Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Pyhitys,+joka+lähtee+parannuksesta+ja+jatkuu+Hengellisenä+kasvuna,+Jeesukseen+uskovana,+jossa+Hän+on+erotettu+tehtäväänsä,+näin+ihminen+saa+vanhurskauden,+ja+kelpaa+Jeesukselle+ja+Jumalalle.Pyhitys+on+Pyhän+Hengen+teko,+jossa+Messias+kirkastuu+kokonaan+ihmisen+sydämessä.Hänestä+puuttuu+kaikki+epäpyhä,+Hän+on+liitossa+Jeesuksen+kanssa.Hän+on+näin+myös+Jumalan+omaksi+erotettu,+kolmiyhteisen+Jumalan+omaa.
  2. Hyvä.
  3. Tuo+käsite,+että;+Saulus+näet+uudestisyntyi+eli+pääsi+Jeesuksen+luokse+eli+Jumalan+valtakuntaan+vasta+silloin,+kun+Ananias+pani+kätensä+hänen+päälleen+ja+antoi+hänelle+kaikki+synnit+anteeksi+Herran+Jeesuksen+pyhässä+nimessä+ja+Herran+Jeesuksen+kalliissa+maahanvuotaneessa+sovintoveressä. **+On+todella+sekulaari,+sekä+törkeä.Pavehan+teki+parannuksen,+miellemuutoksen+Herrojen,+eli+Jumalan+ja+Jeesuksen+välillä,+ja+otti+Herrakseen+Jeesuksen,+joten+kysymys+oli+eggelesian,+eli+Jeesuksen+seurakunta,+jonka+vetäjäksi+Jeesus+oli+valinnut+Pietarin.Hieman+totuutta+juttuihisi.Toiseksi+Missään+ei+mainita+Raamatussa,+että+uudestisyntyminen+tapahtui+Anainiaksen+ansiosta,+vaan+Jeesusken+ansiosta,+kun+Hän+puhutteli+Saulusta.+Jokainen+Hengellä+täyttynut,+uudestisyntymisen+kokenut+tietää+tapahtuman+jälkeinen+3+pv+ovat+erikoisia,+minulla+meni+jalat,+kuten+Paavalaillakin.Sitä+on+vaikea+tajuta+sellaisen,+joka+näitä+asioita+ei+ole+kokenut.Kolmas+pakanallinen+toteamus;+antoi+hänelle+kaikki+synnit+anteeksi+Herran+Jeesuksen+pyhässä+nimessä+ja+Herran+Jeesuksen+kalliissa+maahanvuotaneessa+sovintoveressä???**+Miksi+lisäilet+ja+panet+omiaan+Raamatun+Pyhään+tekstiin.+Tulet+katumaan+asiaa.+Kirja+sanookin+Sinunlaisillesi:+Ilm+22;18+Jokaiselle,+joka+kuulee+tämän+kirjan+ennussanat,+minä+vakuutan:+Jos+joku+panee+niihin+jotakin+lisää,+panee+Jumala+hänen+kärsittävikseen+ne+vitsaukset,+joista+tässä+kirjassa+on+kerrottu.+Siinä+ei+enää+vilkuttelut+osaltasi+auta.>>Niinä+kolmena+päivänä+hän+oli+vielä+hengellisesti+sokea,***+Ja+vielä,+"oli+hengellisesti+sokea"???+Näinhän+se+on+Kerholla,+jossa+ei+rukoilla,+kun+ollaan+hengellisesti+sokeita,+mutta+Raamattu+ei+sitä+tue.+Paavali+rukoili,+joka+oli+dialogiaa+Jeesuksen+kanssa,+Herran,+jonka+kanssa+Hän+vietti+fyysisesti+3,5+vuotta+maan+päällä+ja+sai+Häneltä+oppinsa.Gal. 1:16 näki+hyväksi+antaa+Poikansa+ilmestyä+minulle,+jotta+lähtisin+julistamaan+vieraille+kansoille+sanomaa+hänestä.+Silloin+en+kysynyt+neuvoa+yhdeltäkään+ihmiseltäKaikesta+aistii,+että+käytät+termiä,+Jumalan+Valtakunta,+kun+se+olisi+Kerho,+lahko+lahkojen+joukossa,+joten,+sekin+vielä.Kerhon+hengellismätisestä+se,+ettei+koko+Kirja+puhu+asiasta+mitään,+joten+vähän+naurattaa.Syytät+Paavalia;+-jonka+oli+joskus+varhaisnuoruudessaan+menettänyt+ja+eksynyt+farisealaiseen+kuolleeseen+uskoon+ja+hengelliseen+pimeyteen+ja+sokeuteen+harhaoppeineen.Oliko+Israelin+usko+Jaakobin+Jumalaan+Adonaihin+harhaoppia.+Hänhän+eli+Vanhan+Testamentin+mukaan,+Lain+alla,+joka+oli+Jumalan+asettama,+ei+lestadiolaisten.+Siitä+Hän+teki+parannuksen,+joka+teillekin+olisi+hyvä+neuvo,+ei+tarvitse+tappaa+vaimoa+pelkällä+lapsenteolla,+sillä+sehän+juontaa+Oonasta,+Vanhasta+Testamentista.+Ajatte+kaksilla+rattailla.>>,+kun+hän+tapasi+Ananiaan+ja+sai+takaisin+hengellisen+näkönsä,+**+Eihän+kukaan+Sinuakaan+taluta,+vaikka+hengellinen+näkösi+on+aivan+pimeä.Sokeaa+talutetaan.Lopun+pakanallista+soopaa,+en+viitsi+edes+kommentoida,+joka+on+tyhmintä+edelliseen+puoleen+vuoteen.Ei+ole+kummakaan,+kun+lahko+hajoaa+silmissä.Sen+verran+kuitenkin,+että+sama+Paavi+se+on+teilläkin,+ja+samat+aneet+kun+Roomassakin.Älä+sekoita+Deuteronomiumia+SRR;n+sanomaan.Siinä+on+kysymys+kaiken+Jumalan+antamien+neuvojen+toisto+Israelin+kansalle,+lestadiolaisuudesta+ei+ole+mitään+mainintaa.Vielä;+Missä+Raamatussa+mainitaan+"Parannuksen+armo"??Ei+ole+pakko+vastata,+jos+ei+alkuperäistä+kirjoitustasi+muuteta,+tee+parannus.
