Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luepas apina tuosta:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/tutkija-suomen-susipelko-poikkeuksellista-muualla-euroopassa-vieras-ilmio/625393/
13.07.2014 15:57
Jahas ja heh heh, apinalla petti hermo. Taitaa akkas olla juuri kuvailemani maalaiskarvanaama ja yhdessä olette suoltanut sutta pelkääviä apinoita läjämäärin tähän maailmaan.
Ja tuosta ulkona käymisestä. Minähän tässä olen kierrellyt tämän maan peräkyliä ja hikisiä maalaispitäjiä kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten. Ei noita sutta pelkääviä karvanaamoja kaupungista löydy, joten jos haluaa tehdä kunnon tutkimusta niin pitää lähteä korpeen "apinajahtiin". Sinä nyt ainakin asustelet jossain perähikiällä ruman akkas ja mölyävän apinalaumas kanssa ja hinkkaat pyssyjäs ja juot viinaa, jotta uskallat edes postilaatikolla käydä kun niin pelkäät susia ja karhuja.
13.07.2014 13:53
Etkö muka apina ole kuullut hirmuisesta kuulatuloksestani? Sepä ei pasaruokaa syömällä onnistu.
13.07.2014 12:18
Hei, eikö täällä ole muita juhlijoita?! Kummallista. Tuhat vapautettua minkkiä on ehdottomasti juhlimisen arvoinen aihe. Tässä taas vähän namuttelen puoliraa´alla lampaanlihalla ja naukkailen snapseja. Hi hi hi kun on hauskaa. Ruttunaamainen akka jää kohta ilman minkkiturkkia. Tuommonen leveäperse kyllä joutaakin verhoutua vaikka jätesäkkiin. Hyi ku inhottaa ja hyikäilyttää turkistarhaus. Päästetty minkki on kultainen minkki ja apina on vaan tyhmä apina. Johonkin uskonlahkoon höyrähtänyt ja sutta pelkäävä maalaisapina on tyhmintä mitä kuvitella saattaa.
Riittääkö enää tuhat vapautettua minkkiä? Niitähän pitäisi olla miljoonia. Ja sadat tuhannet Suomen maalaisapinat vaan parkuvat hädissään ja haaveilevat, jotta ruman akkansa saisi verhoiltua johonkin turkikseen. Mutta oikeastihan noilla akoilla kasvaa karvoja naamassaan. Niin hirveitä otuksia ne ovat. Ja juopot pelkuriukkonsa noita vielä tiineksi pistää ja siten suoltaa lisää apinoita tähän valtakuntaan. Ei mitään järkeä.
12.07.2014 20:56
Kymmenen vuotta hekumaalista ylijärkeä. Sinähän tässä apina olet, heh heh.
12.07.2014 11:41
He he heh.... Ihan oikein. Saipahan nalle namia massuunsa.
10.07.2014 22:55
Totean tähän vielä, jotta Kiinasta löytyy superrikasta ihmistä, joka haluaa erikoisuutta. Ja näillä on rahaa ja he maksavat mitä pyydetään. Lässy teuraskoira ei olekaan yhtä namia kuin suomalainen metsästäjärakki. Tämä on loistava bisnesidea.
10.07.2014 16:05
Hi hi hi...heh heh, näin on. Nasevasti sanottu. On täällä fiksujakin liikkeellä.
10.07.2014 13:38
Yes. Aletaan vaan roudaamaan suomalaista metsästäjärakkia Kiinaan namipaloiksi. Tämä on tosi hyvä idea. Kohta kieriskellään rahoissa. Minulla on keinot saada sinuun yhteys sillä lailla, että nämä täällä olevat apinat jäävät rannalle ruikuttamaan.
