Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
31.+Täytyy+myöntää,+että+kasvonpiirteissäni+on+jotain+apinamaisuutta.+Enempi+sellaista,+kuin+jotain+tulevaisuuden+meininkiä.
32.+Akkani+valittaa,+kun+lakanat+ovat+aina+ruskeana+ja+pyykkiä+pitää+pestä.+Sudet+pelottavat,+niin+hätäpaskomista+kyllä+tapahtuu+öisin.
33.+Tappaminen+tuntuu+hyvälle.+Silloin+minä+olen+herra,+eikä+nalkuttava+akkani.
34.+Tappaminen+poikien+kesken+tuntuu+erityisen+hyvälle.+Olemme+samalla+aaltopituudella+ja+ymmärrämme+toisiamme.+Mieshali+tuntuu+niin+nannalta.
11.01.2018 07:38
21.+Olen+pussannut+metsästäjäpoikaa+pusikossa.
22.+Lapsiani+en+päästä+enää+hiekkalaatikolle+susien+vaarallisuuden+tähden.
23.+Näen+säännöllisesti+painajaisunta,+jotta+petojen+jälkiä+on+kaikkialla.+Niitä+on+ristiin+rastiin+ja+ne+sekoittavat+mieleni.
24.+Tykkään+miehisistä,+härskeistä+vitseistä.+Varsinkin+sellaisista,+joissa+naista+pidetään+typeränä+ja+miehet+keskenään+"kikkailevat".
25.+Tapanani_on_kirjoitella_tähän_tyyliin.
26.+Aseeni+ovat+lukitussa+kaapissa.+Minulla+on+niihin+käyttöoikeus+ja++kaapin+avaimet.+Kaikki+on+siis+laillista,+kun+käytän+asetta.+Metsästäjätutkintohan+on+suoritettu.
27.+Susianalyysi+on+minulle+liian+teoreettista.+Matematiikka,+fysiikka+ja+psykologia+on+aina+tuntunut+vaikealta.
28.+Pakarani+kuumottavat+aina+sorsastuskauden+jälkeen.
29.+Isoäitini+on+jo+haudassa,+mutta+siltikin+pelkää+sutta.
30.+Tarvitsen+rohkaisua+viinapullosta,+jotta+uskallan+käydä+postilaatikolla.+Jälkiä+on+taas+tosi+paljon+ja+tiedän,+jotta+sudet+vaanivat+lähistöllä.
11.01.2018 07:02
Heh+heh,+vuodatuksestasi+(kalkkunalihan+syönti+kerran+vuodessa)+voidaan+suoraan+päätellä,+että+olet+pelkästään+kalkkuna-aivo+koko+ihmisressukka.+Johan+tuon+järki+sanoo+jotta+miljardien+ihmisten+hampurilaisnälkää+ei+riistalihalla+voi+korvata.+Sitten+nänä+marginaaliset+riistalihan+mässyttäjät+kehtaavat+esiintyä+jonain+jeesuksina+kalkkunanaivoineen.+Joutaisivat+apinat+nälkäkuurille.
10.01.2018 08:16
Kunhan+pääsen+perille+tuonne+hikiseen+pitäjään,+niin+laitan+tännekin+raporttia+mikä+on+meininki.+Luulisin,+jotta+saan+erinomaista+lisämateriaalia+Susianalyysia+varten.+Viitososahan+on+tuosta+mahtiteoksesta+vielä+viimeistelyä+varten+kesken.+Nyt+puhutaan+jo+tosi+syvällisistä+asioista+ihmismielessä,+kun+otetaan+esille+Susianalyysi+V.+Osat+I,II,III+ja+IV+ovatkin+jo+täysin+valmiita.
