Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kävelisin susiturkki päälläni jonkin maalaispitäjän raitilla, niin kyläläiset joutuisivat paniikkiin ja ripuloisivat hätäpaskaa housuihinsa. Kun jatkuvasti koiria ja jopa kissoja luullaan susiksi, niin voi vaan kuvitella kauhua ja pelkoa, mitä maalaisapinat kokisivat nähdessään susiturkin.
Luullakseni minä olen yksi niistä harvoista, jotka oikeasti olisivat susiturkin arvoisia. Onhan tosi naurettavaa ja surkuhupaisaa, jopa säälittävää, jos pelkuri kantaa yllään susiturkkia. Minä taas voisin turkki ylläni olla yksi susilauman jäsenistä. Yhdessä raatelisimme poroja ja metsästäjien koiria. Se olisi hekumaalista elämää.
30.09.2010 17:08
jos todistetta haluat, niin käypä kysäsemässä kylällä olevasta ruokaravintolasta (eräs ketju), muistavatko he viime sunnuntaina iltapäivällä katkarapuruukun tilanneen asiakkaan (minut). Varmasti muistavat, heh heh, sen verran raivoihin sain keittiössä hääränneen yksinkertaisen, metsästystä harrastavan kokin. Lähdin käymään keittiössä jouduttuani odottelemaan annostani tunnin ja vartin. Jakkaralla istua läsötti hikinen ja väsynyt kokin tekele. Oli kuulemma rankka ryyppy- ja metsästysreissu takana, näin hän kännykkäänsä jollekin voivotteli. Potkaisin jakkaran hänen perseen alta ja pikkusen ärsytin ihan asiasta ja siitäkös maalaistollero hermostui, heh heh.
Lisätodisteena voin mainita, jotta useat ihmiset näkivät moneen otteeseen, kuinka pikku koirani ajatti tyhmiä poroja saaden ne täyteen paniikkiin. Tosi hupaisaa.
25.09.2010 20:32
käsitä, jotta jos olen Kuusamossa, niin en tällöin voi mitenkään olla kehäkolmosen sisällä? Miten se voi jollekin olla niin vaikeata? heh heh...
24.09.2010 20:24
vaan valitettavasti on. Tekemieni maakuntareissujen perusteella voin näin sanoa ja todeta. Tarkat perustelut ja faktatieto tolee aikanaan julkaistessani Susianalyysit I,II,III,IV ja IV.
24.09.2010 10:41
minkäpä minä sille voin jos apina ei itke ja vingu itsestään. Minä kyllä vingutan apinaa kunhan kerkiän laittaa kuusamoraporttini tänne. Vinkulelu paras lelu, heh heh.
Vakavasti puhuen minulla on huolestuttavaa, ajankohtaista tietoa hysteeristen maalaisapinoitten petopelkotilanteesta. Muutama karhu ja pari sutta on saanut apinan sekoamispisteeseen. Minun apuani tarvitaan nyt toden teolla.
24.09.2010 03:09
sillä lailla, jotta minä tässä sivistän ja opetan maalaispetohysteerikoille suhteellisuudentajua. Sinun itkusi ja räkyttämisesi on vain kärpäsen surinaa korvassani. Susianalyysi on sen verran tuhtia ja opettavaista kamaa, jotta Huh huh. Jos oikein pinnistelet, niin sinäkin voit siitä jotain ymmärtää.
12.09.2010 19:12
otahan tuosta näsduuki ja pyyhi räkäs ja kyynelees, heh heh. Mitä alaa opetat? Minä veikkaan, jotta erilaisia itku- ja märytapoja.
11.09.2010 10:29
mitenkään erityisesti pidä tuosta Enqvistin tyylistä, niin annetaan kysymykseesi vastaukseksi lainattua tekstiä. En minä pysty nyt tähän hätään omin sanoin tämän paremmin mitään selittämään. Tämä teksti tuntuu järkevältä ja siinä pysyy jotenkin (aika hyvinkin) mukana, mutta täytyy tunnustaa, jotta syvin ymmärrys jää puuttumaan. Mukava tätä on kuiteskin pohdiskella ja ehkä jonain päivänä vielä koen täyttymyksen.
http://www.helsinki.fi/~enqvist/artikkeli.dir/kaksos.html
Mutta selitäppä sinä lyhyesti ja ytimekkäästi vastauksen kysymykseesi. Sehän on niin, jotta jos itse ymmärrät tosissaan jonkin asian, niin pystyt selittämään sen apinallekin sillä lailla, että sekin ymmärtää.
