Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä kyseinen Mies ei muuten paljon sutta pelkää (eikä ameriikkaakaan), Hän on Suuri Johtaja.
03.07.2014 02:07
Heh heh, nyt jo metsästäjät jahtaavat omien lapsiensa ja vaimojensa lisäksi vanhuksiakin:
http://yle.fi/uutiset/posiolla_meneillaan_poliisioperaatio/7330446
01.07.2014 13:06
Ajatteleppas apina kuinka paljon hyvää Minä olen saanut aikaan luonnon hyvinvointia ajatellen. Ai niin, mutta eihän apina paljon ajattele.
29.06.2014 21:11
Ja taas sai metsästäjä saalista:
http://yle.fi/uutiset/mies_loytyi_ammuttuna_asunnostaan_imatralla/7327299
Kyllä olisi jo korkea aika asettaa laatimani lakipykälät voimaan.
29.06.2014 17:38
En malta enää odottaa, joten annan pikkusen vihjettä. Niin innoissani ja puhkuissani olen, kun jotain teen. Kymmenen lakipykälää on vielä pikkusen kesken, mutta annan pientä esimakua tulevasta.
Kymmenes lakipykälä on ehkä jotain sen suuntaista, jotta nykypäivän naurettavan lapsellinen ja löllö metsästäjäntutkinto poistettaisiin kokonaan. Tilalle tulisi Susianalyysin lukeminen ja suorittaminen tentteineen. Siitä tentistä ei asehörhöt, perhesurmaajat, metsästäjätaunot, aslakit jne tulisi ikinä pääsemään läpi. Tentin läpipääsy edellyttää ihmisfiksuutta.
29.06.2014 00:18
Joo. Minulla on visio ja aavistus kymmennestä lakipykälästä. Sitä vielä tutkailen. Sitä ennen sorvailen vielä yhdeksännen pykälän. Tämä on aika rankkaa ajatustyötä.
Lupaan kuitenkin, jotta kaikki kymmenen pykälää ilmestyy piakkoin. Tästä kaikesta tulee tiivis paketti Minun avauksenani.
Tulee ihan vanhat ajat mieleen, kun kirjoittelin Susianalyyseja I,II ja III. Voi teitä lapsiraukkoja kun nämä ovat Mestariteoksia. Pyynnöstä voisin vielä tarjota tänne parhaita paloja niistä. Pyytäkää oikein kauniisti, jotta lämpenen ajatukselle.
28.06.2014 01:05
Heh heh, vähänpä on älyä tollolla. Hmmm.... Tässä vielä ajatuksissani sorvailen tuota yhdäksännettä lakipykälää. Tämähän on kohta kuin KYMMENEN KÄSKYÄ
Onko tässä jotain suurta tapahtumassa?
27.06.2014 23:54
Heh heh, "vesipää" ottaa hädissään käyttöönsä liirumlaarum korttinsa. Pitäis vissiin panna jotain rajoituksia ihmiselälle, kun vanhuuteen jo kuollaan, jotkut vieläpä niin aikaisin. Tuommonen apina hiljaa antaa hyväksyntänsä ja ymmärtämyksensä haulikolla tehtäviin perhesurmiin.
27.06.2014 17:07
Ja mahdollisesti lisään sitten vielä yhdeksännen lakipykälän.
27.06.2014 12:50
Nyt kun tarjoamani lakipykälät tarkennuksineen ovat saavuttaneet niin valtavasti suosiota ja kannatusta, niin tulen laittamaan vielä uuden avauksen koskien noita pykäliä. Asettamani tarkennukset asetetaan siinä suoraan lakipykäliin. Lisäksi voi vielä tulla jotain hienosäätöä. Jos jotain tekee saa aikaan, niin se kannattaa tehdä huolella ja ajatuksen kanssa. Varsinkin jos on lakipykälistä kyse.