  4. Sanoko+niin?+Sitten+pitää+korjata,+kyllä+Hän+teki+parannuksen+aikaisemmin.2+lähteneet,+sekä+miehet+että+naiset,+ketkä+vain+käsiinsä+saisi,+ja+tuomaan+heidät+Jerusalemiin.3+Matkalla,+Saulin+ollessa+jo+lähellä+Damaskosta,+taivaasta+leimahti+yhtäkkiä+valo+hänen+ympärilleen.4+Hän+kaatui+maahan+ja+kuuli+äänen+sanovan:+"Saul,+Saul,+miksi+vainoat+minua?"5+Hän+kysyi:+"Herra,+kuka+sinä+olet?"+Ääni+vastasi;+MINÄ+OLEN+JEESUS+JOTA+SINÄ+VAINOAT(+Tässa+vaiheessa+Hänellä+meni+jakeet+ristiin).6+Nouse+ja+mene+kaupunkiin.+Siellä+saat+kuulla,+mitä+sinun+on+tehtävä."7+Saulin+matkatoverit+seisoivat+sanattomina.+He+kuulivat+äänen+mutta+eivät+havainneet+ketään.+8+Saul+nousi+maasta,+mutta+kun+hän+avasi+silmänsä,+hän+ei+nähnyt+mitään.+Toiset+veivät+hänet+Damaskokseen+kädestä+taluttaen.9+Kolmeen+päivään+hän+ei+nähnyt+mitään,+ei+syönyt+eikä+juonut.Näinä+kolmena+päivänä+Hän+vain+rukoili+Jeesusta,+josta+Hän+mainitsee+itse+kaksi+kertaa+omissa+kirjoituksissaan,+eli+silloin+Hän+uudesti+syntyi.Josta,+jae+11+Herra+sanoi:+"Mene+Suorallekadulle+ja+kysy+Juudaksen+talosta+Saulia,+jota+kutsutaan+Tarsolaiseksi.+Hän+rukoilee,+Anainas+meni+ja+Hänen+tehtävä+oli+saada+Pavelle+näkö+takaisin;Jae+12+ja+näyssä+hän+on+nähnyt,+että+Ananias-niminen+mies+tulee+sisään+ja+panee+kätensä+hänen+päälleen,+jotta+hän+saisi+näkönsä+takaisin."+Ja+näin+kävikin,+ja+Pave+täyttyi+Pyhällä+Hengellä.+Uudestisyntyminen+tapahtui+aijemmin.Sen+jälkeen+Ananias+kastoi+Paavalin+upottamalla,+joka+vielä+uupuu+Kerholta.
  5. Eihän+muuta+kantaa+voi+olla,+koska+se+on+kirjoiettu+Raamattuun.Se+kuuluu;+Minä+olen+antava+sinulle+taivasten+valtakunnan+avaimet.Mutta+sitä+ei+ole+kirjoitettu,+että+Pietari+olisi+ne+antanut+muille??+Ymmärätkö.Kerho+on+tämän+varastanut+itselleen,+vaikka+ei+ollut+yhdenkään+ihmisen+voimalla+paikalla.Miten+sitten+Pietu+olis+voinut+ne+avaimet+teille+antaa,+kuten+miten+myös+Roomalle?Jos+katsomme,+miten+"antaa"+verbi+Raamatussa+toimi;+1.+Moos.+2:20+Näin+ihminen+antoi+nimet+kaikille+karjaeläimille,+kaikille+linnuille+ja+kaikille+villieläimille.+Mutta+ihmiselle+ei+löytynyt+sopivaa+kumppania.Kaikki+eläimet+kävivät+näyttäytymässä+Adamille,+joten+nimet+jäi+heidän+omakseen.Toinen+esimerkki+heti+alusta;+1.+Moos.+3:6+Nainen+näki+nyt,+että+puun+hedelmät+olivat+hyviä+syödä+ja+että+se+oli+kaunis+katsella+ja+houkutteleva,+koska+se+antoi+ymmärrystä.+Hän+otti+siitä+hedelmän+ja+söi+ja+antoi+myös+miehelleen,+joka+oli+hänen+kanssaan,+ja+mieskin+söi.Siinä+Eva+antoi+Adamille,+mutta+antaminen+loppui,+koska+Jumala+ajoi+heidän+pois+luotaan.Kolmas+esimerkki+anatmisesta,+jossa+antaminen+jatkuu;Jes.+51:16+Minä+olen+pannut+sanani+sinun+suuhusi+ja+kätkenyt+sinut+kätteni+suojaan.+Minä,+joka+levitin+auki+taivaan+ja+laskin+maan+perustukset,+minä+sanon+Siionille:+"Sinä+olet+minun+kansani."Israelin+kansa+on+ikuisesti+Jumalan+kansa,+joka+ainoana+kansana+Raamatussa+kerrotaan+pelastuvan.Room+11;26;+Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistäSiinä+on+ketju,,+mutta+avaimissa+ei+muille+kun+Pyhille+ihmisille,+se+on+Jeesus+itse.
  6. Kaikki.+Isälleen.