piri-

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
53
Kommenttia
41
hygieniaosaamiskoulutus lähihoitajalle
Onko lähihoitajilta vaadittava hygieniapassi sama kuin hygieniaosaamiskoulutus ja testi elintarvike alalle? ilmeisesti1168Ystäviä Hämeestä?
Etsin uusia ystäviä Hämeen alueelta, itse asun Lammilla, olen 33v ja minulla on mies ja kaksi lasta sekä koira. Seuraa0165Ystäviä haussa
Etsinnässä luotettava 30 vuotias, mukava naispuolinen mahdollinen ystävä keikoille, terassille keskusteluihin, shoppailu0165Kokemuksia United Airlines yhtiöstä?
Etsin sopivaa lentoa jenkkeihin, en ole unitedilla koskaan ollut, minkälainen on?3161saako lastenruuanlämmittimen käsimatkatavaraan?
Tietääkö joku saako vauvanruuan lämmittimen ottaa käsimatkatavaraan lennolle? emme välttämättä ottaisi lyhyelle matkalle1136Toipuminen rintaleikkauksesta
Menen ensi kuussa rintojen pienennykseen ja kysyisin kokemuksia toipumisesta, monta päivää menee tosi kipeänä, millaset0134avoimen amk:n sosiaaliopinnot
Aloittelen avoimessa sosiaalialan opintoja, tarkoitus olisi pyrkiä sosionomiksi, kokemuksia kursseista ja myös sosionomi0130Verensokerin nopea lasku
Voisiko tämä olla diabetes oireita vai mitä? Verensokeri laskee mulla usein jo lyhyen kävelyn jälkeen alle 4, vaikka oli1121Kokemuksia löysästä mahaportista?
Kävin kovien vatsakipujeni takia tähystyksessä eikä lääkäri vaivautunut selittämään mitään, hoitajan puheesta sain selvä086Mikä hyvä lahja miehelle?
Mies täyttää pyöreitä vuosia ja haluaisin keksiä jonkun unohtumattoman lahjan enkä ostaa tavaraa, mikään parikymppinen h281Juhlapaikka väliltä Hollola-Hämeenlinna?
Apua pitäisi nopeasti löytää kiva hääpaikka lammin lähettyviltä, tuntuu että kaikki on jo menny ensi kesäksi074Löytyisikö ystävää
Olen 35v Kanta-Hämeessä asuva perheellinen naisihminen ja kaipaisin luotettavia ystäviä seuraksi ja jakamaan iloja ja su069Hyviä kampaamoja Lahdessa?
mikä olisi hyvä kampaaja lahdessa, joka sanoo omiakin ideoita ja osaa työnsä?063