runoilijaksi, heti poistettiin herjat foorumilta.
ei ollut pönttöpäästä
9
292
Vastaukset
- seurailija...
jutut on liian rankkoja herkälle apinalle, aina joku itkee tyhjää.
- Siis.
Analyytikon uloste, ja muusta saastasta jutuista. Kiihottavaa vai mitä?
- ...
Ilmoitus vain ylläpidolle, niin nuo sairaat sepitykset poistuvat, alta-aikayksikön.
- Opettaja.
saa sepitellä ja elvistellä juuri niin kauan kun me annetaan sen sitä tehdä. Jokainen viesti on lähtenyt mistä on viitsinyt ilmoittaa ylläpitoon.
Opettaja. kirjoitti:
saa sepitellä ja elvistellä juuri niin kauan kun me annetaan sen sitä tehdä. Jokainen viesti on lähtenyt mistä on viitsinyt ilmoittaa ylläpitoon.
otahan tuosta näsduuki ja pyyhi räkäs ja kyynelees, heh heh. Mitä alaa opetat? Minä veikkaan, jotta erilaisia itku- ja märytapoja.
- opettaja.
Susianalyytikko kirjoitti:
otahan tuosta näsduuki ja pyyhi räkäs ja kyynelees, heh heh. Mitä alaa opetat? Minä veikkaan, jotta erilaisia itku- ja märytapoja.
kykene tajuamaan mitä opetan? Minä opetan sinua, tämän sivuston typerintä lasta. Näetkö runoasi missään, et koska minä poistatin sen. Sillälailla minä opetan, esimerkin kautta. Pois rienaavat tekstit, opettajan velvollisuus on siivota lasten "kielenkäyttöä"
opettaja. kirjoitti:
kykene tajuamaan mitä opetan? Minä opetan sinua, tämän sivuston typerintä lasta. Näetkö runoasi missään, et koska minä poistatin sen. Sillälailla minä opetan, esimerkin kautta. Pois rienaavat tekstit, opettajan velvollisuus on siivota lasten "kielenkäyttöä"
sillä lailla, jotta minä tässä sivistän ja opetan maalaispetohysteerikoille suhteellisuudentajua. Sinun itkusi ja räkyttämisesi on vain kärpäsen surinaa korvassani. Susianalyysi on sen verran tuhtia ja opettavaista kamaa, jotta Huh huh. Jos oikein pinnistelet, niin sinäkin voit siitä jotain ymmärtää.
- kärpäsen surina
Susianalyytikko kirjoitti:
sillä lailla, jotta minä tässä sivistän ja opetan maalaispetohysteerikoille suhteellisuudentajua. Sinun itkusi ja räkyttämisesi on vain kärpäsen surinaa korvassani. Susianalyysi on sen verran tuhtia ja opettavaista kamaa, jotta Huh huh. Jos oikein pinnistelet, niin sinäkin voit siitä jotain ymmärtää.
analysaaatoriinkin vaikuttavan.
- fiksu tupakoija
Nautitteteko te oikeasti tästä yhden ihmisen härnäämisestä sellaisilla tavoilla, jotka eivät edes välttämättä ole niitä kaikkein tehokkaimpia kyseiseen toimintaan. Jos teillä löytyisi hiukankin luovuutta, niin te olisitte tämän aran alueen jo aikoja sitten bonganneet, mutta ettehän te sitä ole voineet ymmärtää ja kaiken lisäksi aran alueen kutittelu vaatii myös ikävä kyllä taitoa. "Ultimaalisen vittuilun" toteuttaminen vaatii tiettyjä henkisiä resursseja, ja pahoin pelkään, että teillä ei ole sen luomiseen sen kummemmin luovuutta kuin analyyttisiä lahjojakaan.
Tämä on pohdinta siltä pohjalta, että käsittääkseni tämä härnäämisen uhri, eli Susianalyytikko, ei pahemmin välitä kakka-, pilleri-, "ota lääkkees" ja "mee hoitoon" -vittuiluista; ne eivät loukkaa hänen arvostuspiiriinsä ydintä - mikäli olen arvioinut oikein-, joten se mitä te itse asiassa saatte aikaiseksi "vittuiluillanne", on se, että pieni joukko röhöttää omilla tahoillaan raikuvaa röhönaurua moukkamaisen vulguksen ährätessä vertavuotavilla henkisillä pinnistyksillä aikaiseksi edes yhtä jotenkuten lihaa nirhaisevaa "vittuilua" aikaiseksi.
Voin helpottaa urakkaanne. Tässä muutama hyvä - tason huomioon ottaen - ehdotus: "Susianalyytikko, oletko huomannut, että Aurinko toisinaan nousee taivaalle?!", "Sinulla on kengät jalassa!", "Sinä olit 1500 v. sitten Katalaunisten kentillä!", "Susianalyytikko, sinä kirjoittelet tälle palstalle Merkuriuksesta!" ja ehkäpä kaikkein vaikein pala ymmärrettäväksi "Susianalyytikko on vasenkätinen!" Pohtikaa ehdotuksiani ja miettikkää ihan kaikessa rauhassa, ovatko ne todellakin parempia vai yritinkö minä vain opastaa teitä käyttäytymään "ihmisiksi" - tai sitten "eläimiksi"?
Jos tulette siihen tulokseen, että ehdotukseni eivät olekaan niin kovin teräviä, niin analysoikaa "vittuilu ehdotelmani" ja pohtikaa oikein porukalla mikä niissä on mennyt vikaan. Sitten olette jo valmiita seuraavaan vaiheeseen eli joudutte soveltamaan antamaani tehtävää teidän omiin "vittuiluihinne" ja pohtimaan ankarasti, mitä yhteistä minun ja teidän tuotoksillanne on? Muistakaa, älkää antako heti periksi, vaikka tehtävä voi tuntua hieman haasteelliselta.
P.S.
Nautitteko te oikeasti toisten ihmisten loukkaamisesta? (tämä kysymys koskee myös Susianalyytikkoa)
Löysimpä hienon biisin YuoTubesta, joka sopii varsin hyvin kuvaamaan tätä palstaa ja sen ihmisiä:
Guns N' Roses - Civil War
http://www.youtube.com/watch?v=E9VhD4SccSE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982