10.01.2018 07:57
Joo!+Esittämäni+20+kohtaa+on+osoittautunut+sen+verran+nerokkaaksi+ja+mielenkiintoiseksi+kokonaisuudeksi,+jotta+olen+päättänyt+julkaista+vielä+80+lisäkohtaa+tuohon+listaan+lähipäivien+aikana.+Siten+sata+neronleimausta+tulee+täyteen.++Ja+nyt+pitää+muistaa,+jotta+jo+yksikin+kyllä-vastaus+romuttaa+haaveesi+olla+fiksu+tahi+älykäs.
10.01.2018 07:41
Joo,+maakuntareissu+on+tänään+tiedossa.+Ajelen+iltapäivällä+Joensuuhun+siskoa+tapaamaan.+Siellä+kuulemma+susipelkurit+paskovat+hädissään+housuihinsa+ja+vinkuvat+ja+valittavat+susien+kaameutta.+Pakko+se+on+ottaakin+vähän+koskenkorvaa+lääkkeeksi+kun+pääsen+perille,+jotta+jaksan+kuunnella+tuota+paikallisten+apinoitten+ruikutusta.
10.01.2018 07:19
Heh+heh.....WWF+on+ihan+pelleporukka+tämän+asian+suhteen.+Apinakin+ymmärtää,+jotta+jos+kaikki+mässyttäisivät+kauriin+lihalla,+niin+kauriit+syötäisiin+muutamassa+tunnissa+metsistämme.+Sulle,+ja+muillekin+tolloille+välttää+kyllä+navettaliha.+Niele+vaan+niitä+makkarin+purilaisia+pelle+äläkä+yritä+viisastella,+hi+hi+hih.
10.01.2018 07:12
Heh+heh.....kerro+kerro+kuvastin,+ken+on+maassa+kaunehin?+Ja+rohkein?+Kenties+jopa+viisain?+Minäkö?
06.01.2018 05:24
He+he+heh+heh....kylläpä+hirnuttaa+nämä+(toisaalta+surkuhupaisat)+jutut.+Kaikenmaailman+vajakkitolleroita+sitä+on+olemassa.
Mutta+onneksi+olkoon+ketjun+aloittajalle+ja+valintoja+tehneelle+raadille.+Fiksuus+oikein+pullottaa+ja+paistaa+kuin+kirkkain+aurinko+tässä+avauksessa.
04.01.2018 05:08
Heh+heh,+metsästystutkinto+on+vaikeudessaan+pelletasoa+ja+nuhteettomat+maalaiseinarit+sitten+rapuloissaan+ja+päissään+sohivat+aseitten+kanssa+teurastaen+mitä+tahansa+elukkaa+kun+sekaisin+kaikki+menee,+joakus+osuu+parhaaseen+kaveriinkin+taikka+perheenjäseneen.+Sitten+huuli+pyörenä+vaan+mällistellään+että+mulla+oli+luvat+kunnossa.+Juoppo+susipelkuri+ei+tosiaankaan+tarvi+asetta,+vaikka+metsästäjätutkintotentissä+osaakin+erottaa+teeren+hirvestä.+Sitten+kun+ollaan+omikseen+päissään+metillä,+niin+käytäntö+on+osoittanut,+jotta+oppi+on+unohtunut
28.12.2017 23:58
Heh+heh...+pallinaama+yrittää+kalastella+säälipisteitä+jollain+ateistisuudella.+Lapsellista+touhua,+hi+hi+hi....kun+naurattaa+tuommonen+tollo.+Jos+vaan+luoja+suo+niin+rakkisi+joutaa+susien+kaluttavaksi+ja+minä+kaluan+himona+susien+joukossa.+Oli+maanantai+taikka+perjantai,+niin+tuommonen+tyhjän+honottaja,+säälittävä+susipelkuri+joutaa+sylkykupiksi.+Minähän+olen+usein+maininnutkin,+jotta+meilläpäin+jo+pikkulapset+opetetaan+sylkemään+ja+räkimään+päin+tyhjän+märisijän+kasvoja.+Hyi+kun+inhottaa+ja+hyikäilyttää+velliperseesi.
