Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+ei+julistukseeni+ole+pallinaamoilla+mitään+sanomista.+Kaikki+väittämäni+on+todistettu+oikeaksi.++Susianalyysi+on+totuus.
06.06.2018 15:58
Nyt+on+kaikki+nähty+ja+koettu.+Minä+olen+oikeassa+Susianalyyseinini.+Maaseudulla+on+oikeasti+olemassa+tuommoisia+a+kirjaimella+alkavia.+Hysteerikkoja.+Kehtaavat+vielä+naamaansa+näyttää+ihan+julkisesti.+Niin+tyhmiä+ovat+hädissänsä.
06.06.2018 13:27
On+tämä+ihan+oikeasti+huvittava+juttu.+Tätä+pitää+ihan+juhlistaa.+Julistan+täten+nuo+susipelkurit+vääjäämättömään+mattiin.+Shakkilaudalla+nuo+vaan+kusisivat+ja+paskoisivat+hädissänsä.+Vaikka+antaisin+Daamin+tasoitukseksi,+niin+matittaisin+tuommosen+alta+kymmenen+siirron.+Voi+että+mulla+oikeasti+hirnuttaa.+Hyi+mitä+ihmisjätettä+sitä+on+olemassa.
06.06.2018 13:07
Hau!+Hau+hau....heh+heh.+Hau+hau+hau+hau+hau+hau....tiedätkös+piin+likiarvoa+kuinkakin+pitkälle....he+he+he+ja+hau+hau.+Minä+aloin+ihan+haukkumaan+kuten+rakkikoira.+Niin+paljon+ihmetyttää+tuo+tollojen+typeryys.
06.06.2018 13:00
Tämä+on+kaikkien+aikojen+huvittavin+juttu.+Voi+että+mulla+hirnuttaa.+Huolestunut+tollo+ei+uskalla+lastaan+laittaa+postilaatikolle+kun+pelkää+sutta+niin+paljon.+Miten+tämmönen+voi+olla+mahdollista?++Mikä+tätä+kansakuntaa+vaivaa?+Mitä+ihmettä+nuo+palliaivot+kuvittelevat?+Pöljä+tarvitsee+Susianalyysia,+se+on+selvä+se.
06.06.2018 12:54
Mutta+sinäpä+et+uskalla+mennä+kun+niin+pelkäät,+pallinaama+heh+heh......
04.06.2018 13:29
Ja+tässä+sinä,+sutta+pelkäävä+"suuri"+metsästäjä:
https://www.google.fi/search?q=neanderthal+woman&client=ms-android-huawei&tbm=isch&prmd=ivmn&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiGxtjQna3bAhUDGCwKHZDABgMQ_AUIDygB&biw=360&bih=524&dpr=3#imgrc=oRZmj0hxggwM5M
30.05.2018 13:45
Heh+heh....tässä+sinun+sutta+pelkäävä+morsiamesi:
https://www.google.fi/search?q=neanderthal+woman&client=ms-android-huawei&tbm=isch&prmd=ivmn&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiGxtjQna3bAhUDGCwKHZDABgMQ_AUIDygB&biw=360&bih=524&dpr=3#imgrc=T_wlxS3bN71xXM
30.05.2018 13:36
Äläkä+nyt+ala+itkemään,++jos+on+liian+väkevää+tekstiä+sulle.++Yritä+jotain+oppia+matematiikasta,+psykologiasta,+biologiasta+jne,++niin+pikkuhiljaa+pääset+jyvälle.++Kaikista+tärkeintä+kuitenkin+olisi,+jotta+muuttaisit+pois+susihysteerikkojen+saastuttamalta+alueelta.+Pois++aivopesuvyöhykkeeltä.
30.05.2018 02:37
Noh......pitää+sulle+näköjään+kerrata+hieman+Susianalyysia,+osasta+I,+elikkä+siitä+helpoimmin+omaksuttavasta,+ei+vielä+niin+teoreettisesta+osuudesta.
Minähän+herkuttelen,+juhlin+ja+naukkailen+aina,+kun+jotain+jännää+tapahtuu.+Jännä+tarkoittaa+tässä+tapauksessa+mm+seuraavaa:
1.+Sudet+raatelivat+laumoittain+poroja.
2.+Sudet+mässäilivät+lampaanlihalla.
3.+Karhu+repi+tyhmän+metsästäjän+naamataulun+riekaleiksi.
4.+Ilves+säikäytti+maalaistollukkaa.
