Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitit varmaan inkkari, suuri sotapäällikkö?
31.07.2014 02:24
Heh heh, mikähän sullakin on lapsosia vastaan, ettet vaan ole jonkin sortin petofiili?
Voiko enää kauniimpaa näkyä olla kuin lapsi hiekkalaatikolla tohkeissaan?
Pysyttele sinä vaan sisätiloissa äläkä saastuta lasten leikkipaikkoja hätäpaskoillasi. Niin raukka olet.
31.07.2014 02:23
Okei, saat anteeksi kun noin nöyrästi pyydät. Sinänsä fiksua, kun apinakin joskus huomaa tyhmyytensä. Ei tämä maailma sittenkään ihan toivoton paikka ole elää. Vielä kun nuo apinat saisi hätisteltyä kaupunkeihin, jotta luontoa ja erämaata piisaisi tässä maassa.
25.07.2014 15:37
Heh heh, taas täällä apina miettii, jotta olisi jotenkin hyväksyttävämpää tappaa ihminen laillisella aseella kuin laittomalla. Juoppometsästäjäperheen iskähän yleensä suorittaa näitä perhesurmia ihan laillisella aseella ja tämä riittääkin tyhmän apinan mielestä oikeutukseen, kunhan ase on laillinen.
24.07.2014 19:03
Ja näitä vaan riittää loputtomiin:
http://yle.fi/uutiset/nainen_ja_mies_kuolivat_ampumisessa_kiteella/7370549
Mutta muistakaapas hienot lakipykäläni. Eikö olisi jo aika ottaa ne käyttöön?
23.07.2014 04:26
Minähän se tosiaankin olen. Kaikki kohdat täsmäävät.
22.07.2014 21:36
Heh heh, apina tekee heti sen johtopäätöksen, että on koululaistasoa, jos itse osaa vastata kysymykseen. Ilmeisesti hoksasit, mitä tarkoitin karvanaamalla? Ja oletkos lisäksi vielä jokin lapsivihaaja, kun niin halveksivasti puhut koululaisista?
21.07.2014 13:42
Se on sille ihan sama onko puhdasta sutta esittämieni faktojen kannalta. Mitä enemmän sutta, sen mahtavampi elukka. Koira saastuttaa ja susi ylevöittää. Tätä samaa periaatetta voidaan ajatella myös ihmisen kannalta. Puhdas ihminen on monilta osin ihan yes, mutta Susianalyysissa määrittelemäni apina on saastainen. Eli ihmisapina tai apinaihminen on sitä saastaisempi, mitä enemmän siinä on apinaa. Ja muistakaa, jotta nyt puhumme susianalyysiapinasta.
21.07.2014 12:49
Heh heh, Minä en pelkää vastata kenellekään. On minussa sen verran paljon älyä ja voimaa. Minähän olen tunnettu siitä, että vastaan tyhmille ja vajakkipelkureillekin ja pakkohan se on tässä sivistystyössä vastatakin.
21.07.2014 12:41
Heh heh, mietipäs millä on niin karvanen naama, että sitä voi kammata. Alkaa a-kirjaimella ja myöskin päättyy a-kirjaimeen, hi hi hi......
17.07.2014 00:36
Kampaahan naamas.
16.07.2014 22:45
Kertokaapa, miksi juuri minulle on suotu niin paljon älyä ja voimaa. Moni muu on jäänyt paljon vähemmälle. Miksi kaikki viisaus pakkautuu minun päähäni?
16.07.2014 14:15
Mieleltään sairas ja ahne ihmisporsashan niitä minkkejä on ylipäätänsä kasvattanut. Tuommoset irstaat nasupelkurit tässä joutaakin vetää viemäristä alas. Tätä työtähän minä tosin teenkin koko ajan Susianalyysin kautta.
15.07.2014 22:39
Niin vielä tuohon itse kysymykseen.
Vieras laji tulee aina sieltä sun täältä sinne sun tänne. Niin se evoluutio etenee ja kehittyy. Luonto kyllä hoitaa hommansa ja mitä sitten, jos jotain lajeja tuhoutuu ja jotkin porskuttavat eteenpäin kohti tuhoutumistaan jossain vaiheessa. Tokihan tässä kaiholla muistellaan vaikkapa mammutteja.
Minähän olen juurikin suuri Luonnonystävä Ja Suden ystävä. Tämä kuvaamani ahne ihmisporsas on vaan paha luonnolle. Se kun ei ole luonnollista. Luonnossa ei löydy yhtäkään eläinlajia, joka vaan pelkäisi ja pelkäisi ilman mitään syytä. Ihmiselle on vieläpä suotu jonkin verran älyä, joten on kumma luonnon oikku pelätä hysteerisesti jotain sutta ja saastuttaa jälkikasvuaan tällä asenteella.
Elikkä siis sairas hysteerikkoapina, sutta pelkäävä vajakki on luonnon oikku, jolle fiksu ei voi muuta naureskella. Toki se voi hädissään aiheuttaa tuhoa tussareineen, heh heh. Fiksut antavat eläinten mellastaa. Esim.kissat ovat ihan harmittomia irrallaan. Syökööt niin paljon linnunpoikasia kuin ehtivät.l Luonto kyllä sen kestää. Kissa onkin fiksu maalaisapinaan verrattuna.
