Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Rohkaisevat+sanat,+mutta+mitä+mieltä+itse+olet,+täytätkö+kriteerit?.Usko+Jumalaan+ei+vaadi+paljonkaan,+koska+jopa+saatana+uskoo+Häneen,+ja+tunnustaa+sen,+mutta+saatana+ei+tunnusta+Jeesusta+Kaikkivaltiaaksi+Messiaaksi,+kuten+ei+SRK;kaan.On+hieman+erikoista+kertoa+ja+verrata+kerholaisia+tutustumaan+kirjoituksiin,+koska+heillä+on+osin+kieltokin+lukea+Raamattua+ja+70+vuotiaat+ovat+kertoneet+useinkin,+etteivät+ole+elämässään+lukeneet+Raamattua,+ovat+vain+kuunnelleet+saarnoja.+Miten+sitten+voi+olla+varma+Kerhon+linjasta+Raamatun+Jeesukseen.Jos+viitsisi+lukea+Kirjaa+Hengessä,+huomaisi,+ettei+Ikuinen+elämä+ole+Taivaassa,+vaan+Jerusalemissa+ja+se+ei+ole+salaisuus,+vaan+toinen+Raamatun+punainen+lanka,+ensimmäinen+on+Jeesus,+Kaikkivaltaus+Kuningas.Missä+kontekstissa+Isäsi+näki+Taivaan+avoimena?+Jos+näin,+se+ei+ole+salaisuus.+Kuten+ei+sekään,+että+Iankaikkisuus+ei+ole+siellä,+vaan+Jerusalemissa.Kunnioitan+Isäsi+uskoa,+siitä+ei+ole+varmaankaan+epäilystä,+mutta+miten+Hän+mainitsi+Jeesuksen+roolista?+Oliko+Hänelle+Jeesus+Herra,+jos+oli,+osaltasi+Hätää+ei+ole,+Hän+on+tavattavissa+aikoinaan+Jerusalemissa+(+Ilm+21;1-6)Nimi+Hänellä+on+Sinulle+outo+perillä,+sen+voit+lukea+Ilm+2;17.+Tätä+tapahtumaa+ei+uskottomat+koe.Olisi+mainiota,+että+voisin+kuollessani+olla+yhtä+varma+tilanteesta.+Ota+Sinäkin+oppia.>>En+voinut+pitkään+aikaan+kertoa+tästä+mieltä+liikuttavasta+kokemuksesta+kenellekään.+Myöhemmin,+kun+ajattelin+isäni+kuolemaa,+hoksasin,+että+meidän+kodistahan+oli+viisi+sisarustani,+kolme+siskoa+ja+kaksi+veljeä,+kutsuttu+jo+ennen+isää+taivaan+kotiin.+Viisi+enkeliä.**+Hyvä+että+heräsit,+Jeesushan+käski+kertoa+näistä+kokemuksista.>>Kun+Jeesus+muistutti+heille+aikaisemmista+puheistaan,+avautui+opetuslasten+uskonymmärrys.**+Sanavalintasi+on+hieman+ontuva,+se+on+kerhon+käyttämä.+Oikeasti+Jeesus+priorisoi+uskon+Häneen.+Jeesus+sanoi:+"Minä+olen+ylösnousemus+ja+elämä.+Joka+uskoo minuun, saa+elää,+vaikka+kuoleekin+Joh+11;25.Hän+myös+jätti+armolahjoja,+josta+Joh+14;12+"Totisesti,+totisesti:+joka+uskoo+minuun,+on+tekevä+sellaisia+tekoja+kuin+minä+teen,+ja+vielä suurempiakin. Minä+menen+Isän+luo,+On+tapahtumia,+jossa+on+osoitettu+voimakkaan+rukouksen+voimalla+se,+että+myös+ihminen+voi+toisen+herättää+kuolleista,+esimerkkejä+TV7,+mutta+se+vaatii+TV;n.Ihanaa+kun+Sinäkin+siteeraat+Jeesuksen+sanomaa,+joka+on+harvinaista+kerholliselta.+Me+emme+kumpikaan+kuolemalla+kuolla.+Amen.Tuo+salaisuus+on+hyvä+heittää+mäkeen.+Raamattu+ei+tunne+sellaista+uudestisyntyneeltä+ihmiseltä.Pyhyydessä+Luther+on+jälkijunassa,+antiseimitina+(+Gen+12;1-3)+ja+kukaan+muukaan+ei+ole+Pyhempi+kun+toinen,+on+vain+Pyhiä+ja+ei+pyhiä.Hieman+ihmetyttää+tuo,+kun+karttelet+Jeesuksen+nimen+kirjoittamista.+Työ+on+Jeesuksen,+ja+Henki+kirkastaa+Häntä.+Usko+on+omakohtainen+valinta,+josta+saamme+rauhan+sekä+iankaikkisen+elämän.Lue+Raamattua,+äläkä+noita+helvettiin+menijä+antisemitistien+kännipäisiä+sepustuksia.+Tämä+ei+ole+minun+tuomio,+vaan+Jumalan,+ei+edes+Jeesuksen,+koska+tuomio+on+Israelin+vihaajasta.Lestadius+oli+OK,+mutta+jo+Raattamaa+pilasi+paljolta+Pyhyyttä.+Lestadiusta+voi+jopa+verrata+Paavaliin,+joskin+Hänellä+oli+enemmän+"piikkejä+lihassa".Seurat+eivät+löydy+Raamatusta,+siellä+on+vain+kohtaamisia+ja+kokouksia.Voimaa+antava+kommentti,+mutta+pitää+kiirehtiä+kokoukseen,+Jeesuksen+tyhjän+ristin+juurelle.Siunauksella,+Kes.
  2. Amen.
  3. Ne+ovat+samaa+tovolia.
  4. Salomonin+Temppeli.