Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
78.+Naapurin+koiraa+on+meidän+perheessä+monesti+luultu+sudeksi.+Myöskin+oma+koira+on+joskus+sekoittunut.+
79.+Pieksän+akkaani+aina+jos+vaan+hän+antaa+ymmärtää+haikailevansa+jonkin+kaupunkilaispellen+mukaan.
80.+Teen+kaikkeni,+jotta+lapseni+saan+pidettyä+kotipitäjässämme.+Sudet+ovat+kyllä+riesana,+mutta+betonibunkkerissa+asuminen+on+hirveää.
81.+Aamuisin+aina+pelkään,+jos+jotain+jälkiä+on+talon+ympärillä.
09.02.2018 13:14
Joo,+joku+täällä+sentään+pohtii+asioita+eikä+vaan+mälkätä+ja+huuda+tyhjää.+Lisään+sinut+yhdeksi+opetuslapsekseni.
Ja+tuo+"häpeä"+häpeää+omaa+pippeliänsä,+kun+se+on+niin+pieni.++Ei+sillä+paljon+pullistella,+heh+heh.+Ei+oikein+tahdo+löytyä+kaveria+sorsametillekkään.+Mitä+nyt+oma+koira+voi+nuoleskella.
06.02.2018 06:38
Ja+pari+snapsia,+hi+hi+hi.+Saipahan+tollo+oikein+isän+kädestä.
02.02.2018 13:36
Kyllä+tässä+maailmassa+sattuu+ihania+asioita.+Kuten+tämä.+Nyt+on+taas+juhlan+paikka.+Punaviintä+ja+lammasta.....he+he+he.
02.02.2018 13:35
Ja+maalaistollukoitahan+nuo++tuolla+seudulla+asustelevat+ovat.+Eivät+kuitenkaan+niin+pahoja+ja+surkeita,+kuin+perinteisesti+pahimmilla+susipelkureitten+asuttamillamme+paikkakunnilla.++Nuo+pitäjäthän+joutaisi+minun+mielestä+antaa+Venäjälle+ilmaiseksi.+Lahjana+Putinille,+jotta+välit+fiksumpaan+osaan+maatamme+pysyisivät+hyvinä.
31.01.2018 05:03
Heh+heh....taitaa+olla+pikkuisen+juhlan+paikka.+On+tämäkin+uutinen+sen+verran+vahvaa+todistusaineistoa+Susianalyysissä+olevien+väittämien+paikkansapitävyydestä.
31.01.2018 04:56
Ettei+vaan+juoppohullut+metsästäjät+taas+vähän+sekoitelleet+asioita+keskenään?+Tai+sitten+aivopestyt+maalaistollukat+nähneet+piruja+pellolla?+Voihan+olla,+jotta+lapsikin+on+luullut+susiksi+koulumatkallaan+johtuen+vanhempiensa+aivopesusta+ja+pelottelusta.+Pahimmillaanhan+tässä+maassa+on+tapahtunut,+kun+juoppohullu+maalaiseinari+luuli+rapuloissaan+kurkiauraa+verenhimoiseksi+susilaumaksi.+Tästä+on+dokumenttia+ja+haastattelutietoa+Susianalyysissa,+osassa+II.
31.01.2018 04:53
77.+Olen+raivoissani+ja+mustasukkainen+akalleni.+Tiedän+ja+aavistan,+että+se+haaveilee+jostakin.
29.01.2018 14:03
75.+Olen+kateellinen+kaikesta+mahdollisesta+Susianalyytikolle.
76.+Kun+otan+viinaa,+silloin+tunnen+itseni+mahtavammaksi.+Otan+esiin+paukkurautani+ja+tunnen+olevani+mies.+Olen+valmis+jahtiin.
29.01.2018 13:59
68.+Joskus+jälki+voi+olla+oravan,+joskus+jäniksen.+Kuitenkin+tietyssä+mielentilassa+kaikki+jäljet+näyttävät+suden+jättämiltä.
69.+Petoyhdyshenkiköt+ovat+mielestäni+oikeita+henkilöitä+analysoimaan+jälkiä.+Heiltä+saa+myös+henkistä+apua+kun+sudet+niin+pelottavat.
