Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh:
"Metsästäjät ovat pettyneitä "
"Metsästäjät haluaisivat"
"metsästäjät ovat sitä mieltä"
"Metsästäjien mielipiteitä voidaan kuitenkin vielä kuulla"
Kyllä mulla naurattaa, hi hi hi.
04.10.2014 08:59
He he he heh heh....
"haluaisivat edelleen jatkaa villisikojen ruokintaa"
"helpottaisi villisikojen metsästystä"
"metsästystä harrastetaan ruokintapaikoilta"
"Villisika on kuitenkin aika vaikeasti metsästettävä eläin"
"Metsästyksen tehostaminen vaatii käytännössä sen, että metsästystä harrastetaan ruokintapaikoilta"
"mutta kun lähdetään metsästämään villisikaa niin pitäisi tarkkaan miettiä mitä yksilöitä ammutaan"
"villisikojen leviämistä pitäisi yrittää estää ruokinnalla"
Voiko tässä enää muuta tehdä, kuin naureskella metsästäjien tyhmyydelle, hi hi hi hi hi hi hih hih.....
04.10.2014 01:26
Ihan mieltä lämmittää tämmöset jutut. Ylväs susi saa namutella herkkupaloilla ja taas on pari räksyttävää metsästäjärakkia pois häiritsemästä fiksujen ihmisten elämää.
29.09.2014 15:35
Heh heh, tulihan tuota saalista. Ystäväni (sudet) pääsivät namuttelemaan oikein kunnolla. Nami nami nannaa ku on hyvää:
http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/sudet-tappoivat-ajokoiran-sotkamossa/
28.09.2014 20:58
Eipä raukalta tuu vastausta kysymykseeni, jotta mieltä olet mikkelin petoyhdysapinan asiantuntemuksesta?
24.09.2014 20:56
Ja tämäkin vielä: Lapsilla olisi tosi haasteellista tutkia sukupuolesi. Vaikeat tehtävät opettavat. Minä kokeneena kettuna aavistan, jotta jonkinasteen koiraasta tässä puhutaan, mutta jos jalkojen välistä löytyvä ruikuli on sitä sorttia, että sitä ei tahdo löytää, niin siinä on lapsille haastetta. Ikääsikin voi olla vaikea arvioida, kun sulla on koko ajan niin tyhmä, mitään sanomattoman apinan katse naamallasi.
24.09.2014 17:07
Tuli vielä mielä mieleen, että sinähän voisit mennä tuonne hiekkalaatikolle petoyhdyshenkilönä. Olisi lapsilla tosi hauskaa, hi hi hi. Ja sinäkin saisit olla tärkeänä ollessasi oikein petoyhdyshenkilö, heh heh.
24.09.2014 16:58
Mitäpä nasupappa tuumaa tuon petoyhdysapinan asiantuntemuksesta? Taidat olla vähän samaa kaliberia tietämyksinesi ja susipelkoinesi? (Nasuhan pelkää sutta, veli huilu ja veli viulu).
24.09.2014 16:55
Ei niin, mutta jospa siellä koirat ovat olleet irrallaan ja purreen ihmisiä ja paikalliset petoyhdyshenkilöt ovat todenneet susien olleen asialla.
23.09.2014 04:57
Röh röh, mulla röh, tulee röh röh nälkä, kun röh tällaisia juttuja luke, rö rö röh röh...
22.09.2014 18:42
Minä tulkitsen tämän kommentin siten, jotta selvästi sinä olet sutta hysteerisesti pelkäävä maalaisapina.
22.09.2014 16:16
Ja josw sinä olet tuo Mikkelin petoyhdyshenkilö, niin saat Susianalyytikolta ilmaista terapiaa susipelkoosi ja hysterian kontrolloimiseen. Olepas hyvä:
Nyt sinulla kannattaa opiskella Susianalyysia. Lue vuosien varrella kirjoittamiani tekstejä (varsinkin Susianalyysit I, II ja III ). Sinä (poju), perheesi taikka sukulaisesi tuskin tulee susien raatelemaksi. Voit tältä osin huoletta käydä postilaatikollasi ja kaupassa. Jos tarvitset auttajaa pelkotiloihisi, niin olen käytettävissä. Kysy vaan rohkeasti neuvoja mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
22.09.2014 12:52
Heh heh, mongerruksestasi päätellen kyseinen petoyhdysapina vaikuttaa vaan entistä tyhmemmältä. Jos kerran susi on noinkin kapinen elukka, niin miten joku tollo voi rotukoiraa luulla sudeksi? Eikä edes erota sukupuolta, hi hi hi.......Tosiasiahan on, jotta vaikka perhoskoira olisi jäänyt auton alle, niin tuo pallinaama olisi hädissään todennut sen sudeksi.
22.09.2014 12:38
Heh heh, taidat olla yhtä tyhmä kuin tuo mikkeliläinen petoyhdyshenkilö, joka tunnisti iäkkään uroskoiran nuoreksi naarassudeksi. Hi hi hi, kyllä tämä tapaus hirnuttaa vieläkin.
21.09.2014 19:40
Elikkä Minä olen mielestäsi herättänyt jo valtakunnallista kohua Susianalyysini kautta. Minäkö tässä lööpeissä olen ajatuksenini?
18.09.2014 23:12
Voihan se olla niinkin, että kyseessä on joku sekopää transu, jolla on kikkelit jalkojen välissä mutta luulee olevansa nainen ja tätä kautta luuli uroskoiraakin nartuksi. Tämä teoria ei vielä selitä sitä, että miksi luuli sudeksi.
18.09.2014 14:32
Mutta mikä on sinun näkemyksesi tuosta petoyhdysapinapelleasiantuntijasta, joka tutkittuaan iäkkään uroskoiran raatoa totesi sen nuoreksi naarassudeksi? Eikö jo kiinnosta, jotta miten voi ihminen olla noin tyhmä, vai onko tässä ihan oikeasti kyse apinasta?
18.09.2014 14:25
Luulihan sitä moni muukin sudeksi luettuaan tuon ensimmäisen lehtijutun. Kaikki nämä luulot ovat lähtöisin tuon pellen tutkimuksista.
18.09.2014 11:11
Niin, poliisi luuli sitä nuoreksi naarassudeksi kun petoyhdyshenkilö oli näin todennut ja itsekin luullut. Poliisi ei kuitenkaan itse yrittänyt määritellä lajia eikä varsinkaan sukupuolta.
18.09.2014 11:09
Heh heh, siis petoyhdyshenkilöhän se asiantuntijana tutki elukan sukupuolen ja raportoi siitä poliisille ja tiedotusvälineille.
18.09.2014 05:35
46 / 106