Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huh huh, olishan se tosi naurettavaa, jos apinat alkavat täällä imettämään. Tokihan olet apinapoikakavereittesi kanssa imutellut, mutta älä minuun sekoa, heh heh. Läskiperse ja vielä susipelkuri, hyi hittolainen kun surkeaa. Ällöttää.
07.06.2014 20:54
Heh heh, älä sinä ainakaan tule minua imettämään tai vedän kuonoon. Kaiken maailman paksuperseitä sitä tähän maailmaan mahtuukin.
07.06.2014 19:56
Luin tekstisi uudelleen ja uudelleen ja täytyy myöntää suuruutesi. Nautiskelen tästä hienosta tunteesta, en ole yksin tässä maailmassa.
Heh heh kun naurattaa apinan tyhmyys.
06.06.2014 07:38
Eipä voi muuta kuin todeta, jotta olet fiksu kansalainen. Hienoa sanansäilää, Mestarin sivallusta.
06.06.2014 07:25
Haudo sinä apina vaan niitä omia roikkupallejasi siellä paskasten nahkahousujesi sisällä, äläkä tule tänne märisemään. Selvästikin olet raukkamainen susipelkurihörhö ja naurettava pelle.
04.06.2014 04:41
Koitahan sinäkin vaan ylläpitää omaa mielenterveyttäsi edes jonkin verran siedettävällä tasolla. Vaikeatahan se on tapauksessasi.
24.05.2014 22:30
Ei niin. Sieltähän puuttuu Niiskuneiti. Minähän en ole koskaan ollut mikään niiskuttaja. Päinvastoin kuin kaikenmaailman aslakkiapinat ja maalaishöynät, jotka aina vaan niiskuttavat ja märisevät susien ja karhujen kaameutta.
24.05.2014 22:28
Heh heh, katosko "raavailla" metsästäjäpojuilla ja susipelkureilla ruokahalu jonnekin?
24.05.2014 18:32
Heh heh, tyhmän ja sutta pelkäävän apinan "vihjailuilla" ei ole mitään painoarvoa tässä maailmassa. Susianalyysista se oikea voima löytyy, myöskin turva reppanalle, joka itseään haluaa sivistää.
23.05.2014 20:47
Tuommonen vanha ja väljähtynyt vitsi apinalla oli tarjota hädissään kun joutui älyllisessä väittelyssä alakynteen. Melko surkuhupaista touhua. Mutta arvaappas, miksi juutalaisessa kodissa ei saa piereskellä toisten perheenjäsenten kuullen?
Eipä ole paljon pippelin leikkelijät vastailleet kysymyksiini. On tainnut sen verran paljon viisauteni tyhmää apinaa nöyryyttää, jotta ollaan oltu hiljokselleen häpeästä kärsien.
22.05.2014 23:39
Minä en kehtaisi kenenkään äidistä puhua mitään, jos oma äitini olisi tyhmä, sutta pelkäävä apina. Sinun äitisihän on tyhmistä tyhmin ja hulluista hulluin sutta pelkäävä apina ja sinä kehtaat puhua toisten äidistä, koska olet itsekin mitä tyhmin ja yhtä hullu susipelkuri kuin äitisikin apinannaamoinesi ja tyhmyytesi takia olet ymmärrystä vailla oleva maalaishöynä.
22.05.2014 15:29
Heh heh, Minähän tässä olen kierrellyt maamme syrjäseutuja kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten ja haastatellut siellä asustelevia paskamöykkyjä. Minä tiedän noitten tolleroitten susipelon, haistan sen jo autossani ajaessani kohti määränpäätä. Hysteria on fiksun kannalta ajateltuna käsittämätöntä. Minä tässä tiedän mistä puhun. Einarin aivot ovat pehmenneet karvalakin sisällä helteellä ja pakkasella hirvittävän viinamäärän myötävaikutuksella. Lisäksi heikko perimä, eristätyneisyys, huono itsetunto, karmea ulkonäkö apinan naamoineen, paha haju, paskaset kamppeet, tyhmä ilme naamataululla ja niin edelleen ja niin edelleen. Tyhmyys on suorastaan ylitsepursuvaa. Sutta pelkäävän ihmisapinan naama on tosi huvittavan näköinen, he he he hi hi hi heh.
