alanurkka
Vapaa kuvaus
Nallekarhun näkönen, sisältä kultaa. Noinhan ne kuvailee... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
19
Smackdown vs Raw 2011 UNIVERSE MODE?!?
haluaisinkin tietää onko tuo kyseinen universe mode saman tyylinen kuin SVR2007:n General Manager mode?1178Ammattitaitoinen lastenhoitaja Nokialla
Hei! Olen 26-vuotias mies. Koulutukseltani olen lähihoitaja. Nykyiseen perheeseeni kuuluu vaimo ja pieni vauva sekä kolm0173miten poistaa 5 kerrosta tapettia?
Tarvitsisi sada pintaremontti tehtyä ja vanhat tapetit pois seinästä. Tapettia on lämmätty päällekkäin peräti 5 kerrosta2895avovaimo haluaa abortin
Meillä on suht tuore suhde. Rakkaus kukoistaa ja kaikki kolahtaa paikalleen. Häät on tulossa syksyllä ja ja lapsi saatii16604DC++ hienosäätöä..
lataukset tulevat 1 tai 2 Mt kokoisina palasina. Miten lataukset saa suoritettua kokonaisina tiedostoina?3553Pocket station?
FF VIII:ssä on minipelinä Chocoboworld, jonne pääsee pocket stationilla, mutta mistä pocket stationin saa?3536Steariini pois kankaista?
Steariinia on pudonnut kangastuoliin ja tuolinpäällyseen. Millä ihmeellä sen saa pois?31696Onnellisuus unohtunut...
Onnellisuus on ehkä huono ilmaus tunteelle, jonka olen unohtanut. Jokainen, joka on ollut rakastunut ja saanut vastarakk3529hilseilevä parta
Mistä johtuu että partani hilseilee? Onko muilla vastaavia kokemuksia. Muuten hilseongelmaa ei ole. Pesen parran parisen21146Roope Ankan loistavat liiketoimet
Onko kenelläkään tietoa, mistä kyseisen lautapelin voisi hankkia?1898