Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulee tosiaan yksi kerta mieleen, kun poliisi on minulta jotain ottanut. Tämä tapahtui Latviassa v. 2007.
Olin pikkusen hiprakassa ja etsin tietä hotellille. Sitten hädissäni suoritin nestepoistotarpeeni kadun vieressä, jolloin sininen valo välähti välittömästi vieressäni. Hirveä molotus ja syyllistäminen oli tottakai seurauksena. Ei ole fiksua toimintaa, myönnän. Minua uhattiin sillä sun tällä toimenpiteellä. Fiksuna kuitenkin tarjosin poliisille kahdenkymmenen euron seteliä ja tämän jälkeen homma toimi. Sain ilmaisen kyydin hotellilleni. Kysyivät jopa, jotta kaipaisinko naisseuraa.
Tämän kysymyksen vastaamisen kuitenkin jätän avoimeksi. Ottakaa toki kantaa ja arvuutelkaa, kuinka toimin tuossa tilanteessa.
Niin, että on tässä tullut kierrettyä muutakin kuin tahkoa, heh heh.
Ja muistakaa toki koluamani maalaistylleröt, kun metsästäjäpojat ovat tohkeissaan keskenään.
24.06.2014 00:45
Ja luuletkos, jotta jotain fiksua poliisia kiinnostaa lähteä selvittelemään näitten paskamöykkykarvalakkien söhellyksiä.
23.06.2014 22:52
Heh heh, meeppäs jossain landella poliisille tällaista puhumaan, hi hi hi. Samaa vajakkisakkia, kööriä ja susipelkurijuoppoa ovat metsästäjäeinareitten kanssa.
23.06.2014 22:49
Metsästäjien keskuudessahan ajatellaan ihan yleisesti, että jos omistaa luvallisen aseen, niin sillä sitten saa teurastaa ihan luvan kanssa vaikkapa oman perheen jäseniä. Sitten nämä hurskastelijat kehtaavat paasata luvattomista aseista.
23.06.2014 17:23
Heh heh, ylivoimaisesti suurin osa perhesurmista tehdään ihan luvallisilla metsästysaseilla. Sehän tässä huolestuttaa, kun juoppohulluille metsästäjäapinoille myönnetään aselupia.
23.06.2014 17:12
Näitähän riittää. Jo taas metsästäjäapina sekosi päissään kiväärinsä kanssa:
http://lisajuttu.com/2014/06/21/mies-ammuskeli-kivaarilla-juhannuksena/
22.06.2014 21:36
Otetaan vielä tuo "lähes" pois tuosta avauksestani.
20.06.2014 15:56
Nih nih...ja heh heh....jokos oot jotain tunkenut jonnekin ja kokeillut? Hyi kun fiksua hyikäilyttää metsästäjien sairas maailmankuva. Sitten vielä lihanhimossaan teurastetaan läjäpäin metsässä lojuvia lehmiä ja taistellaan viinapäissään toistensa kanssa näistä lihapalasista. Sitten taas jo kohta ollaan irstailemassa sorsametillä vaikka lihasta ei ole tietoakaan. Joku vielä muka jänistä jahtaa poikakaverin mela jo haarojensa välissä ja sitten vielä tyhmä apina sylkee haulejan päissään vasten kaverinsa naamataulua. Näistähän saadaan jatkuvasti lukea lehdistä. Fiksu ja koko maapallon hyvinvointia ajatteleva kypsä kansalainen (kuten minä) sen sijaan yrittää vähentää lihan syöntiä. Ahne paskamöykky ei tällaisesta ajattelusta ymmärrä yhtään mitään. Hän kiihottuu sadoista kiloista hirvilihaa ihan samallalailla kuin pikku metsästäjäkaverinsa kankusta verhoiltuna maastokuvioon, heh heh. Hyi, yök yök ja heh heh.