Minä olen Fiksu. Siksi asun kaupungissa. Minä annan ylväitten petojen omalta osaltani rauhassa samoilla metsissä. Erämaat kuuluvat uljaille eläimille. Ihmissika pysyköön lestissään. Mutta tyhmä maalaistollero ei tätä tajua. Hän vaan paskoo ympäri maaseutuja ja ruikuttaa ja märisee susien kaameutta. Niin laiska ja rahaton tuommonen tollukka on, jotta perustaa omia kaatopaikkoja sinne sun tänne. Ja poroaslakkijuopot ovat kaikista pahimpia märisijöitä ja ruikuittajia.
21.05.2014 22:56
Heh heh, sinähän tässä hullu ja susipelkuri olet. Ja äitisi vasta hullujen hullu on ja isoäitisi on niin hulluista hulluin ja mielipuolisista mielipuolisin sutta pelkäävä apina, jotta iljettävyydessään jo haiseekin hullulle. Koko sukusi haisee hullun sontahajulle ja niinhän ne vaan sontivatkin hädissään ja sutta pelätessään ympäriinsä ja sotkevat paikkoja. Raivohullut ja tyhmät pelkuriapinat saastuttavat jo olemassaolollaan tätä maailmaa. Roskasakkia, mikä joutaisi hullujen huoneelle, täysin eristetyksi tästä yhteiskunnasta.
21.05.2014 15:33
Heh heh, kaiken maailman looserit ja susipelkurit syyttävät heti hädissänsä älykkäitä sivalluksiani provosoinniksi, kun eivät muuten osaa puolustuatua typeryydeltänsä ja tyhmiltä teoiltansa. Nytkin olen yrittänyt kehitellä keskustelua oman lapsen silpomisen mielettömyydestä, niin mitään ei näytä syntyvän muuta kuin tyhmän apinan molotusta. Luulenpa, jotta sisimmässään näillä apinoilla on niin huono omatunto näistä silpomisista ja viiltelyistä, että he eivät kehtaa asiallisesti keskustella aiheesta. He vain yksinkertaisesti torjuvat mielensä käsittelemästä näitä hirmutekojansa.
10.05.2014 13:31
Oman lapsen viiltelijä, sotahullu ja ahne ihmisporsas siinä kehtaa toista perverssiksi nimitellä.
10.05.2014 06:35
Ja hysteerinen maalaisapina pelkää sutta.
07.05.2014 17:56
No onpas hirveätä jos vähän käyttää osuvia kielikuvia, kuten ahne ihmisporsas jne. Ei pikku haukku haavaa tee. Sen sijaan uskon varjolla käydyt sodat tekevät oikeasti kipeää. Israel ja juutalaiset on yksi sotahulluimmista lahkoista. Asearsenaalia riittää, muka ainoastaan puolustamiseen, heh heh.
07.05.2014 15:11
Heh heh, no sanoppas sitten miksi ihmeessä lerssiä pitää leikellä? Siksikö, kun joku tollo on joskus ammoisina aikoina niin käskenyt tehdä?
Ja vielä tuohon tuntoherkkyyteen. Ahneet ja "uskonnolliset" ihmisporsaat harvoin sekstailevat oman vaimonsa kanssa. Heille pitää olla tiukkaa pikkupoikaa taikka tyttöä. Se onkin niin hekumaalista hommaa, jotta ei passaa olla liikaa tuntoaistimukseen liittyviä soluja. Muutoinhan tulisi liian äkkiä märmelit. Porsas haluaa pitkää nautintoa.
07.05.2014 00:34
Heh heh, minä kun en hihhuliapinoilta kysele, mitä lahkoja listassani mainitsen.
06.05.2014 12:24
Hyi kun inhottaa mikä tahansa uskonlahko. Mormonit, hindut, lestadiolaiset, juutalaiset, kristityt, jehovat, buddhat, mikä tahansa amerikan hörhölahko, keskiyöllä kanan pissivien uskvovien lahko, susiuskovaisten hysteerikkojen joukko, mormonit, myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkkoon kuuluvat hihhulit ja niin edelleen ja niin edelleen....
Kaikki toitottavat olevansa oikassa, heh heh ja suoltavat muut ihmiset surutta helvettiin. Miten joku apina voi kuvitella juuri kuuluvansa oikeaan lahkoon? Kaikki muutko ovat väärässä? Voi tyhmää apina parkaa. Ja juutalainen on tässä vielä erityisen ylimielinen ja ahne, suorastaan sikamainen ihmisporsas härskiydessään.
06.05.2014 02:00
56 / 106