29.01.2018 13:55
74.+Tiedän,+että+Susianalyytikko+pieksää+minut+ylivoimaisesti+älykkyydessä,+rohkeudessa,+voimassa+ja+kauneudessa.
29.01.2018 03:15
70.+Suvussani+ei+ole+yhtään+Mensan+jäsentä+eikä+tule+ikinä+olemaan.+
71.+Mitä+suurempi+kaupunki+niin+sitä+pelottavampi.
72.+Ikkunat+pitää+uusia+ja+ulkoseiniä+vahvistaa,+ettei+pedot+pääse+tunkeutumaan+sisälle.+
73.+Marjastus+ja+sienestys+on+kielletty+meidän+perheessä,+jottei+metsässä+olla+turhaan+alttiina+petojen+hyökkäyksille.
Jahdissa+voin+käydä+poikien+kanssa,+jos+veressä+on+niin+paljon+viinaa+jotta+uskallan.
29.01.2018 02:58
65.+Joskus+olen+metsillä+niin+päissään,+että+jäljistä+ei+saa+mitään+selvää+ja+seuraavana+päivänä+en+muista+ammuinko+jotain.+Yö+menee+hikisissä+lakanoissa+ja+susien+jälkiä+on+kaikkialla+ja+ne+ulvovat+läpi+yön+kaamealla+äänellä.
66.+Akkani+ei+mikään+missi+ole+mutta+metsästäjäkaverini+ovat+nättejä+poikia.
67.+Tykkään+hivellä+haulikkoani.
29.01.2018 00:51
Paavo+ei+pelkää+sutta.
26.01.2018 00:51
Tärkeä+tiedotus!
Minä+äänestän+Paavo+Väyrystä+sunnuntaina.+Kehotan+kaikkia+muitakin+fiksuja+tekemään+samoin.+Susipelkurit+jääkööt+kotiin+vaalipäivänä.+Eihän+sitä+joittenkin+mielestä+uskalla+äänestyspaikalle+lähteä,+kun+sudet+vaanivat.
26.01.2018 00:50
Nyt+jo+innostuin+tästä+tapauksesta+niin+paljon,+jotta+ajattelin+alkaa+harrastaan+potkunyrkkeilyä.+Täsmäpotku+oikeaan+osoitteeseen+tekee+hyvää+koko+yhteiskunnalle.+Sitten+vielä+kun+tilaisuus+tulee,+jolloin+vastustaja+on+lerppahuulet+levällään,+niin+antaa+potkun+raikaa.
26.01.2018 00:44
Tse+tse....hauveli.+Tuuppas+tänne......tarjoan+lihapaloja+sulle.+Hieno+eläin+olet.
26.01.2018 00:32
Sinänsähän+ei+ole+mitenkään+harvinaista,+että+metsästäjä+ampuu+parhaan+kaverinsa.+Siellä+jahdissahan+kun+yleensä+ollaan+päissään,+niin+tahtoo+siinä+mennä+hirvet,+teeret,+kaverit+ja+niin+edelleen+sekaisin.+Näitähän+sattuu+koko+ajan.
Mutta+tämä+Venäjän+tapaus+on+poikkeus+tältä+osin.+Tuskin+koira+oli+humalassa.
Minäpä+väitänkin,+jotta+koira+oli+oikeasti+fiksu.+Sen+toiminta+oli+tietoista.+Artikkelissa+mainittiin,+että+vahingossa+tassu+osui+liipasimelle.+
Nythän+on+niin,+jotta+tämä+harvinaisen+fiksu+koira+näki+vihdoin+tilaisuutensa+koittaneen.+Hän+oli+ollut+vuosikausia+alistetussa+asemassa+isäntäänsä+palvellen.+Samalla+inhoten+söpöjen+pupujen+tappamista.+Mutta+tarkka+tassun+sivallus+liipasimelle+oikean+hetken+koittaessa+tekee+oikeutta+tähän+maailmaan.
25.01.2018 09:20
Eipä+arvannut+metsästäjä+lähtiessään+jahtihommiin,+että+tuleekin+itse+jahdatuksi+parhaan+kaverinsa+(koira)+osalta.
25.01.2018 08:51
Heh+heh...olipa+söpö+sessu+ja+viisas.+Pelasti+monta+pupujussia+kun+ampui+tuommosen+jätekasan,+pupujen+tappajan.
25.01.2018 08:45
23 / 106