15.07.2014 02:03
Kerrankin asialliseen avaukseen tulee asiallinen kysymys. Minäpä selitän.
Eihän minkki kuulu häkkiin. Sairas ihmisporsas sen sinne sulkee. Jos sinut suljettaisiin häkkiin odottamaan teurastusta, niin valitsisitko vuorokauden vapautta vaiko paskassa lojumista kuolemaasi asti odottaen, jolloin saisit sitten jatkaa elämääsi jonkin ruttunaamaisen akan täytteenä. Tämähän on yhtä älytöntä kuin olisi tappaa mikä tahansa eläin, jotta tyhmistä tyhmin apina saisi juurikin oikean värisen ja laatuisen lisäkkeen vaikkapa oikeaan nimettömän varpaan kynteensä.
Näitä vajakkeja tässä tulisikin jahdata ja kunnianosoitus näille urheille sotureille, jotka näin ovat tehneet. Samaten yhtä hirvittäviä ja ahneita ihmisporsaita kuin turkistarhaajat, ovat kaikenmaailman poropaimenet ts juoppoaslakit sekä lammaspaimenet, jotka eivät satojen lampaitten laumastansa yhtäkään lammasta susille raskisi syöttää. Hyi kun inhottaa tuommoinen ahneus.
15.07.2014 01:43
Hei tuolla, mikähän se nyt marketti olikaan....? No siellä oli kuiteski vaipat supertarjouksessa. Ajattelin, että kannattais teidän kylällä ja perheessä varmaan käyttää tarjous hyväksi. Lienette sen verran suuria kuluttajia kun ajatellaan kaikken pentujenne määrää ja sutta pelkääviä, aikuisia lahkeeseen paskovia vajakkeja. Tuossa mainoksessa vielä todettiin, jotta riittää vähän suuremmankin lapsen tarpeeseen nuo paksuinmmat vaipat. Näitä jos juoppo susipelkuri survoo lahkeisiinsa vaikkapa kymmenkunta, niin joskohan enimpiä märmeleitä ei tarvitsisi sulloa pesukoneeseen. Kilpailijamarketin listoilla oli vielä banaanit tarjouksessa. Nyt kannattaa käydä kaupassa.
Tässä näin vaan hyvän tahdon eleenä ja vinkkinä. Minähän autan aina ihmistä hädässä. Tästähän on jo osoituksena Susianalyysiterapia, jonka kautta hullu voi päästä työtä tekemällä ja omilla aivoillan ajattelemalla pahimmista peloistaan eroon.
14.07.2014 16:58
Namuttelehan sinä vaan niitten apinapoikakavereittesi kanssa ruskeilla (kts aiempi avaukseni) banaaneilla. Minä hoidan tuon naurupuolen. Heh he ja hi hi hi, sutta pelkäävä apina on tosi pelle. Fiksulla on vara nauraa vajakkipelkurille ja minähän olen tunnetusti erittäinkin fiksu. Sinähän tässä tyhmä apina olet, heh heh. Eikä sinä oikeasti naura. Sinähän itket koko ajan susien ja karhujen kaameutta, itket niin että taivas vuotaa ja joet tulvivat. Paskot hädissäsi housuihin ja viemärit siitä jo täyttyvät. Siksihän maaseudulla on niin sontasta kun siellä asuu tämmöstä jätettä. Ja tämmöset apinat kehtaa vielä jälikasvua tehdä. Siellähän on järkiään toistakymmentä apinapelkuripenikkaa yhdessä perheessä ja kaikista kasvaa samanlaisia hysteerikkopelkureita kun onn noin surkeat vanhemmat. Siksi syrjäkyliltä ei vaan apinaongelma poistu.
Minähän tässä taas asialinjalla olen. Painotankin vanhempien vastuuta. Jälkikasvua tulee tehdä omien resurssien ja älyllisten voimavarojen mukaan. Ensinnäkin apinat pitäisi häätää maaseudulta kaupunkeihin ja panna koulunpenkille sivistymään.
Muistutan vielä, jotta meillä päin on iät ja ajat jo lapset opetettu sylkimään ja räkimään päin susipelkurin naamaa. Niin halveksittavia nuo surkimukset ovat.
14.07.2014 14:27
Heh heh, poju sortuu asiattomiin alatyylin ilmaisuihin, kun kun voimat eivätkä äly riitä asialliseen väittelyyn kanssani. Minä olen niin ylivoimainen tuommoseen vikisijään verrattuna. Minähän olen tunnettu siitä, että pysyttelen aina asialinjalla. Susianalyysi on matemaattispsykologista teoreettista pohdiskelua, mihin on haettu kenttätyöstä (maakuntamatkani) käytännön materiaalia ja havaintoaineistoa. Hi hi hi, voi poju parkaa.
13.07.2014 19:59
Heh heh, akkas kuva muuten löytyi kun googletin hakusanalla susipelko:
http://jingreed.typepad.com/.a/6a00d8341c73fe53ef01348096b4b5970c-pi
13.07.2014 16:05
Apinalle lisää luettavaa:
http://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/mista_susipelko_ponnistaa
13.07.2014 16:01
52 / 106