Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikista+huvittavinta+on,+kun+hysteerikko+luulee+kissan+jälkiä+hangella+suden+jättämäksi.+Mm+petoyhdyshenkilöt+kautta+maan+tulkitsevat+lähes+aina+kissan+jäljet+suden+jäljiksi.+Tällainen+naurattaa+shakkimestaria+(esim.+minua)+suunnattomasti.
14.03.2019 11:42
Miksi+hullu+huutaa?++Kuulishan+tuon+pienemmälläki+tuon+älämölön.+Kirjoita+pienemmällä,+niin+ehkä+viitsii+paneutua+piiperryyksesi,+heh+heh.
13.03.2019 23:55
Hieno+oli+avaukseni+jälleen+kerran.+Valitettavasti+parhaat+palat+on+poistettu.+Siinä+olisi+ollut+röhönaurua+kerrakseen.+Joku+varmaan+ehti+lukea+suoltamiseni+ja+nautiskella+älyn+voimasta+ja+taiteesta.+Yritän+kertoa+mietteeni+pikkusen+keveämmin+sanottuna,+jottei+jollekulle+tule+niin+paha+mieli.+Heh+heh,+eihän+tämä+niin+vakavaa+ole.+Ymmärrän+toki,+jos+sudet+pelottavat+ja+siinä+asiassahan+minä+olen+auttava+käsi.
27.02.2019 12:35
Vastaa+sinä+vaan+omasta+typeryydestäsi.+Pelletamineet+tuommoselle+huulet+tötteröllä+olevalle+kyselyikää+muistuttavalle+a-+kirjaimella+alkavaan+ja+a-kirjaimeen+päättyväään+viisikirjaimiseen+Susianalyysissa+määriteltyyn++sutta+pelkäävään+oloentoon+viitaten.+Toinen+kirjain+on+p+ja+kolmas+i.+Joko+valkenee?+Annetaan+tapauksessasi+vielä+neljäskin,+n.+Joko+nyt+älyät?
27.02.2019 02:17
Nythän+monikin+sirkuspelle+kiertää+maailmaa+naurattaen+yleisöä.++Samaten+pallinaamat+samoilevat+päissään+metsästystamineissaan.+Molemmilla+on+yllänsä+pelleasu,+toisella+esim.+punainen+nokka+ja+toisella+surkuhupaisa+maastokuvio.
27.02.2019 01:15
Noh...annetaan+vastaus+kun+ei+täällä+äly+taikka+rohkeus+kanna+hedelmää:
"Sutta+pelkäävä+metsästäjäeinari"
27.02.2019 01:07
Tuo+märy+raastaa+korvaa,+hieno+musiikki+taas+rauhoittaa.+Hieno+on+sonaatti,+jossa+Bach+ystävänsä+suden+kanssa+yhdessä+hekumoi.+Kuoron+säestyksellä+polkevat+pallinaamapelkurit+suohon.+Sieltäpähän+vinkukoot+susipelkoaan.
20.02.2019 01:59
Siis+äärimmäisyyksistä+puhuttaessa+Bach+ja+märylaukku+ovat+vastakohtia.+Toinen+ajattelee+maailman+kauneutta,+toinen+itkee+peloissaan.
20.02.2019 01:52
Heh+heh....Mutta+huomatkaapas,+jotta+minä+en+tätä+hauvelia+kutsunut+metsästysrakiksi.+Sen+verran+älykäs+kaveri.
28.01.2019 02:23
Heh+heh...näitähän+sattuu+Suomessa+ihan+päivittäin.
11.01.2019 17:11
Heh+heh....tarkoitat+varmaan,+jotta+jos+jonkin+sortin+naaraan+oot+itselles+siellä+perähikiällä+onnistunut+hankkimaan,+niin+hällä+on+karvalakki+haarojen+välissä.+Semmonen+pöheikkö,+mitä+ei+ole+koskaan+siivottu.+Semmonen+tapahan+teillä+päin+on.
03.01.2019 06:06
Sama+kait+se+noille+muutamille+ilotulitteista+koituneille+vammoille,+mutta+montakohan+perhetragediaa+taas+on+ollut+juhlapyhän+aikana.+Nythän+susipelkurit/aseomistajat+ovat+taas+kitanneet+viinaa+ja+se+näkyy+väkivaltatilastoissa.+Jokainen+jälki+hangella+on+riski,+kun+hysteerikko+sen+näkee.+Mielukuvitus+lähtee+liikkeelle+ja+pelkotilaa+turrutetaan+viinalla.+Siinä+sitten+pää+sekoaa+pitemmän+päälle+ja+perhe+ei+enää+ole+turvassa.+Siksipä+muistutan+jälleen+kerran+hienosta+avauksestani+"Ehdotus+uudeksi+aselaiksi".+Kannattaa+tutustua,+jos+et+vielä+ole+sitä+lukenut.+Laitanko+sen+jälleen+kerran+tänne+keulille?
