Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+sinä+apina+ole+otettu,+kun+kerran+kiireiltäni+jaksasin+vastata+viestiisi.+Toisaalta+tykkään+nöyryttää+tyhmää,+mutta+siltikin+ihan+hyvää+hyvyyttäni+teen+tätä+työtä.+Tässä+on+järkeä,+luonnon+ystävän+kannalta.
13.03.2017 13:24
röh+röh+röh,+kylläpä+sai+taas+apinat+lämmintä+kusta+naamoillensa,+niin+tyhmiä+nuo+ovat,+jotta+oikein+niille,+he+he...
13.03.2017 13:07
Siihen+tarvii+matemaattista+potenssioppia,+mutta+tuommosella+vajakkisusipelkurilla+taitaa+miehiset+potenssit+olla+aika+vähissä,+mitä+nyt+aisa+seisoo+sorsajahdissa+poikien+kesken+metsästystamineet+yllä,+vaimolta+piilossa,+he+he+he+hehe+heh....
13.03.2017 13:05
Jos+järjestä+puhutaan,+niin+minä+olen+yhtä+ylivertainen+sinuun+verrattuna,+kuin+jos+ajatellaan+koko+havaittavissa+olevan+maailmankaikkeuden+olevan+yhtä+mustaa+aukkoa+ja+tämän+möhkäleen+massaa+verrattuna+atomissa+olevan+kvarkin+massaan.+Yritäpä+poju+laskea+tuota+suhdetta,+he+he.+Taitaa+läskiperseellä+jäädä+haaveeksi,+suttakin+pelkää+tyhmä+apina.
13.03.2017 13:02
Heh+heh,+tuommonenko+märisijä+oikeasti+ampuisi+jotain,+hi+hi+hi.+Pissi+ja+kakuli+on+housussa+jo+minkä+tahansa+eläimen+jäljet+nähtyään.+Raukka+pelkää+petojen+vaanivan+lähistöllä.+Hanki+pallinaama+vaan+pehmonalle+jostain+ja+nallipyssy.+Voit+sitten+illalla+sängyssäsi+leikkiä+ja+unelmoida,+vaikka+tumputtaa+"hauleja"+nallen+suuhun,+he+he+he.+Mikä+tollo.
26.02.2017 00:15
Heh+heh,+häirikköjä+tässä+ovat+maaseutujen+sutta+pelkäävät+apinat.+Nuo+paskamöykyt+pitäisikin+häätää+metsistä+taajamiin+märisemästä+ja+häiritsemästä+luonnon+rauhaa.+Kelkat+pitäisi+heti+ensialkuun+takavarikoida+pois+apinoitten+käsistä,+tyhjänpäiväiset+lelut.+Joutaisivat+läsöperseet,+kuten+sinäkin+palloposki,++hiihteleen.+Hehheh,+mikä+vajakki.
25.02.2017 13:28
Joo,+sinä+olet+typerä!+Tuskin+palloposkinesi+yhtäkään+marjaa+olet+poiminut.+Sinähän+et+kykene+muuta+kuin+lässyttämään.+Minä+sen+sijaan+kommentoin+esim.+tuota+uljaan+suden+pikku+puraisua+lapsosen+kätöseen.+Esitin+hyvin+asiallisesti+ja+perustellusti++luonnon+ystävän+näkemyksen+tapahtuneesta,+mutta+jostain+syystä+kommenttini+poistettiin,+he+he.+Herkkä+apina+kun+ei+kestä+katsoa+totuutta+silmiin+ja+myöntää+pelkuruuttansa+ja+typeryyttänsä+fiksun+kansalaisen+edessä.
22.02.2017 18:24
Tottakai+olisi+parasta+jos+lihaa+syötäisiin+reilusti+vähemmän.+Mutta+kun+lihaa+syödään+aina+vaan+enemmän+nykypäivänä,+vaikka+kuinka+muka+puhutaan+jostain+härkäpavuista+ja+soijanakeista.+Sinä+elvistelet+pikkuruisella+riistalihan+syönnilläsi+(luulen+vielä,+jotta+vähättelet+porsasteluasi+ja+leikit+puhtoista+jeesusta),+mutta+jos+viisi+miljoonaa+ihmistä+söisi+riistaa+saman+verran+kuin+sinä,+niin+loppuisi+aika+äkkiä+jänikset,+teeret+jne...+Mikä+etuoikeutettu+sinä+olet+syömään+laatulihaa?