09.09.2010 10:13
jotta tarvitsen tuumaustaukoa seraavaa siirtoani varten. Sakki on lempiharrastukseni tällä hetkellä ja hoksasin kyllä uhkauksesi ratsulla.
01.09.2010 10:17
tarkoituksenmukaisetonta alkaa perusteellisesti tätä selittämään, eihän se mahtuisikaan tähän. Kysymäsi porkkana on kuiteskin siinä kun raketti vaihtaa koordinaatistoa lähdettyään paluumatkalle. Puhutaan siis toistensa suhteen tasaisella nopeudella liikkuvista koordinaatistoista (vaikka onhan tässä kiihdytyksiäkin). Tämä vaihtohan on välttämätön edellytys sille, että ylipäätäänsä voitaisiin lopulta verrata kelloja samassa avaruusaikapisteessä.
31.08.2010 14:41
sinulla siinä raketissa aika kulu yhtään hitaammin kuin maassakaan, ihan samalla nopeudella persekarvasi kasvavat sinun mielestä. Sen sijaan kun palaat maahan ja sitten verrataan maassa olevaan havaitsijaan, niin huomataan jotain.
30.08.2010 18:53
näitä veivattu aikanaan jo ihan peruskurssilla (johdatus suhteellisuusteoriaan). Eikä se aikadilataatio nyt niin kauhean vaikea asia ole ymmärtää, jos siihen panee aikaa ja syventyy kunnolla asiaan. Paljon työläämpi on opettaa petopelkurille suhteellisuudentajua petoasioissa kuin motivoituneelle oppilaalle fysiikkaa.
30.08.2010 18:50
tässä kuvittelet, en minä.
30.08.2010 18:35
kävishän se näinki päin jos se pikkupojan siskovauva kävisi ajelulla lähes valon nopeudella, tulisi takaisin ja kuolisi pikku lapsena. Maassa oleva veli olisi tällä välin vanhentunut jo yli sata vuotiaaksi.
30.08.2010 18:34
yritä mistään aikamiespikkupoikien kännileikeistä tehdä mitään tiedettä. "Hiipimismetsästystä", heh heh.
30.08.2010 12:43
se siinä raketissa kello käy yhtään sen kummemmin ja nopeammin kuin missään muuallakaan. Tarkotat varmaan esim. iänikuista kaksosparadoksia kun toinen käväsee andromedassa ja tulee hautaamaan sata vuotta vanhemman veljensä.
30.08.2010 12:29
tökeröhkö tuo lauseesi, mutta tunnenpa hyvinkin. Oisko parempi sanoa, että aika on suhteellista. Minullahan on tunnetusti suhteellisuudentaju kaikilta osin kunnossa, verrattuna esim. petohysteerikkoihin.
29.08.2010 16:18
tarjota paljon paremman vaihtoehdon nykyiselle hirvestyspolitiikalle. Perustelen siis, miksi nykyisenkaltainen hirvestys on järjetöntä. Olen jo aiemmin sen hirvipalstalla osoittanut, mutta kun tämä tuli täällä puheeksi, niin olkoon sitten. Tulen laittamaan avauksen tämän asian tiimoilta lähiaikoina ja fiksu lopettaa hirviporukassa kännäämisen sen luettuaan.
28.08.2010 19:20
jyssäys, että jollekin pitää vääntää rautalangasta. Esim. porokolarit jne... jne....taimikkotuhot...
Tästä tulikin mieleeni ahneet hirvestäjäihmisporsaat. Tämän asian olen käsitellyt muutama vuosi sitten hirvipalstalla nimimerkillä Mooses Petteri, joten en nyt jaksa tätä selitellä enempää.
Silloin kun olen kainuussapäin mökkeilemässä, niin suurinta huviani on päästää pikku koirani (heh heh, minullakin siis on koira) haukahtelemaan tien varsilla olevien porolaumojen kohdalla. On tosi huvittavaa nähdä, kuinka porot joutuvat paniikkiin pikkusen koiran haukahtelusta. Entäpä sitten susien aiheuttama paniikki, heh heh, silloin kyllä petteri punakuonot saavat oikeasti kyytiä.
27.08.2010 22:01
sorsastaja on aina "pimeässä". Tarkoitan siis, jotta hän on niin kännissä, että on ihan sama onko valoisaa vaiko pimeää. Viina on turruttanut näkö- ja kuuloaistin.
27.08.2010 14:59
86 / 106