02.01.2019 10:36
Minähän+olen+usein+maininnut,+kuinka+olen+huolissani,+jos+jotain+vakavaa+tapahtuu+Venäjän+kanssa.+Suomalaiset+ovat+nykypäivänä+märisijä+pullasorsia,+jotka+joutuvat+paniikkiin+mitä+tahansa+jälkiä+nähtyään+luullen+niitä+susien+jättämiksi.+Suurimpia+itkijöitä+ovat+sitten+metsästäjäeinarit,+jotka+ylipäätänsä+päissään+käsittelevät+aseita.+Putin+jyräisi+halutessaan+susiarmeijallaan+leikiten+suomalaiset+suomalaiset+susipelkurit+maanrakoon.
Tässä+ketjussa+pahimmanlaatuiset+pelkurit+päissään+pullistelevat.+Voi+hyvänen+aika,+jos+tuommosia+rintamalle+laitettaisiin.+Vaippoja++heille+reppuun+vaan+ja+pilttiä,+nenäliinoja,+joihin+niiskuttaa.
02.01.2019 04:03
Tuli+tässä+mieleeni,+jotta+olen+tarjonnut+palstalla+olijoille+kymmenien+tuhansien+eurojen+arvosta+ilmaista+terapiaa+ja+sivistystä.+Miettikääpäs,+paljonko+ammattipsykologi/opettaja+saa+tuntipalkkaa.+Tähän+jos+vielä+lasketaan+yö-+ja+pyhälisät.+Mutta+minähän+teen+tätä+työtä+ihan+hyvää+hyvyyttäni.+Aina+sitä+sen+verran+pätäkkää+löytyy+jotta+lammasta+ja+snapsia+on+vara+mässätä.+Sivistäminen+on+vaan+minulle+jonkin+sortin+kutsumus.
31.12.2018 10:31
Susianalyysi+on+niin+väkevää+tuotetta,+että+se+tunkeutuu+uniin+ja+ajatuksiin.+Ajan+myötä+se+vaikuttaa+positiivisesti+ja+auttaa+susipelkoon.+Sinäkin+olet+näin+saanut+osaksesi+tarjoamaani+terapiaa.
31.12.2018 08:28
Käytiin+sitten+kreikkalaisessa+ravintolassa+syömässä+näiden+tapahtumien+kunniaksi.+Arvatenkin+lammasta,+heh+heh.+Susikin+tykkää+lampaasta.+Poroa+en+nyt+syönyt,+kun+ei+tehnyt+mieli+tukea+sutta+pelkäävää+Aslakia.+Tämä+lammas+oli+Uudesta+Seelannista.+Siellä+ei+turhaan+hötkyillä+susien+kanssa.+Neidon+kanssa+mahdollisesti+lähdemme+käymään+siellä+ihan+lähitulevaisuudessa.+
Suunnitteilla+on+vielä+lisäosa+Susianalyyseihin+I,II,+III,IV+ja+V.++Tuleva+osa+VI+antaisi+nautintoa+lukuisiin+ulkomaanmatkoihini+liittyen.++Nythän+Analyysin+osissa+II+ja+III+on+paljon+materiaalia+liittyen+maakuntareissuihini+Suomessa.+Tarkemmin+sanottona+sutta+pelkäävien+tolleroitten+asuttamilla+paikkakunnilla.
30.12.2018 06:39
Sama+neitokainen+sitten+vielä+kertoi,+kun+Antti+Tuisku+oli+viime+kesänä+keikalla+Kuusamossa+ja+lauloi+kappalettaan+"Peto+on+irti".+Yleisö+oli+mennyt+paniikkiin+ja+pöljät+ryntäsivät+hysteerisinä+konserttisalista+ulos.+Antti+yritti+selittää,+että+ei+hän+sutta+tarkoittanut.+Mutta+panikoija+ei+kuuntele+järkipuhetta.+Tapaamani+nainen+on+muuten+itsekin+Kuusamosta+kotoisin++ja+häpeää+susipelkurisukulaisiaan.+Kyllä+me+naureskeltiin+näittän+juttujen+inspiroimina.+Hauska+oli+ilta.
30.12.2018 06:18
Palaan+vielä+myöhemmin+tuohon+avaukseen+ja+selitän+teoriaa+tarkemmin.
25.12.2018 02:28
Heh+heh....toihan+se+pukki+mullekin+paketin.+Siinä+oli+konjakkisinappia,+juhlaolutta,+kylmäsavusiikaa+ja+koivutuoheen+kirjoitettu+leimalla+varustettu+toteama+fiksuudestani+&+älykkyydestäni.
25.12.2018 02:22
Noh,+annoin+pari+päivää+miettimisaikaa.+Mitään+ei+tapahtunut.+Yksittäisten+sääskien+mitätöntä+ininää.+Tuommoset+murskaan+kärpäslätkälläni+muussiksi,+atomiakin+pienemmäksi.+Joku++jo+yritti+viisastella,+jotta+kärpäslätkäni+on+liian+harva.+Ei+osuisi+sääskeen.+He+he.....minä+olen+joka+suuntaan+kärpänen+ja+tarvittaessa+voimaa+käyttävä+härkänen.+Ei+haittaa+ritilöitten+tihuus.+Voima,+äly,+fiksuus+ja+luontainen+nerous+auttaa+tässä+maailmassa+autta.+En+voi+taas++olla+mainitsematta,+kun+pukkasin+viime+kesänä+kuulaa+ihan+ohimennen+yli+20+m.
23.12.2018 23:33
14 / 106