Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh, "Jeesusta syömällä"
Jeesus näyttäisi olevan itse piru juutalaisten keskuudessa. Eipä ihme. Jeesushan rakasti rauhaa ja vaatimattomuutta. Täysin päinvastainen ajatusmaailma kuin juutalaisilla. Kukapa fiksu nyt haluaisi muuttua ahneeksi ihmisporsaaksi? Järki hei, älä jätä!
Minähän olen usein kysellyt, jotta miksei israelia perusteta uudelleen ameriikan yhdysvaltojen kuiviin erämaihin. Koko suuri ongelma ratkeaisi kerralla kun ahneet ihmisporsaat muuttaisivat liittolaistensa suojiin asumaan. Mutta eipä se vaan käy. Ihmisporsas haluaa aina vaan riistää enemmän ja enemmän. Vieläpä silinterihattu päässä ja tuuhea musta parta rekvisiittanaan. Musta asu kuvaa hyvin julmuutta.
05.05.2014 23:08
No joo. Tuli tässä mieleen, jotta miksiköhän juutalainen ei syö sikaa? Minäpä kerron. Juutalainen on itse sika, niin kukapa sitä omaa lajitoveriaan haluaisi syödä, heh heh?
05.05.2014 15:26
Heh heh, minähän se vähän ilottelin vaimosi pakaroilla sillä välin kun sinä ryyppäsit poikien kanssa metsästystamineissasi. Jos katsot tarkemmin niitä jälkiä, niin huomaat, jotta keskellä olevan oikean ylähampaan jättämä jälki on pikkusen vinossa muuhun riviin nähden. Se on vähän niinkuin Mustanaamion merkki a la Susianalyytikko. Se ei häviä vaimosi kankusta ikinä. Terveisiä vaan Mirkulle. Sulla oli varmaan poikien kanssa tosi kivaa.
29.04.2014 00:31
Apinan suusta:
"Kyllä ne rietat on pistäny elämän sekasin meijän kylällä monta kertoo"
Tätähän minä olen juuri Susianalyysissa toitottanut. Muutama pikku susi saa tässä maassa hysteeriset maalaisapinat tolaltaan. Koko kylä on paniikissa muutaman epämääräisen jäljen taikka minkä tahansa havainnon takia. Surkeat lösöaivopelkurit märisevät ja tumputtavat toisiaan vasten hädissänsä etsiessään turvaa kaameilta pedoilta.
28.04.2014 12:42
Heh heh, sinusta huomaa heti, jotta olet sutta pelkäävä maalaistollero, Suomen syrjäseutujen yleisin asukki elikkä Susianalyysissa määrittelemäni apina. Varsinainen hysteerikko ja paskahousu, einari ihan isolla e-kirjaimella, kaikkien aikojen tollo.
28.04.2014 11:02
Alkaa olla jo täysin hengetöntä tavaraa löpinäsi. Nyrkkini on läsähtänyt päähäsi semmoisella voimalla, jotta apina ei enää pysty mihinkään. Lerppahuulet vaan vielä heiluvat edestakaisin iskuni jälkimainingissa ja tosi huvittavan ja typerän näköinen ilme on tyhmässä naamataulussasi puhumattakaan hajusta, mikä hätäpaskahousuistasi lemuaa tänne asti. Hyi ku ilettää ja hirnuttaa pöljän olemus.
28.04.2014 10:58
Heh heh, loppuko pojulta banaanit kun puhti on näköjään lopussa? Onko tyhmä, sutta pelkäävä apina niskalenkissä tyhmyytensä ja pelkuruutensa, sekä ylivoimaisen vastustajan tähden?
26.04.2014 13:36
Heh heh, alkaa savon maalaisapinan tekstissä paljastumaan selviä susiuskovaisen hullun piirteitä, sikäli kun tuosta mongerruksesta saa jotain selvää. Minähän olen määritellyt tarkasti käsitteet susihullu ja susiuskovainen Susianalyysissani.
Ajatella, että sellaistakin tapahtuu, jotta lapsia tehdään sillä mielin, että saataisiin syöttejä susille. Samalla märistään susien kaameutta kun yritetään saada oma lapsi marttyyriksi, ensimmäiseksi susien raatelemaksi lapseksi. Hihhuleiden keskuudessa tämä olisi kova sana. Eipä ihme kun aikuisista on tuollut tuollaisia vajakkipelkureita, kun he itse ovat olleet lapsena susisyöttejä. Syöttinä olo on muokannut heistä sellaisia pelkureita, jotta he eivät kestä pelkotilojaan ilman viinaa. Sitten päissään suolletaan lisää syöttejä tähän maailmaan ja samalla märistään susien kaameutta.
