Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: panssarijääkäri

Aloituksia

12

Kommenttia

3652

1. "Viihdytämpä sinua seuraavalla: 65-miljoonaa vuotta väitetyn dinojen tuhon perusteena on pelkkä kehäpäätelmä josta et tiedä mitään."

Vai niin. Perustelisitko hieman väitettä? Minä en näet kykene näkemään mikä dinojen tuhoa koskevassa väitteensä on kehäpäätelmää.

"Jos sanon että kiven päälle on kivettynyt dinon jalanjälki ja sen päälle ihmisen jalanjälki?..Mitä sanot, naureskelet ja mistä syystä."

En naureskelisi, vaan kysyn että mihin tapaukseen tässä viitataan. Jos kävisi ilmi, että tarkoitat ns. Paluxyn jälkiä, joista osa muistuttavaa ihmisjälkiä, niin huomauttaisin että se on niin huono todiste ihmisten ja dinosaurusten yhteiselosta, että jopa maailman suurin kreationistijärjestö (joka on mm. Luominen-lehde taustajärjestö) pitää sitä niin surkeana, että se on heidän liställaan argumeteista, joita ei missään nimessä pidä käyttää ettei nolaisia kreationismia:
    https://creation.com/arguments-we-think-creationists-should-not-use
    Noiden jälkien välimatka toisistaan aivan liian iso jotta ne voisivat olla ihmisten ja se yksistään riittää kumoamaan väitteen siitä että ne olisivat ihmisjälkiä. Ja lisäksi jälkijono jatkuu paremmin säilyneenä vähän matkan päässä siitä, missä kuluneet jäljet muistuttavat ihmisjälkiä, ja siitä näkyy selvästi että jäljet on tehnyt dinosaurus.

Sitten kysyisin sinulta että mut mieltä olet siitä että kreationistit levittelevät tällaisia kuluneita valheita. Vastauksestasi riippuisi alkaisinko naureskella vai en. Jos venkoilisit kysymysten edessä ja osoittaisit että olet täysin kyvytön sanomaan mitään pahaa kreationistien harrastamassa silmittömästi valehtelusta, naureskelisin tietenkin. Jos vastaamalla kysymyksiin osoittaisit olevasi kykenevä käymään asiallista keskustelua, en nauraisi sinulle.

Miten on? Oletko valmis käymään asiallista keskustelua? Minä olen.
  2. (Oletan että olet Arto ja unohdit kirjautua)

"Minä olen jo aloituksessa vastannut kysymyksiin."

Et ole. Tässä aloituksessa sinä vain toistat sen tekstin, jota kysymykset ja huomiot koskivat. Ainoa ero noiden aloitusten välillä on, että tuossa vanhemmassa aloituksessa aloituksen nimi toistuu otsikkona tekstissä, muuten ne ovat sanasta sanaan samat.

Eli jälleen kerran valitsit turvautua valehteluun.