20.06.2014 01:29
Vastahan kyykytin nyrkkeilypalstalla nimimerkillä Lasinyrkki ja sen jälkeen nöyryytin ahneita ihmisporsaita (juutalaisia) heidän palstallaan omalla nimimerkilläni. Nämä olivatkin tosi nameja juttuja. Kannattaa tutustua.
20.06.2014 01:14
Heh heh, patruunanhan voit vaikka tunkea poikakaveriisi "sinne" ja räjäyttää sen sitten ja naperoa miettiessäsi vaikkapa kiedo juuri syntyneen poikalapsen napanuora pippelisi ympärille ja lutkuta menemään välillä hinkatessasi pikku pippeliäsi haulikon piippuun. Tuommosen "lapsen" mela sinne kyllä mahtuukin. Metsästäjän sairaallollisuudella ei ole mitään rajoja.
20.06.2014 00:00
Täsmennän vielä tähän, jotta kaikkihan sen arvuuttavat, mitä siellä tapahtuu. Kokemusta kun ei normifiksulla ihmisellä ole. Ihan hyikäilyttää tuommoset patruunairstailut ja metsästäjänaperoitten hyväksikäytöt. Yök yök, mulla oksettaa.
19.06.2014 00:52
Kylläpä meni metsästäjäpojut hiljaisiksi. Eipä ihme. Hi hi hi, lähtä nyt sorsajahtiin muka ruuan toivossa. Kaikkihan sen tietävät mitä siellä hommaillaan akalta piilossa.
19.06.2014 00:47
Minäkö se olen?! Kun näin jälkeenpäin katselen näitä kirjoituksiani, niin en voi muuta kuin ihailla itseäni. Tämä on neroutta, suorastaan häikäisevää kauneutta. Apina on ihan kyykyssä ja parkuu hädissään.
18.06.2014 16:37
Heh heh, niin yleensähän banaanit ruskistuvat kypsyessään ja vanhetessaan, mutta teidän leikeissänne jo vihreäkin (raaka) banaani on ruskea hyvin äkkiä. Ja tuleehan sitten siihen vielä se "aromikas" maku ja haju kaupan päällisiksi. Raaka banaanihan tosin sopii hyvin leikkeihinne. Ajatteleppa kuinka vaikeata on työntää löllöä ja ylikypsää banaania sinne! heh heh.....
18.06.2014 14:44
Heh heh, tuommonen apina (sinä) tunkee banaanitkin peräsuoleensa ja sitten apinapoikakavereittesi kanssa namuttelette niillä ruskeahkoilla banaaneilla.
18.06.2014 10:02
Enhän minä mikään hauskuuttajapelle olekaan. Sivallan ruoskallani armottomia iskuja päin tyhmää susipelkuria, metsästäjäeinaria, aslakkia, maalaishörhöä jne....
16.06.2014 12:23
Niin että on sitä tullut hommailtua kaikenlaista kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten hikisillä ja syrjäisillä paikkakunnillamme.
15.06.2014 21:06
Mee niitten poikakavereittesi kanssa sinne jahtihommiin ja anna minun olla rauhassa. Minä jahtaan vaan kaikista kauneimpia Naisia. On sitä joskus kyllä tullut "viihdytettyä" maalaiseinarin muijiakin sillä välin kun pojat ovat olleet jahdissa, mutta nuo tahtoo olla vähän liian lupsakoita ja löllöjä minun makuuni.
15.06.2014 21:03
Heh heh, näinhän se on. Mutta tuo sama påtee myös ilman tuota "sala" etuliitettä.
15.06.2014 20:55
Hi hi hi hi hi he he Heh heh, kun hirnuttaa ja naurattaa vieläkin. Hi hi Heh heh, oikein IMETYSAPINA. Imunamia ja kumisetää ja rallalalla a la namikumi ja susipelkuri siihen vielä niin imuroi apina vaan poikakaveriltasi märmelit naamaasi ja imuttele sitten vielä tuttipulloa kun niin pelottaa kaikki jäljet, nehän on susien ja karhujen jättämiä tottakai tuommosen pelkuiriapinan mielestä.
07.06.2014 23:23
55 / 106