Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. röh+röh+röh,+kylläpä+sai+taas+apinat+lämmintä+kusta+naamoillensa,+niin+tyhmiä+nuo+ovat,+jotta+oikein+niille,+he+he...
  2. Tottakai+olisi+parasta+jos+lihaa+syötäisiin+reilusti+vähemmän.+Mutta+kun+lihaa+syödään+aina+vaan+enemmän+nykypäivänä,+vaikka+kuinka+muka+puhutaan+jostain+härkäpavuista+ja+soijanakeista.+Sinä+elvistelet+pikkuruisella+riistalihan+syönnilläsi+(luulen+vielä,+jotta+vähättelet+porsasteluasi+ja+leikit+puhtoista+jeesusta),+mutta+jos+viisi+miljoonaa+ihmistä+söisi+riistaa+saman+verran+kuin+sinä,+niin+loppuisi+aika+äkkiä+jänikset,+teeret+jne...+Mikä+etuoikeutettu+sinä+olet+syömään+laatulihaa?Kaikista+sairaimpia+ihmisiä+(apinoita+Susianalyysin+mukaan)+lihanhimon+suhteen+ovat+hirvestäjät.+Nuo+elukat+lahtaavat+helppoa+lihaa+tonnitolkulla+pakasteisiinsa+ja+tappelevat+raivoisasti+keskenänsä+mikä+lihapala+kuuluu+kenellekin.+Viina+ja+aseet+ovat+näissä+neuvotteluissa+usein+mukana.+Sorsastajat+taas+ovat+toinen+äärimmäisyys.+Kuinka+järjetöntä+onkaan+tappaa+huvikseen+lukemattomia+lintuja+muutaman+syödyn+lihagramman+takia.+Sorsastukseen+kuuluukin+olennaisena+osana+sairas+lihanhimo+ja++poikien+leikit+keskenänsä+vaimoilta+piilossa+eli+homostelu.Minä+nautin+lihasta+aina+silloin+tällöin.+Esimerkkinä+voisin+mainita,+kun+aina+silloin+tällöin+syön+lammasta+punaviinin+ja+muutaman+ruokaryypyn+kera.+Tämä+aina+luettuani+susien+raadelleen+lampaita+tahi+poroja+ja+siten+juhliakseni+tapahtunutta.+Eläydyn+täysillä+susien+hekumaaliseen+tunnetilaan.+On+minulla+nytkin+muutama+häränhäntä+hautumassa+leivinuunissa.+Syönpä+vaan+pottujen+kanssa.+Minä+en+ole+vaatimassa+itselleni+mitään+riistalihaa.+Jätän+mielelläni+ne+petoeläimille.Olkoon+WWF+sinun+ohjenuorasi,+mutta+yritä+kuitenkin+ajatella+omilla+aivoillasi.