Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totean tässä kuitenkin, jotta jos tuo kaupungilla tulisi vastaan, niin turpiin läjäyttäsin.
07.08.2014 11:26
Tåytyy myöntää ja todeta, jotta hyvin olet analysoinut minua.
Ihan mielenkiinnosta vaan kysyisin, jotta kukahan tuo mainion oloinen kaveri on? Kiinnostais tietää, kun harvalla ihmisellä on noinkin varma olemus.
07.08.2014 00:52
Heh heh, tämä oli aika hyvä veto.
Tuolla jätkällä kuula lentää ja itsevarmuus on kohdillaan, senhän näkee naaman ilmeestä. Varmaan tuossa virnuilee tyhmille susipelkureille.
07.08.2014 00:44
Heh heh, niinhän yleensäkin metsästäjätaukeilla on tapana. Mikä on kuppikokosi?
06.08.2014 17:24
Ajatelkaapa mitä kaikkea näitä on:
Kiihottavat metsästystamineet, isojen poikien "leikit" keskenänsä akalta piilossa, koirien tissiliivit, aseista ja tappamisesta seksuaalisesti kiihottuminen, omaa akkaa ja lapsia nöyryyttävät härskit metsästäjävitsit ja niin edelleen ja niin edelleen. Fiksun ja terveen mielestä sairasta touhua.
06.08.2014 16:32
Heh heh, huomaattekos, kuka aina vaan malttaa pysyä asialinjalla? Minä en sorru asiattomuuksiin. Susianalyysin luonne jo sitä vaatii. Se on teoreettista, tieteenteon metodeihin perustuvaa matemaattispsykologista syväanalyysia. Joskus siinä kuitenkin pitää käyttää mm termiä "apina", jotta apinakin ymmärtäisi, mistä on kysymys.
05.08.2014 22:41
Eipä oikein tule mitään mieleen tuommosesta noinkin tyhjänpäiiväisestä vajakkiitoiminnasta, kuin jos joku pallinaama käyttää valvontakameroita riistahommiin. Taukkihan se on, heh heh. Noh, sen verran tulee mieleen, jotta jos törmäisin metsässä kyseiseen laitteeseen, niin hajottaisin sen samantien hirmuisilla voimillani säpäleiksi ja vieläpä kusisin ja paskosin noitten säpäleitten päälle ja sokerina pohjalla laittaisin vielä tervehdyslapun sörsselin päälle jotta kauneimmat terveiset Susianalyytikolta.
05.08.2014 12:25
Tuossa linkki:
http://yle.fi/uutiset/nukella_oma_luonne_ilme_ja_elamantarina/6939476
03.08.2014 19:45
Hei, tässä ois isälle ja pojulle kummallekin oma nukke. Peräkammarin reiät niihin varmaan pitäis itse porata.
03.08.2014 19:45
Isäsi on varmaan ainakin sössinyt poikanukkesi kanssa. Siitäkö tämä hätä ja mustasukkaisuus johtuu?
03.08.2014 19:40
Heh heh, oletkos kovinkin mustasukkainen tuosta nukestasi, kun muita käsket ostamaan omansa?
03.08.2014 19:30
Heh heh, nyt jo vaihteeksi metsästäjä tykitti kaveriaan suoraan päähän:
http://yle.fi/uutiset/miesta_ammuttiin_haapavedella/7390128
Kylläpä näitä riittää.
03.08.2014 12:54
Heh heh, no ei kait se minun vikani ole jos isäsi on juoppo homometsästäjä ja äitisi ja isoäitisi säälittäviä susipelkureita ja itse tykkäät poikanukeista, hi hi hi?
02.08.2014 13:54
Heh heh, luuletko tollo jotta miesten kuula lentää läskin voimalla yli kaksikymmentä metriä? Sinä et edes jaksa juosta kyseistä matkaa yhteen menoon.
02.08.2014 12:52
Minä itse lisään listaan vielä kaksi kohtaa:
* suuri luonnon ystävä
* naisten mielestä erinomainen rakastelija
02.08.2014 12:47
Minähän tässä kasvotusten olen lätissyt apinoitten kanssa keräillessäni aineistoa Susianalyysia varten. Ja onhan tuosta voimastakin ollut hyötyä. On tässä täytynyt muutaman kerran selättää raivohullu, mustasukkainen sutta pelkäävä maalaisapina. Naisethan tuolla syrjäkylillä ihan kuolaavat tällaisen miehen perään. Saa siinä heikolla itsetunnolla varustettu juoppo susipelkuri haulikon heiluttelija pistää parastaan hädissään. Ylivoimani on kuitenkin murskaavaa.
01.08.2014 22:57
Hei! Minähän tässä Sankari olen. Sinä olet pelkästään hikinen, sutta pelkäävä apina.
01.08.2014 13:46
Heh heh, ihan mahtava hekumoida mm näillä:
* poropaimenten painajainen
* hirvestäjien kyykiyttäjä
* sorsastajien pieksijä
Aivan mahtavaa analyysia itsestäni.
Miettikääs vielä tätä:
* kuulamestari & voimamies
Olenhan pukannut kuulaa todistettavasti yli kaksikymmentä metriä. Saa siinä sutta pelkäävä apina lerppahuuliaan lirputella ja ihmetellä väkevyyttäni.
Sokerina pohjalla haluan vielä ottaa esiin
* asiallinen tyyppi
* älykäs humoristi
* fiksujen naisten suosikki
01.08.2014 01:02
Erityisesti mieltäni lämmittää tuo
* suden ja karhun ystävä
Miksei myöskin
* mestarillinen runoilija
taikka
* ahneen ihmisporsaan nöyryyttäjä?
Hei, nämä on kaikki niin hienoja oivalluksia, jotta vaikeata niistä on suosikkia keksiä.
31.07.2014 02:43
Äitisi oli homo, kun sutta pelkäsi. Tai miten se nyt äiti on homo, mutta sinun tapauksessa sekin on mahdollista ja vieläpä sutta pelkäävä äärimmäisen tyhmä apinahomo, joka saastuttaa tätä maailmaa olemassaolollaan.
31.07.2014 02:28
51 / 106