5.+Norsu+talloi+salametsästäjäapinan+alleen.
6.7.8.9.10.11........
Näitähän+riittää+kuten+luonnollisia+lukuja,+äärettömyyteen+asti.+Niin+äärettömän+tyhmä+joku+voi+olla.
Minä+siis+juhlin+tapahtunutta+vaikkapa+puoliraa'alla+lampaanlihalla.+Siihen+alkusnapsi+ja+punaviintä,+niin+pääsee+tunnelmaan.+Sitten+jo+ollaan+hekumaalisessa+tilassa+ja+kuin+yhdessä+susien+kanssa+raatelemassa+jotain+elukkaa,+yhdessä+nautimme+luonnon+mahtavuudesta.+Ajatusmaailmamme+kohtaavat.
30.05.2018 02:29
Sinähän+sen+sanoit!+Susianalyysi+on+niin+umpijäätä,+jotta+sitä+ei+kasvihuoneilmiö+sulata.+Vankka+perusta.+Aurinko+on+hyvä+kaveri,+mutta+mulle+ei+pärjää
24.05.2018 15:31
Jahas....apina+sortuu+alatyylin+nimittelyyn+kun+on+älyllisesti+heikoilla+jäillä,+heh+heh.
24.05.2018 02:10
Heh+heh...ja+hyvä+aamiainen+olikin.+Luuletkos+tyhmä+palliaivo+jotta+sulta+kyselen+mihin+aikaan+aamiaistani+naukkailen,+hi+hi+hi.+Et+varmaan+koiraasikaan+uskalla+irti+pitää,+kun+se+laissa+kielletään.+Mikä+tollukka!+Noh,+tuohan+joutaisi+susien+raatelemaksi,++lässysylikoira.
23.05.2018 22:25
Tässä+aamiaisella.+Baarimikko+pani+kahvin+lisukkeeksi+pari+snapsia+talon+piikkiin+ja+toivotti+tervetulleeksi+jäähyväisiltaani+tässä+baarissa.+Kyllä+kreikkalaisia+filosofeja+röhönaurattaa+juttuni+suomalaisesta+metsä(stäjä)kansasta.+Kaikista+eniten+hirnuttaa+hysteerinen+susipelko.
23.05.2018 15:58
Oli+tuossa+suomalainen+pariskunta+suomussalmelta+lähtenyt+etelän+maalle.+Varovasti+kyselin+ukolta+susista+ja+tuo+pöljä+alkoi+elämöimään.+Vaimonsa+yritti+rauhoitella+hysteerista+ukkoa,+mutta+ei+auttanut.+Heh+heh,+baarimestari/kautta+omistaja+teki+drinkin+4+cl+votkaa+ja+pitkä+loraus+kusta.+Apina+oli+tyytyväinen+ja+rauhoittui+tämän+jälkeen.
23.05.2018 01:51
Mietippäs+pallinaama,+mitä+Suomen+alueella+oli+antiikin+aikoina,+kun+Aristoteles,+Arkhimedes+jne+jylläsivät+Kreikassa.+Sontaisia+susipelkureita+ja+apinaihmisiä.+Tuo+jalanjälki+valitettavasti+näkyy+nykypäivänäkin.+Ajattelija+on+ajattelija+ja+apina+on+apina.+Tuossa+sulle+pohdiskeltavaa,+mutta+tuskin+sulla+on+resursseja+mitään+oikeasti+pohdiskella.
23.05.2018 01:41
Mutta+talo+tarjoaa+juomat+mulle+kun+on+kuulemma+niin+hyvät+jutut.+Asiakkailla+on+hauskaa.
22.05.2018 00:43
On+tämän+baarin+omistaja+tuo+kreikkalainen+sälli.
22.05.2018 00:41
Taikka+tuo+yksi+taisi+tarkoittaa,+jotta+pakkojuottaisi+susipelkurille+omaa+kustansa.
22.05.2018 00:40
Voi+pöljää....täältä+kyllä+rakiakin+löytyy+ja+suomalaista+taikka+venäläistä+vodkaa,+amerikkalaista+viskiä+jne.+Ei+mulla+tarvi+kuivin+suin+olla.+Ja+jutut+senku+paranee+kun+illalla+tuossa+altaalla+naukkaillaan.+Nämä+ihan+halveksivat+susipelkureita.+Kuulemma+vetäisivät+turpiin+jos+näkisivät+ja+kusisivat+päälle.
22.05.2018 00:31
19 / 106