Vapaa kuvaus

Nallekarhun näkönen, sisältä kultaa. Noinhan ne kuvailee... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

19

1. Smackdown vs Raw 2011 UNIVERSE MODE?!?

haluaisinkin tietää onko tuo kyseinen universe mode saman tyylinen kuin SVR2007:n General Manager mode?
    Playstation
    1
    178
  2. Ammattitaitoinen lastenhoitaja Nokialla

Hei! Olen 26-vuotias mies. Koulutukseltani olen lähihoitaja. Nykyiseen perheeseeni kuuluu vaimo ja pieni vauva sekä kolm
    Lastenhoitaja
    0
    173
  3. miten poistaa 5 kerrosta tapettia?

Tarvitsisi sada pintaremontti tehtyä ja vanhat tapetit pois seinästä. Tapettia on lämmätty päällekkäin peräti 5 kerrosta
    2
    895
  4. avovaimo haluaa abortin

Meillä on suht tuore suhde. Rakkaus kukoistaa ja kaikki kolahtaa paikalleen. Häät on tulossa syksyllä ja ja lapsi saatii
    Abortti
    16
    604
  5. DC++ hienosäätöä..

lataukset tulevat 1 tai 2 Mt kokoisina palasina. Miten lataukset saa suoritettua kokonaisina tiedostoina?
    P2P-ohjelmat
    3
    553
  6. Pocket station?

FF VIII:ssä on minipelinä Chocoboworld, jonne pääsee pocket stationilla, mutta mistä pocket stationin saa?
    Roolipelit tietokoneille
    3
    536
  7. Steariini pois kankaista?

Steariinia on pudonnut kangastuoliin ja tuolinpäällyseen. Millä ihmeellä sen saa pois?
    Siivous
    3
    1696
  8. Onnellisuus unohtunut...

Onnellisuus on ehkä huono ilmaus tunteelle, jonka olen unohtanut. Jokainen, joka on ollut rakastunut ja saanut vastarakk
    Onnellisuus
    3
    529
  9. hilseilevä parta

Mistä johtuu että partani hilseilee? Onko muilla vastaavia kokemuksia. Muuten hilseongelmaa ei ole. Pesen parran parisen
    Yleistä terveydestä
    2
    1146
  10. Roope Ankan loistavat liiketoimet

Onko kenelläkään tietoa, mistä kyseisen lautapelin voisi hankkia?
    Lautapelit
    1
    898