Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Kiitos+ja+siunusta+eukko.
  2. Antikristus,+sekä+kaverinsa+Paha+aktivoituvat+hieman+samoihin+aikoihin,+kun+Tempaus+tulee+ja+Jeesus+tempaa+omansa+turvaan+Taivaaseen+7+vuoden+jaksoon.Molemmat+voivat+olla+jo+hengissä,+sillä+aikaa+me+ihmiset+emme+tiedä.Laki+on+annettu+Israelille,+joten+siihen+turvaaminen+ei+onnistu+antikristukselta,+eikä+sitä+voida+muuttaa.+Laki,+kaikkiaan+618+eri+kohtaa+on+tehty+turvaamaan+ihmistä,+joten+sen+suunnan+muuttumista+ei+ihminen+voi+ohjata+ihmistä+vastaan.Laki+ei+käsittele+aborttia,+eikä+ole+näyttöä+sen+käytöstä+Israelissa+Lain+aikana.+Sama+koskee+myös+eutenasiaa.Anikristus+on+sen+verran+viekas,+että+jo+nyt+alkaa+syyttää+Jumalaa+Lain+kiemuroista,+mutta+se+kaikki+vaan+kiihdyttää+aikaa,+milloin+Jeesus+tulee.+Kaikki+paha+on+saatanan+tekosia,+mutta+kristittyjen+pyyhkiminen+on+turha,+uudestsisyntyneet+on+sinetillä+varustettuja.Virsiä+ei+Raamatussa+veisailtu,+vaan+laulettiin+ylistystä,+josta+ensimakua+saat+vaikka+Ha+vanagilasta+goolettamalla,+yms.Lakihan+ei+ole+käytössä+Kristityllä,+vaan+Jeesuksen+kasoiskäsky+täyttää+kaiken+Lain.+Muille+se+kyllä+toimii,+kaikessa+karseudessaan.Mitkään+"eräänlaiselle+uskonnolliselle+johtajalle+joka+saa+”tulenkin”+lankeamaan+taivaasta,"+ei+toi,+Raamattu+ei+tunne+ajatusta+siitä.+Laki+ei+myöskään+peuhu+abotetista+yms.Siinä+olet+oikeassa,+lopussa+kaikki+Jumalan+Laki+on+poissa,+ja+aktikristus+astuu+temppeliin+ja+kaiken+pitää+tunnustaa+Hänet+Messiaaksi,+ellei,+kaula+katkaistaan.Lohtuna+on+se,+että+Hänet+kukistaa+Jeesus,+kun+tulee+Taivaasta+kristus-+uskovien+kanssa+ja+voittaa+Pahan,+jonka+jälkeen+Jumala+laskeutuu+Jerusalmiin,+ja+siellä+on+luvattu+paratiisi,+jossa+kristityt+saa+elää+(Ilm+21;1-6).>>+Mutta+lähellä+on+se+aika.+Jeesus+pelastaa+tänäänkin!+Antakaa+pelastaa+itsenne+tästä+pahasta+maailmasta.+Jeesus+antaa+tulevaisuuden+ja+toivon.+**+Amen.
  3. Seisominen++on+heprealaisten+ja+monien+muiden+Raamatussa+mainittujen+kansojen+keskuudessa+ei+ollut+mitään+määrättyä+rukousasentoa.+Kaikki+asennot,+joissa+rukouksia+esitettiin,+olivat+erittäin+kunnioittavia.+Seisominen+oli+varsin+yleistä+rukoiltaessa,+ja+Jeesus+puhui+tästä+rukousasennosta+Mar+11:.+25 Ja+kun+seisotte+rukoilemassa,+niin+antakaa+anteeksi+mitä+teillä+onkin+jotakuta+vastaan,+jotta+Isänne,+joka+on+taivaissa,+myös+antaisi+anteeksi+teille+teidän+hairahduksenne.”Heti+kasteensa+jälkeen+Jeesus+ilmeisesti+seisoi+rukoilemassa,+kun+taivas+aukeni+ja+pyhä+henki+laskeutui+ruumiillisessa+hahmossa+kuin+kyyhkynen+hänen+päälleen,+ja+Jumalan+oma+ääni+kuului+taivaista+(Luuk3:21,+22).+21 Kun+nyt+kaikkea+kansaa+kastettiin,+Jeesuskin+kastettiin,+ja+hänen+rukoillessaan+taivas+ aukeni 22 ja+pyhä+henki+laskeutui+ruumiillisessa+hahmossa+kuin+kyyhkynen+hänen+päälleen,+ja+taivaasta+kuului+ääni:+”Sinä+olet+minun+rakas+Poikani;+olen+hyväksynyt+sinut.”Polvistuminen oli+tavallinen+rukousasento.+Jeesuskin+polvistui+Getsemanen+puutarhassa+Luuk+22:+41 Ja+hän+itse+vetäytyi+heistä+noin+kivenheiton+päähän+ja+polvistui+ja+alkoi+rukoilla+1+Kun+8;54 Ja+tapahtui,+että+heti+kun+Salomo+oli+lopettanut+kaiken+tämän+rukouksen+ja+suosionpyynnön+esittämisen+Jumalalle,+hän+nousi+Jumalan+alttarin+edestä+oltuaan+polvilleen+notkistuneena+kädet+levitettyinä+kohti+taivaita+Tämä+on+kristityillä+hyvin+yleistä+omissa+rukouksissa,+mutta+seurakunnissa+usein+seisaaltaan,+Pyhät+kädet+kokotettuina.Siinä+muutamia+asentoja,+mutta+käsien+ristäminen+on+myöhäis-+pakanallinen+tapa,+joka+on+yleitynyt+kautta+linjan.