Kaikista+sairaimpia+ihmisiä+(apinoita+Susianalyysin+mukaan)+lihanhimon+suhteen+ovat+hirvestäjät.+Nuo+elukat+lahtaavat+helppoa+lihaa+tonnitolkulla+pakasteisiinsa+ja+tappelevat+raivoisasti+keskenänsä+mikä+lihapala+kuuluu+kenellekin.+Viina+ja+aseet+ovat+näissä+neuvotteluissa+usein+mukana.+Sorsastajat+taas+ovat+toinen+äärimmäisyys.+Kuinka+järjetöntä+onkaan+tappaa+huvikseen+lukemattomia+lintuja+muutaman+syödyn+lihagramman+takia.+Sorsastukseen+kuuluukin+olennaisena+osana+sairas+lihanhimo+ja++poikien+leikit+keskenänsä+vaimoilta+piilossa+eli+homostelu.
Minä+nautin+lihasta+aina+silloin+tällöin.+Esimerkkinä+voisin+mainita,+kun+aina+silloin+tällöin+syön+lammasta+punaviinin+ja+muutaman+ruokaryypyn+kera.+Tämä+aina+luettuani+susien+raadelleen+lampaita+tahi+poroja+ja+siten+juhliakseni+tapahtunutta.+Eläydyn+täysillä+susien+hekumaaliseen+tunnetilaan.+On+minulla+nytkin+muutama+häränhäntä+hautumassa+leivinuunissa.+Syönpä+vaan+pottujen+kanssa.+Minä+en+ole+vaatimassa+itselleni+mitään+riistalihaa.+Jätän+mielelläni+ne+petoeläimille.
Olkoon+WWF+sinun+ohjenuorasi,+mutta+yritä+kuitenkin+ajatella+omilla+aivoillasi.
09.02.2017 15:43
Jos+kaikki+olisi+yhtä+ahneita+ihmisporsaita+kuin+sinä,+niin+riistalihat+olisi+syöty+metsistämme+muutamassa+päivässä.+Kehtaa+tollo+kehua+jollain+jänislihan+syönnillä.+Fiksu+ja+luonnon+ystävä+ajattelee,+jotta+ihmisen+lihan+himoon+välttää+navettaliha,+olkoon+sitten+ilman+lihaa+jos+ei+kelpaa.+Riistaeläimet,+porot,+hirvet+jne...+(myöskin+lampaat+ja+metsästysrakit+aina+silloin+tällöin)+tulisi+jättää+petojen+syötäväksi.+Nythän+esim.+
susia+pitäisi+olla+niin+paljon,+jotta+muodostuisi+kunnon+laumoja.+Tällöin+hirvien+raatelu+onnistuisi+noilta+uljailta+petoeläimiltä+hyvin.+Metsästysrakki+on+mainio+välipala+sudelle.
09.02.2017 00:38
Heh+heh,+apina+lukee+jotain+raporttia,+mutta+kun+ei+itse+osaa+ajatella,+niin+vetää+sitten+tollolle+ominaisia+johtopäätöksiä.+Eihän+tässä+tarvis+kuin+hampurilaispihvit+tehdä+vaikkapa+riistalinnun+lihasta,+niin+linnut+ois+tunnissa+syöty+tästä+maasta.+Nassutahan+apina+sinäkin+vaan+navettalihasta+tehtyä+hampurilaista+äläkä+märise.+Heh+heh...mikä+tollo,+oikea+pallinaama+ja+pullanaama+palloposkineen+kun+on+mässyttänyt+niin+paljon+mäkkärin+purilaisia+majoneesilla.
08.02.2017 00:01
Onhan+se+tosiaan+asiatonta,+jos+joku+pallinaama+märisee+turhaan+vaikkapa+susien+kaameutta.+Mutta+minä+olen+poikkeus,+minun+tekstini+on+aisallista,+ei++asiatonta.+Tajuaakohan+apina+(sinä),+mitä+aisalla+tarkoitan?+Hmm....varmasti+hän+miettii+metsästäjäkaverinsa+aisaa++anuksessaan,+mutta+normaali+ja+fiksu+ihminen+(minä)+ajattelee+tässä+tapauksessa+aisalla+lujuutta,+järkeä+ja+hienoja+mielipiteitä.
