Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

53

Kommenttia

41

1. vyötärönympärysmitta

En ole mielestäni kauheen ylipainoinen mutta vyötärönympärysmitta on lähes sata mikä naisilla on huimasti liikaa ja kyll
    Yleistä laihdutuksesta
    5
    155
  2. Ystäviä haussa

Etsinnässä luotettava 30 vuotias, mukava naispuolinen mahdollinen ystävä keikoille, terassille keskusteluihin, shoppailu
    Ystävyys
    0
    155
  3. Kokemuksia United Airlines yhtiöstä?

Etsin sopivaa lentoa jenkkeihin, en ole unitedilla koskaan ollut, minkälainen on?
    Yleistä lentämisestä
    3
    155
  4. Toipuminen rintaleikkauksesta

Menen ensi kuussa rintojen pienennykseen ja kysyisin kokemuksia toipumisesta, monta päivää menee tosi kipeänä, millaset
    Plastiikkakirurgia
    0
    128
  5. Kaveria keikoille tai tanssilavoille Etelä-Suomesta

Haussa naispuoleinen 30 ikäinen kaveriksi tanssilavoille tai keikoille. Itse olen 34v asun Hämeessä, en ole rockhenkine
    0
    125
  6. saako lastenruuanlämmittimen käsimatkatavaraan?

Tietääkö joku saako vauvanruuan lämmittimen ottaa käsimatkatavaraan lennolle? emme välttämättä ottaisi lyhyelle matkalle
    Käytännön asiat
    1
    121
  7. Verensokerin nopea lasku

Voisiko tämä olla diabetes oireita vai mitä? Verensokeri laskee mulla usein jo lyhyen kävelyn jälkeen alle 4, vaikka oli
    Diabetes
    1
    112
  8. avoimen amk:n sosiaaliopinnot

Aloittelen avoimessa sosiaalialan opintoja, tarkoitus olisi pyrkiä sosionomiksi, kokemuksia kursseista ja myös sosionomi
    Ammattikorkeakoulut
    0
    107
  9. Kokemuksia löysästä mahaportista?

Kävin kovien vatsakipujeni takia tähystyksessä eikä lääkäri vaivautunut selittämään mitään, hoitajan puheesta sain selvä
    0
    79
  10. Mikä hyvä lahja miehelle?

Mies täyttää pyöreitä vuosia ja haluaisin keksiä jonkun unohtumattoman lahjan enkä ostaa tavaraa, mikään parikymppinen h
    Parisuhde
    2
    75
  11. Juhlapaikka väliltä Hollola-Hämeenlinna?

Apua pitäisi nopeasti löytää kiva hääpaikka lammin lähettyviltä, tuntuu että kaikki on jo menny ensi kesäksi
    Häävalmistelut
    0
    66
  12. Löytyisikö ystävää

Olen 35v Kanta-Hämeessä asuva perheellinen naisihminen ja kaipaisin luotettavia ystäviä seuraksi ja jakamaan iloja ja su
    Ystävyys
    0
    58
  13. Hyviä kampaamoja Lahdessa?

mikä olisi hyvä kampaaja lahdessa, joka sanoo omiakin ideoita ja osaa työnsä?
    Hiukset
    0
    47