10.07.2014 11:03
Mitä nyt pari ilmeisesti jonkin metsästäjärakin omistajaa tuossa jotain vikisi. Susille vaan muonaa noistakin koirista. Palautanpa mieliinne seikkailuni Kiinassa (Quangzhou), missä söin koiralihaa a la garlig & very heavy chilisauce ja hyvä kiinalainen kokkiystäväni teki minulle ihan erikoisannoksen. Näistä kokemuksistani etsivä löytää tältä palstalta materiaalia. Oli tosi namia ruokaa.
Kiinalaiskokkihan oli tosi kiinnostunut suomalaisista metsästäjärakeista. Niiden liha kun on kimmoisaa verrattuna häkissä kasvaneeseen kiinalaiseen teuraskoiraan .Olisko tässä bisnesideaa roudata täältä rakkeja superrikkaitten kiinalaisten herkutteluhetkiin?
09.07.2014 22:34
Heh heh, menihän apinat hiljaisiksi kun minä lataan faktoja pöytään. Todennäköisesti juuri nyt tarjoavat rakeilleen kuivamuonaa taikka pedigreetä, rakkiherkkua.
09.07.2014 22:02
Heh heh, apina se vaan kehtaa uhota täällä, vaikka kuulaa pukkaat yli puolet vähemmän kuin minä ja älyltäsi olet kehitysvammainen minuun verrattuna. Varsinainen vesipäävajakki. Mutta kaikista naurettavinta on hysteerinen susipelkosi. Hi hi hi.....hyvä jos saat kärpäsen tapettua, heh heh. Ja hyvin oli kyllä edellinen vastaaja sinut määritellyt, tästä ku ynnätään, niin saadaan apinaloinen taikka loisapina, ihan kummin vaan, heh heh.
07.07.2014 04:46
On tuokin lammaspaimen melko ahne ihmisporsas kun kehtaa märistä, jos neljästäsadasta lampaasta kolme raadellaan. Kyllä tuommosesta määrästä pitäisi raskia susille syöttää paljon enemmän.
05.07.2014 12:49
Heh heh, veikkaanpa, jotta tarkoitat minua.
05.07.2014 04:15
Ei ainakaan Susianalyysissa määrittelemäni apina ja sellaista paskamöykkyhän minä juuri tarkoitan.
04.07.2014 19:28
Ympyröipä seuraavista vaihtoehdoista se, mikä parhaiten kuvaa sinua:
a) apina
04.07.2014 16:17
MINÄ olen laatinut näin fiksun avauksen.
Heh heh, eräänä vuonna metsästäjätutkinnossa oli seuraavat kysymykset:
1) Kumpi seuraavista on kanalintu?
a) metso
b) varpunen
2) Suositeltavin ase hirvijahtiin on
a) pieni pistooli
b) jalkajousi
c) kääntöveitsi
d) hirvikivääri
Saa siinä pahviaivot pähkäillä jotta pääsisivät tentistä läpi.
04.07.2014 11:40
Pannaan tämä vielä uudestaan näkösälle, jotta tyhmäkin ymmärtää viisauden siemenistä jotain:
http://freedomshammer.files.wordpress.com/2013/05/wolf-girl-edited.jpg
04.07.2014 01:08
Heh heh, hysteerinen apina vetää aina hädissänsä aatu-kortin hihastaan. Muuhun hän ei pysty, älyä kun ei ole. Ei osaa eikä pysty väittelemään asioista asiallisesti.
04.07.2014 01:04
Katsokaapa näitä kuvia:
http://cdn.theweek.co.uk/sites/theweek/files/styles/theweek_article_main_image/public/kim-jong-un_2.jpg?itok=iok1QGZa
http://www.newworldorderwar.com/wp-content/uploads/2014/06/NorthKoreanMilitaryMedals_zps7714ecd2.jpg
http://www.thedailysheeple.com/wp-content/uploads/2012/11/kimg-jong-un31.jpg
http://freedomshammer.files.wordpress.com/2013/05/wolf-girl-edited.jpg
03.07.2014 10:20
53 / 106