Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: panssarijääkäri

Aloituksia

14

Kommenttia

5769

1. "Gematria todistaa Raamatun Jumalan sanaksi."

Gematrialla saada "todistettua" melkein mitä vain, poislukien ihan lyhyet tekstit.

Eli kyseessä eil ollutkaan mikään numerologinen tieto vaan numeromagia.
  2. "Grand Canyon selittyy vedenpaisumuksella."

Miten syvä kanjoni selittyy vedenpaisumuksella, kun tulvavedet muodostavat tasangolla useita matalia uomia, eivät yhtä syvää? Olen tätä kysynyt monta kertaa Grand Canyoniin vetoavilta uskovaisilta, mutta vastausta ei ole tullut

"Mitään muuta selitystä sille ei ole esitetty, joka olisi millään tavalla järkevä."

Tietenkin on: jokieroosio, joka on hyvin tunnettu ilmiö. Oletko aivan tietämätön ala-aste tason maantiedosta?

'Is Genesis History' ja 'Answers in Genesis' ja muutamat muut kanavat, joilla kristityt tiedemiehet tutkivat Jumalan luomaa maata, avaavat teidän muka-tiede-uskovaisten silmät, jos vain uskallatte perehtyä niihin."

Minä olen perehtenyt niihin ja olen monta kertaa esittänyt Is Genesis Historya vastaan kritiikkiä, esim:
    https://keskustelu.suomi24.fi/t/18397502/pehmyt-kudokset#comment-129112323
    Vaikka kritiikkini on vain yleistiedon pohjalta esitettyä, se on silti niin ylivoimaisen murskaava, ettei kukaan Is Genesis Historya mainostavat uskova ole edes yrittänyt osoittaa, että olisin tehnyt jonkun virheen. Eli ongelma ei vaikuta olevan että muut eivät uskaltaisi tutustua noihin, vaan se, että uskovat eivät uskalla vastata sen saamaan arvosteluun.

"Kukaan pakana ei ole vielä selittänyt, miten ensimmäinen suvuttomasti jakaantuva solu olisi kehittänyt tuon jakaantumiskykynsä ensimmäisen sukupolvensa aikana. Saati että olisi selittänyt, miten yhden sukupolven aikana olisi aikaisemmin jakaantumalla lisääntyvästä eläimestä (!) muodostunut naaras ja koiras ja ne olisivat sitten keksineet, miten alkaa lisääntyä"

Minkä takia pakanoiden tai kenenkään muiden pitäisi selittää tällaisia lapsellisia vääristelyjä?
  3. "Ei vaan ihminen on aina ollut ihminen, joka jossain vaiheessa kykenee keittämään kahvia."

Eli kahvinkettoon vetoaminen oli täysin merkityksetöntä, jos se ei määrittäkään eroa ihmiset ja eläimet välillä.

"Vaikka eläin eläisi kuinka kauan, niin se ei opi keittämään kahvia."

Eli tämä koira, joka on oppinut keittämään porokahvia, ei ole eläin?
    https://youtu.be/yqWpeKmiFvE?si=0AVZXuqbqgP7skSK

"Ihminen on ikuisuusolento"

Vai niin. Onko sinulla jotain näyttöä tämän väitteen tueksi?

"Kiitos kun paljastit todellisen luontosi."

Siis senkö, että mun mielestä asiattomasti keskustelevan on turha valittaa kun he saavat asiattomia kommentteja? Sinä tulet keskusteluihin puhumaan asian vierestä henki- tms. näkemyksistäsi. Vaikka valitut että henkimaailmaa ei huomioida, hermostut kun muut huomioivat väitteesi ja yrittävät keskustella niistä kyselemällä väitteillesi perusteita.

Ei se nyt mikään paljastus ole kun olen useasti huomauttanut sinulle asiasta, kun olet valittanut miten sinua nimitellään henkihuuhariksi.

"Haukut ihmisiä, jotka eivät jaa luutuneita näkemyksiäsi."

Missä kohtaa mä olen haukkunut ihmisiä, jotka ei jaa mun käsityksiä? Osaatko siteerata kohdan vai pyydätkö anteeksi valehteluasi?

Nyt kun jatkatkin keskustelua, niin muistuta taas kysymyksistä, joihin olet unohtanut vastata:

Miten määrittelet käsitteen "eläin"?

Onko sinulla jotain näyttöä avaruudellisen tiedon olemassaolosta, vai onko kyseessä vain sokea ja perusteeton uskomus?

Kun sinulla ei ollut asiaa huomauttamista aiemman viestini varsinaiseen aiheeseen, olet ilmeisesti samaa mieltä kanssani, että astrologia on huuhaata, jonka avulla ei voi saada tietoa?
  4. "Astrologia tietää tämän."

Juu, se onkin tosi vaikeaa tietää, että sellaisia asioita, joita tapahtuu jatkuvasti (kuten instituutioiden pöllyytys ja valtaapitävien ikävien salaisuuksien vuotaminen), tapahtuu myös tässä ajassa.