Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Elikkä sinun mielestä on ihan hyväksyttävää ampua päissään oma vaimo, jos vaan ase on laillinen ja luvat kunnossa. Näinhän yleensä metsästäjät ajattelevat ja toimivatkin.
19.08.2014 12:09
Eiköhän tässä hullu ole se, joka metsästystamineissaan ja päissään ampuu ihmisiä ja ihan mitä sattuu (normimetsästäjä)?
19.08.2014 04:46
röh röh, mitä se hullu mesoaa? Veikkaan, että tässä ei tarvi kovin kauan odotella, kun noita metsästäjien toilailuja alkaa olla lööpeissä. Milloin ammutaan kaveria silmään, milloin hirveä teerenä taikka naapurin koiraa sutena, jotkut ampuvat jopa omia lapsiaan kännipäissään ja niin edelleen ja niin edelleen.
18.08.2014 19:27
röh röh röh, kun taas hirnuttaa ja naurattaa, heh heh. Juoppohullu metsästäjäapina sekosi jälleen kerran metsästystamineissaan. Ilmeisesti nuo tamineet saivat tyhmän apinan viinasta pehmenneet aivot hysteeriseen "hurmostilaan" ja pallinaama alkoi suoltamaan piipusta luoteja sinne sun tänne. Minäkin tykkään ampua "piipusta" miljoonia "luoteja" ja minun tapauksessa se on kaikista mukavinta selvin päin, jos pallinaamametsästäjä edes ymmärtää, mitä tarkoitan, heh heh.
Jännityksellä tässä odotellaan, mitä kaikkea huvittavuuksia jahtikausi tuo taas tullessaan. Varmasti saamme oikein kunnon naurut tänäkin vuonna. Heh heh jo näin etukäteen. Pitää kyllä lukea lööpit joka päivä ja namutella metsästäjien tyhmyydellä.
18.08.2014 11:35
Heh heh, tyhmä pallinaama siinä posket pullollaan vinkuu ja puhisee. Minun ajatukseni ovat aina raikkaita ja ajankohtaisia tuulahduksia, mieltä virvoittavia henkäyksiä. Nissä on syvällistä analyysia ja voimaa.
17.08.2014 16:25
Ei, mutta sinä olet ihmisapina taikka apinaihminen, ihan kummin päin vaan, heh heh. Tollo.
15.08.2014 14:09
Katohan apina vaikkapa näitä kuvia:
http://www.kardog.fi/huomioliivit.htm
14.08.2014 17:13
Ainakin nuo rakit erottuvat hyvin kun niillä on usein tissiliivit päällänsä. Jonkin sortin myrkkyähän noille voisi tarjota. En tosin pistäisi pahakseni, vaikka asettakin käytettäisiin tässä tapauksessa.
Minähän olen aina naureskellut ameriikan presidentille kun tuo apina pommittaa siellä sun täällä. Nyt puhutaan jo mustasta apinasta, ei tiettävästi homosta kuitenkaan vielä.
Annan kuitenkin siunaukseni pommituksille tänä päivänä Irakissa ja Syyriassa. Isis-lahkohan on kuin jokin hysteerinen metsästäjäapinalahko. Veren haju ja maku kiihottaa apinamieltä. Ihan samallalailla suomalainen metsästäjäapina koirineen nauttii verestä. Siksi tuo rakki joutaa pois päiviltä, mieluieten suden kaluttavaksi.
13.08.2014 00:13
Onko muuten ihan normaalia, jos saa aamuisin siemensyöksyn kun katsoo peiliin?
12.08.2014 14:36
Kunpa olisinkin ollut noin hienon avauksen tekijänä. En kuitenkaan halua ottaa sellaista kunniaa, mikä ei minulle kuulu. Siksi korjaan tämän väärinkäsityksen. Toisaalta, minähän jo olen aika lailla saanut mainetta ja kunniaa kirjoituksillani.
12.08.2014 14:24
hi hi hi hi hih......Sepäs nyt ei kuitenkaan ole näin, heh heh. Minä en ole ainut fiksu täällä.
12.08.2014 13:01
Mainio avaus! Olet selvästi ykkösluokan kansalainen.
