillä tapanani ei ole lyödä lyötyjä. En paljasta henkilötietojasi tai muutakaan, joka vahingoittaisi sinua.

        Yhtä mieltä olen kanssasi siitä, että homesairaiden asioita pitää edistää - ja huimasti!


    • täs on

      Hyvä sivu

    • täs näi
    • "rakennus"

      Sairastunuttakin helpottaisi tieto miten on rakennettu väärin ja lisäksi tieto miten pitää rakentaa. Varsinkaa kelvollisista rakenneratkaisuista ei ole tietoja liikkeellä.
      Ilmeisesti rakentamista ei osata.

      Yhden kelvollisen olen itse huomannut: Asunnon on oltava pieni. Silloin koko ilmamäärän voi vaihtaa tiheään tahtiin lämmityksen maksamatta kovin paljoa.
      Siksi asun matkailuajoneuvossa. Takuulla päästöjä on keinoaineisessa kopissa satoja erilaisia, mutta ilma vaihtuu...Veto ja lämmityskustannukset kyllä harmittavat. Tärkeintä on, että hengitys kulkee ja pumppu toimii.

    • vertti#

      "Sairastunuttakin helpottaisi tieto miten on rakennettu väärin"

      Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa.

      • "Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa."

        - Todella typerää, mutta uutisen mukaan samaa peliä kaikkialla:

        Asunnot täynnä vikoja: Näin hurjaa on meno työmailla
        http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise

        Lainaus:

        – Työmailla tulee vastaan virolaisia hammaslääkäreitä ja jos minkä koulutuksen saaneita ihmisiä, muttei suinkaan rakennusalalle koulutettuja. Lisäksi on ihmisiä, joilla ei ole oikein minkäänlaista koulutusta, hän sanoo.

        Taloussanomien rakennusalalla laajasti toimiva nimetön lähde kertoo samanlaisesta tapahtumasta.

        – Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa."

        - Todella typerää, mutta uutisen mukaan samaa peliä kaikkialla:

        Asunnot täynnä vikoja: Näin hurjaa on meno työmailla
        http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise

        Lainaus:

        – Työmailla tulee vastaan virolaisia hammaslääkäreitä ja jos minkä koulutuksen saaneita ihmisiä, muttei suinkaan rakennusalalle koulutettuja. Lisäksi on ihmisiä, joilla ei ole oikein minkäänlaista koulutusta, hän sanoo.

        Taloussanomien rakennusalalla laajasti toimiva nimetön lähde kertoo samanlaisesta tapahtumasta.

        – Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo.

        "Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo."

        - Aatelkaa nyt: sikopaimen sähkömiehenä.

        Ei helvetti...


      • sanasinko kirjoitti:

        "Eilen lauantaina näin kun kaksi nuorta miestä sahasi kosteusvaurioituneesta fanerista jotain ja kantoivat rakennuksen sisälle sahaamansa osat. Puolet levystä olivat mustana, luulisi olevan kasvustoakin. Ihmettelin sitäkin miksi tekivät tuon homman lauantaina. Helpotti ymmärtämää miksi olen sairastunut saman firman rakennuksissa."

        - Todella typerää, mutta uutisen mukaan samaa peliä kaikkialla:

        Asunnot täynnä vikoja: Näin hurjaa on meno työmailla
        http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise

        Lainaus:

        – Työmailla tulee vastaan virolaisia hammaslääkäreitä ja jos minkä koulutuksen saaneita ihmisiä, muttei suinkaan rakennusalalle koulutettuja. Lisäksi on ihmisiä, joilla ei ole oikein minkäänlaista koulutusta, hän sanoo.

        Taloussanomien rakennusalalla laajasti toimiva nimetön lähde kertoo samanlaisesta tapahtumasta.

        – Esimerkiksi Espoossa tuli viime kesänä vastaan tapaus, jossa sikopaimen oli sähkömiehenä. Siitä oli aiheutunut työmaalla paljon haittaa ja tuhoa kaikille, lähde sanoo.

        Sutta ja paskaa:

        "Erityisen ongelman muodostavat viikonloput, jolloin työmailla ei ole juuri minkäänlaista valvontaa ja varkauksia tehdään paljon. Työvälineiden ja materiaalien varastaminen myöhästyttää puolestaan rakennusprojekteja ja heikentää laatua.

        – Kun alkuperäiset tavarat on varastettu, niin projektien eteenpäin saamiseksi tavarat korvataan jollain toissijaisella tuotteella. Työvaiheita jätetään myös kokonaan pois ja pintoja peitetään vain umpeen, jotta työ näyttäisi olevan tehty, alalla toimiva nimettömänä pysyttelevä lähde kertoo."

        http://www.taloussanomat.fi/rakentaminen/2011/09/17/asunnot-taynna-vikoja-nain-hurjaa-on-meno-tyomailla/201113117/12?ref=ise


    • vertti-eetu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe