piri-

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
53
Kommenttia
41
vyötärönympärysmitta
En ole mielestäni kauheen ylipainoinen mutta vyötärönympärysmitta on lähes sata mikä naisilla on huimasti liikaa ja kyll5155Ystäviä haussa
Etsinnässä luotettava 30 vuotias, mukava naispuolinen mahdollinen ystävä keikoille, terassille keskusteluihin, shoppailu0155Kokemuksia United Airlines yhtiöstä?
Etsin sopivaa lentoa jenkkeihin, en ole unitedilla koskaan ollut, minkälainen on?3155Toipuminen rintaleikkauksesta
Menen ensi kuussa rintojen pienennykseen ja kysyisin kokemuksia toipumisesta, monta päivää menee tosi kipeänä, millaset0128Kaveria keikoille tai tanssilavoille Etelä-Suomesta
Haussa naispuoleinen 30 ikäinen kaveriksi tanssilavoille tai keikoille. Itse olen 34v asun Hämeessä, en ole rockhenkine0125saako lastenruuanlämmittimen käsimatkatavaraan?
Tietääkö joku saako vauvanruuan lämmittimen ottaa käsimatkatavaraan lennolle? emme välttämättä ottaisi lyhyelle matkalle1121Verensokerin nopea lasku
Voisiko tämä olla diabetes oireita vai mitä? Verensokeri laskee mulla usein jo lyhyen kävelyn jälkeen alle 4, vaikka oli1112avoimen amk:n sosiaaliopinnot
Aloittelen avoimessa sosiaalialan opintoja, tarkoitus olisi pyrkiä sosionomiksi, kokemuksia kursseista ja myös sosionomi0107Kokemuksia löysästä mahaportista?
Kävin kovien vatsakipujeni takia tähystyksessä eikä lääkäri vaivautunut selittämään mitään, hoitajan puheesta sain selvä079Mikä hyvä lahja miehelle?
Mies täyttää pyöreitä vuosia ja haluaisin keksiä jonkun unohtumattoman lahjan enkä ostaa tavaraa, mikään parikymppinen h275Juhlapaikka väliltä Hollola-Hämeenlinna?
Apua pitäisi nopeasti löytää kiva hääpaikka lammin lähettyviltä, tuntuu että kaikki on jo menny ensi kesäksi066Löytyisikö ystävää
Olen 35v Kanta-Hämeessä asuva perheellinen naisihminen ja kaipaisin luotettavia ystäviä seuraksi ja jakamaan iloja ja su058Hyviä kampaamoja Lahdessa?
mikä olisi hyvä kampaaja lahdessa, joka sanoo omiakin ideoita ja osaa työnsä?047