Vaikka pidänkin metsästäjiä vajakkeina, niin metsästyskoiran metsästämisen hyväksyn. Siksipä teitkin hyvin asiallisen kysymyksen ja ihmettelen, miksi hyviä vinkkejä ei juurikaan ole tullut. Itse saan kaikista suurimmat hekuman tunteet kun kaikki tapahtuu ihan luomumenetelmällä. Tällä tarkoitan sitä, kun sudet raatelevat noita metsästysrakkeja vähemmäksi ja saavat siinä samalla namia purtavaa ja kaluttavaa.
10.08.2014 18:52
Minähän olen jo esittänyt parhaan ratkaisun:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10689931
09.08.2014 15:59
Heh heh, jokos kävit tohtorin hatun ostamassa? Erotitko muka ihan oikeasti metson hirvestä? Viime aikoinahan metsästäjät ovat sekoittaneet metson jos mihinkin eläimeen ja ampuneet innoissansa ympäriinsä ilman minkäänlaista vastustuuta.
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/mies-ampui-hirven-metsona/183990/
08.08.2014 21:47
Heh heh, "jos et uskalla tulla tänne susi alueelle"
Miksiköhän Suden ystävä ei uskaltaisi? Ja kukahan tässä on kierrellyt hikisimpiä syrjäseutujamme kerätessään aineistoa Susianalyysia varten. On noilla reissuilla useampikin raivohullu ja hysteerinen maalaisapina hermostunut kysymyksiini ja uteluihini, mutta aina olen tilanteista selvinnyt voittajana. Se on älyn ja voiman yhdistelmä, mikä jyllää.
08.08.2014 21:36
Jaksaako tässä itsestään selvistä ja triviaaleista asioista inttää. Esim. metysästäjäapina on triviaalisti tyhmä kuin saapas. Ja tutkimusteni mukaan vähintään 98 % maalla asuvista metsästäjiistä pelkää hysteerisesti sutta. Jo se, että paskoo housuihinsa nähtyään jäniksen jäljet ja luultuaan niitä rapulapäissään suden jäljiksi osoittaa äärimmäistä tyhmyyttä ja raukkuutta. Tällainen meininkihän on ihan arkipäivää maaseudullamme. Ja sinun osaltasi ei ole yhtään epäselvää, ettetkö olisi maalaisapina. Mongerrat juuri sillä murteella.
Lisäksi sinun "tulkintasi" on lähinnä hullun tulkutusta. Pyysit vielä kertomaan, jotta oletko mielestäni väärässä. Tottakai olet niin kierossa, väärässä ja mutkalla kuin minä pystyn hirmuisilla voimillani tummosta riukukeppiä vääntämään. Tyhmyytesi takia et vain itse sitä ymmärrä.
08.08.2014 19:01
Heh heh, eihän minulla sinänsä ole mitään metsästäjiä eikä muitakaan ihmisiä vastaan. Päinvastoin, minähän yritän auttaa hädässä ja epävarmuudessa elävää ihmistä. Tästä on todisteena matemaattispsykologinen Susianalyysi.
Sen sijaan minulla on paljonkin vastaan tyhmiä ihmisiä ja metsästäjähän on lähes poikkeuksetta erittäinkin tyhmä. Tästä olet vaikkapa sinä hyvä esimerkki. Tekstistäsi suorastaan pursuaa sairaalloinen tyhmyys.
En viitsi sen kummemmin kommentoida jokelluksiasi kun vaan todeta, jotta pikku lapsikaan ei ole noin tyhmä ja surkea olio mielipiteiltään ja "ajatuksiltaan". Senpä tähden et selvästikään ole lapsi, vaikka lapsivettä on pääsi pullollaan. Eittämättä tuleekin mieleen, jotta tässäkin yhteydessä voidaan ilman muuta puhua apinasta.
08.08.2014 14:31
Heh heh, "En ole metsästäjä"
Et vain kehtaa myöntää olevasi, kun minä olen osoittanut kaikki metsästäjät naurettaviksi pelleiksi. Kukapa sitä nyt tahtomattaan pelleksi haluaa leimautua. Että imetähän vaan niitä poikakavereitasi siellä metsässä.
07.08.2014 22:24
Tarkennan vielä tähän, että kun olen apinoitten päällikkö, niin sehän ei tietenkään tarkoita sitä, että itse olisin apina.
07.08.2014 13:40
No jaa, kyllähän minä todellakin olen apinoitten päällikkö. Siksipä määräänkin, jotta sinulle ei riitä pelkästään tissiliivit, vaan niiden pitää olla imetysliivit. Saat sitten imettää metsästäjäkavereitasi.
07.08.2014 13:36
50 / 106