23.12.2017 21:23
Heh+heh,+minäpä+en+paljon+lupia+ole+aneskellut,+kun+olen+roppakaupalla+"kaatanut"++sorsastajatollojen+akkoja.+Tässä+kun+muuan+vuosi+sitten+kiertelin+maakuntia+ja+hikisiä+syrjäseutuja+maassamme+keräten+aineistoa+Susianalyysia+varten,+niin+tulihan+siinä+sivussa+touhuttua+muutakin.+Joka+talosta+oli+syksyllä+pojat+pusikossa+homostelemassa+ja+juopottelemassa+keskenään+sorjajahdissa,+viettämässä+laatuaikaa+poikien+kanssa,+heh+heh.+Noh,+minä+viihdytin+emäntiä+sillä+välin.+Kyllä+tämmöinen+fiksu+ja+katseenkestävä+kaupunkilaisuros+on+kova+sana+perähikiällä.+Naiset+ulvoivat+kuin+sudet+konsanaan+nautinnosta.
22.12.2017 15:43
Tollo+ei+tajua+joulukinkun+olevan+lainausmerkeissä.+Eikä+vieläkään+vajakki+tajunnut+tapahtunutta,+myöhemmin+selitetään+ihan+selkokielellä+kuka+söi+mitäkin.+Huh+huh+ku+kaikenlaista+sutta+pelkäävää+tampiota+sitä+siellä+syrjäkylillä+asustelee.
20.12.2017 22:15
Heh+heh,+tässä+tapauksessa+voidaan+käyttää+kahta+peetä,+koska+puhumme+niin+mahtipontisesta+teoksesta.+Erottuu+siten+keskiverto+eepoksesta.
17.12.2017 21:49
Kerroppa+apina+sitten+miksi+metsästys+on+harrastuspalstalla.+Eikö+se+kuuluisi+sinne,+missä+puhutaan+mielisairauksista,+ihmisten+ikävistä+perversioista,+vajaamielisyydestä,+tai+vaikkapa+alkoholiongelmasta.
Luomani+mahtava+eeppos,+Susianalyysi+voisi+hyvin+olla+tiedepalstalla.+Niin+suuri+matemaattispsykologinen+suurteos+se+on.
17.12.2017 14:27
Heh+heh.....tosiaankin+olen+joskus+hekumoinut+onnesta,+kun+joiltain+hirvestäjäporukoilta+oli+varastettu+lihoja.+Hi+hi+hi,+tosi+hauskaa.....jäipähän+apinat+nuolemaan+näppejään.
09.12.2017 12:36
Noh,+mutta+kyllähän+semmoinen+apina,+joka+ei+siedä+paria+sataa+sutta+tämän+kokoisessa+maassa,+pitäisi+savustaa+valtakunnan+rajojen+ulkopuolelle.+Muualle+märisemään+ja+uikuttamaan.+Tosiaankin+olen+ylivertaisesti+parempi+ja+fiksumpi+ihminen+kuin+kyseinen+apina.
09.12.2017 12:33
Heh+heh.......mitähän+tuo+Platon+olisi+tuumannut+nykyajan+suomalaisesta+sutta+pelkäävästä+maalaistollukasta.+Varmaan+olisi+nauraa+röhöttänyt+ja+keksinyt+jotain+yhtä+viisasta+kommentoitavaa+kuin+minä.
09.12.2017 02:00
2.++g4++Dh4+#
Matti+toisessa+siirrossa.+Kaikista+mahdollisista+peleistä+lähdit+hölmöimmällä+tavalla.+Apinakin+pystyisi+parempaan.+Voi+herran+pieksut+mikä+tollojen+tollo.
06.12.2017 11:50
2.++g4++Dh4+#
Matti+toisessa+siirrossa.+Kaikista+mahdollisista+peleistä+lähdit+hölmöimmällä+tavalla.+Apinakin+pystyisi+parempaan.+Voi+herran+pieksut+mikä+tollojen+tollo.
06.12.2017 11:50
25 / 106