02.02.2017 01:37
Heh+heh,+apinahan+on+ihan+hysteerinen.+Älä+nyt+kuiteskaan+housuun+pasko+jos+kissan+tai+koiran+jäljet+hangella+näet.
27.01.2017 23:15
Heh+heh,+sinähän+pelkäät+minua+ihan+yhtä+paljon+kuin+tuommonen+hysteerinen+apina+pelkää+sutta.+Selitetäänpä+tollolle+pikkusen,+jotta+ymmärtää+mitä+tarkoitan:
Sinä+siis+pelkäät+sutta+hysteerisesti+ja+paskot+heti+housuihisi+nähtyäsi+mitä+tahansa+jälkiä+metsässä+luullessasi+niitä+suden+jättämäksi.+Samalla+tavalla+jos+tänne+kirjoittaa+joku+muukin+fiksu+kuin+minä,+niin+tuommonen+pallinaamaraukka+heti+luulee+pelottavan+Susianalyytikon+olleen+asialla.+Ja+pelkosi+minua+kohtaan+johtuu+vajavuuden+tunteesta,+koet+itsesi+riittämättömäksi+aistiessasi+ylivertaisen+älykkyyteni+sinuun+verrattuna.+Kiitokset+vielä+ketjun+aloittajalle,+mainio+avaus.
26.01.2017 16:18
Heh+heh.....Hyvin+on+raati+onnistunut+valinnassaan.+On+tietysti+valitettavaa+kun+eläimet+kärsivät+näissä+metsästäjien+sekoiluissa+ja+leikeissä,+mutta+hirnumatta+näitä+juttuja+ei+voi+lukea.+Kuten+jo+mainitsemissani+lakipykälissä+(metsästyslaki+uusiksi)+ehdotin,+niin+metsästäjän+kamppeet+tulisi+vaihtaa+pelleasuun.
25.01.2017 14:06
Sanopas+apina,+jos+olisi+koko+havaittavissa+olevan+maailmankaikkeuden+kokoinen+musta+aukko,+niin+montako+vetyatomia+sen+muodostamiseen+tarvittaisiin?+Taitaa+pojulle+olla+liian+suuresta+numerosta+kyse,+ei+taida+potenssioppi+olla+hallussa,+he+he+heh....taikka+löytyyhän+sitä+potenssia+kun+kavereitten+kanssa+metsälle+meet,+hi+hi+hi....mikä+h...mo+ja+susipelkuri.
24.01.2017 13:53
Pole+apina+pyörällä+jos+auton+kyydissä+pelottaa.+Tai+mieluummin+kuntopyörää+niin+ei+tarvi+edes+ulos+lähteä+kun+niin+hysteerisesti+sutta+pelkäät,+heh+heh+mikä+naurettava+pallinaama.
24.01.2017 01:58
Apina+muistaa+väärin.+Silloin+puhuttiin+kun+tollo+ampu+omaa+lastaan+teerenä.+Sitten+einari+sekotti+hirven+ja+kaverinsa.+Noihin+aikoihin+joku+petoyhdyshenkilö++tulkitsi+perhoskoiran+jättämät+jäljet+susien+jättämäksi.+Sitten+meni+jänikset,+sudet,+koirat+ja+jopa+joutsenet+sekaisin.+Kaikkia+liikkuvaa+ammuttiin+ja+siinä+tosiaan+meni+taikka+vammautui+sukulaisia+ja+kavereita.+Ja+sama+ralli+jatkuu+koko+ajan.
24.01.2017 01:54
Tarjoan+ihan+hyvää+hyvyyttäni+terapiaa,+Susianalyysia,+jotta+hysteerikko+voisi+päästä+irti+järjettömästä+pelostaan.
19.01.2017 15:48
Heh+heh....luuletko+pallinaama,+että+mua+voisikaan+käskyttää?+Minähän+tässä+sivistän+tyhmää,+maaseutujen+sutta+pelkäävää+apinaa.
19.01.2017 15:46
Heh+heh,+tässä+ketjussa+apinalauma+hiekkalaatikolla+lällättelee+keskeneään.+Minäpä+kerron+lapsokaisille,+jotta+Susianalyysista+saatte+vastauksen+jokaiseen+apinanlerppahuulet+törröllään+ihmettelemäänne+kysymykseen.
18.01.2017 17:21
28 / 106