Montakos syöttiä sinä olet pukannut ja sitä kautta saastuttanut maailmaa? Aiotko vielä saastuttaa lisää? Montako litraa otat "lääkettä" pelkotiloihisi päivittäin? Onko kakulit housuissa susien takia?
24.04.2014 20:41
Kyllä ne maalaiseinarit pelkäävät ihan oikeasti sutta. Olen kuullut kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten ihan omin korvin kun ne märisevät ja vinkuivat. On hyvin yleistä, jotta rekku jätetään köyden nokkaan tahalleen susille syötiksi. Jos perheen ikioma pikku lemmikki joutuu susien raatelemaksi, niin susikauhua saadaan lietsottua aina vaan enemmän. Pahimmat hihhulit yrittävät syöttää omia lapsiaankin susille. Heidän pääkoppansa on totaalisesti saastunut johtuen järjettömästä susipelosta. Lasta on kuitenkin vaikea syöttää susille kun susi ei ole siitä kiinnostunut.
Minähän olen Susianalyysissa perin pohjin selittänyt, miten ihmismieli voi tällä tavalla saastua ja miten tämä kaikki voi olla mahdollista. Susihullu landelainen paskamöykky ottaa hädissään kaikki keinot käyttöönsä, jotta susivihaa saadaan lietsottua ja tätä kautta jahtilupia. Pahimmat hullut jopa suoltavat lapsia mahdollisimman paljon tähän maailmaan, jotta saataisiin syöttejä susille. Tällaiselle mielipuolelle mikään ei ole pyhää. Näitä susiuskovaisia on maaseutumme pullollaan ja näillä opein he sikiävätkin kuin sienet sateella ja tätä kautta saastuttavat maaseutuamme vaan entistä enemmän. Ihan hyikäilyttää fiksua luonnon ystävää tuommonen meininki.
24.04.2014 11:32
Heh heh, jos ette pelkää, niin miksi sitten märisette? Maaseudulla on aina märisty susien kaameutta. Poronpurijat kyllä märisevät korvaustenkin perään, tyhmiä ja laiskoja raukkoja kun ovat.
23.04.2014 19:44
Heh heh, tyypillinen juoppo, sutta pelkäävä hysteerinen maalaisapina on taas elementissään. Minä kuitenkin tarjoan turvaa ja ymmärrystä myöskin pelkurille. Susianalyysi on parasta terapiaa tässä tilanteessa mitä kuvitella saattaa.
23.04.2014 14:17
Tyhmä, tollo ja apina, heh heh. En minä shakkitaidoillani rahaa himoitse. Se on muutenkin sivuseikka tuossa uljaassa urheilulajissa. Maine ja kunnia saa ihmisen hurmokseen.
13.04.2014 23:59
Hi hi hi heh, älkääpäs apinat yrittäkökään kääntää puheenaihetta suuresta shakkivoitostani. Sehän tässä päivän kuuma peruna on.
06.04.2014 13:04
He heh he, älkääpäs apinat yrittäkökään kääntää puheenaihetta suuresta shakkivoitostani. Sehän tässä päivän kuuma peruna on.
06.04.2014 13:03
He hi heh, älkääpäs apinat yrittäkökään kääntää puheenaihetta suuresta shakkivoitostani. Sehän tässä päivän kuuma peruna on.
06.04.2014 13:03
Hi hi heh, älkääpäs apinat yrittäkökään kääntää puheenaihetta suuresta shakkivoitostani. Sehän tässä päivän kuuma peruna on.
06.04.2014 13:02
Heh heh he, älkääpäs apinat yrittäkökään kääntää puheenaihetta suuresta shakkivoitostani. Sehän tässä päivän kuuma peruna on.
06.04.2014 13:01
Heh heh, älkääpäs apinat yrittäkökään kääntää puheenaihetta suuresta shakkivoitostani. Sehän tässä päivän kuuma peruna on.
06.04.2014 13:00
Noh, kieli pitkällä odottelen, josko vielä siirtäisit. Menikö pupu pöksyyn?
04.04.2014 21:13
Heh heh, olipas surkea siirto. Vieläkö poju kuvittelee kontrolloivansa keskustaa?
5. Rf3
03.04.2014 16:52
57 / 106