27.06.2014 12:48
Tarkennetaan vielä viidennettä pykälää. Nythän ei riitä, että pelkät vaatteet tutkitaan. Onhan olemassa mm 5 cl:n miniviinapulloja, joille varsinkin metsästäjät kyllä löytävät kehostaankin piilopaikkoja. Siksi pykäliin pitää lisätä vaatimus, jotta suoritettaessa tarkastusta, myös peräsuoli on tutkittava, ettei sinne ole piiloteltu mitään.
26.06.2014 22:18
Jahas, apinalla petti hermo kun ei pysy asialinjalla.
26.06.2014 13:14
Vielä näihin kahteen pykälään, jotta sallittuja kaupunkeja ovat Helsinki, Vantaa, Espoo, Tampere, Turku, Oulu, Vaasa, Jyväskylä ja Kuopio. Jokin Pudasjärvi ei todellakaan käy.
25.06.2014 21:55
Tarkennetaan toista pykälää vielä siten, että myöskin nuo psykologiset testit tulee tehdä kaupungissa. Eihän joku syrjäkylillä asuva, metsästystä itsekin harrastava konitohtori ymmärrä yhtään mitään psykologiasta.
25.06.2014 21:48
Ensimmäiseen pykälään lisätään tarkennus, jotta aseita säilytetään kaupungissa. Maalaispoliisiin ei ole luottamista. Ase on siis haettava kaupungista aina kun sitä käytetään.
25.06.2014 18:03
Vihdoin olen saanut valmiiksi kahdeksannen pykälän, olkaapa hyvät:
8) Asetta käyttävän on aina ammuntatilanteessa sonnustauduttava värikkäisiin pelletamineisiin. Tämä koskee niin ampumaratoja kuin metsää.
Kahdeksas pykälä onkin tärkeä pykälä. Onhan hyvä, että nuo ympäristölle vaaralliset pellet erottuvat selvästi. Ja onhan ihan luontevaa, jotta pelle sonnustautuu pelletamineisiin. Lisään vielä piakkoin joitain tarkennuksia asettamiini lakipykäliin. Malttia vaan, kyllä ne sieltä tulevat.
25.06.2014 13:32
Äläpäs pelle räkytä. Minä pysyttelen aina asialinjalla. Haluankin asiallista pohdiskelua ja kannanottoa asettamistani lakipykälistä. Ihan kohtapuoliin olen valmis asettamaan kahdeksannen pykälän ja pikkusen tarkentamaan aiempia pykäliä.
24.06.2014 19:42
Olkaapa hyvät, tässä nämä lakipykälät:
1) Aseita saa säilyttää ainoastaan poliisiviranomainen.
2) Asetta käyttävän on käytävä vuosittain psykologisissa testeissä.
3) Joka kerta, kun asetta käytetään, koko aseenkäyttöajan paikalla on oltava yhtä asetta kohti luotiliiveillä varustetut kaksi virallista valvojaa, jotka vastaavat kansalaisten turvallisuudesta.
4) Ennen kuin ase luovutetaan käyttäjälle, suoritetaan puhallustesti. Nolla promillea on tietysti ehdoton vaatimus.
5) Lisäksi on suoritettava ruumiintarkastus, jotta asetta käyttävä ei ole piilottanut tamineisiinsa viinapulloja, joista hän sitten mahdollisesti voisi ammuntatapahtuman aikana nautiskella alkoholia.
6) Näistä toimenpiteistä aiheutuvat kulut maksavat aseitten käyttäjät.
7) Lisäksi vielä määrättävä raskas lisävero aseen omistajalle.
24.06.2014 17:57
On taas niin ajankohtainen aihe, jotta pitäisköhän jälleen laittaa näkösälle aiempi, supersuosittu avaukseni EHDOTUS UUDEKSI ASELAIKSI?
24.06.2014 17:55
Minä taas halveksin tyhjän märisijää, susipelkuria. Meillä päin jo lapset opetetaan sylkemään ja räkimään päin semmosen naamaa.
24.06.2014 13:10
54 / 106