  4. Miten+Kerho+pääsee+johonkin+Pyhän+Hengen+voimalla,+koska+Henki+uupuu+kokonaan,+lähti+hoitokokouksissa.+Muutamia+seikkoja,+josta+sen+voi+todetaa;+Henki+kirkastaa+Jeesusta.+(+Siksi+Hengen+voimasta+ei+Jeeusuata+ole+kirkastettu+Heille.+Hänen+sisäinen+tunetminen+uupuu,+ja+ei+ilman+Henkeä,+voi+mitenkään+saavutta.4+Armolahjat+ovat+moninaiset,+mutta+Henki+on+sama;5+ja+seurakuntavirat+ovat+moninaiset,+mutta+Herra+on+sama;6+ja+voimavaikutukset+ovat+moninaiset,+mutta+Jumala,+joka+kaikki+kaikissa+vaikuttaa,+on+sama.7+Mutta+kullekin+annetaan+Hengen+ilmoitus+yhteiseksi+hyödyksi.8+Niinpä+saa+Hengen+kautta+toinen+viisauden+sanat,+toinen+tiedon+sanat+saman+Hengen+vaikutuksesta;9+toinen+saa+uskon+samassa+Hengessä,+toinen+taas+terveeksitekemisen+lahjat+siinä+yhdessä+Hengessä;10+toinen+lahjan+tehdä+voimallisia+tekoja;+toinen+profetoimisen+lahjan,+toinen+lahjan+arvostella+henkiä;+toinen+eri+kielillä+puhumisen+lahjan,+toinen+taas+lahjan+selittää+kieliä.11+Mutta+kaiken+tämän+vaikuttaa+yksi+ja+sama+Henki,+JAKAA+KULLEKIN+ERIKSEEN,+NIIN+KUIN+HENKI+ITSE+TAHTOO.Kolmas+on+suun+tunnustus;+Matt+10;+32+Sentähden,+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+minäkin+tunnustan+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.33+Mutta+joka+kieltää+minut+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.Yksi+savolainen+VL+sanoi+kerran;+ei+tuota+kehtoo+huuvvella.
  5. >>Ei+todellakaan+riitä+ihmisen+pelastumiseen+ja+vanhurskautumiseen***Raamatun+"punainen+viiva+on,+joka+on+jopa+uskon+Jumalaa+kohti+-+Uskoa+Jeesus+Kuninkaaksi,+Messiaaksi+ja+sovittajakasi.e+johdomukainen+toistuminen,+kuten+kirjoitit,+on+kaikkien+kirjoituksien+tähti+kohtia.Missään+kohdassa+ei+nosteta+Häne+ylitseen+(vähättelemättä+Jumalaa)+ketään,+eikä+mitään+muuta,+kuten+lahkoja+sekä+seurakuntia.Lestadiolaisuudessa+lahkolaisuus+ylittää+elävän+kristillisyyden+merkit+alusta+loppuun+saakka,+johon+kuuluu+aina+jokin+toinen+lestadiolainen.Jumalan+suunnitelmaan+kuuluu+aina+aukottomuus,+kuten+se,+että+jos+ihminen+joutuu+vaikka+lento-+onnettomuudessa+autiolle+saarelle?+Mitäs+sitten,+kun+Jumala+Häntä+vetää+Poikansa+puoleen+(Joh. 6:44 Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt, vedä hJoh.+6:44+Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt,+vedä+häntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.äntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.)Niin+asiassa+ei+tarvita+lestadiolaisuutta,+ei+Raamattuakaan,+vaan+nöyrtyminen+Jeesuksen+puoleen+ja+huokaus,+kuten+ristin+ryövärillä;+-+Ota+minut+mukaasi,+Jeesus+rakas.On+myös+totta+se,+että+kun+Kerhossa+hoetaan;+"Jeesuksen+nimessä+ja+kalliissa+sovintoveressä",+siinä+uskon+iste+Jeesukseen+unohtuu+ja+väistyy+kyseisen+hokeman+vuoksi,+ja+asia+menttää+kokonaan+merkityksetön.Siinä+Kerho+menee+omaan+kuppaan,+kun+me,+minä+ja+joku+kerholainen+rukoillaan,+He+usein+esittävät+kysymyksen;+-+Meniköhän+tuo+liikojen+sanojen+puolelle?+Joten+on+aiheellista+kysyä,+kuten+kirjoitit+mantarsta,+koko+homma+todella+haisee,+uudestisyntyeen+ihmisen+korvaan.Sitten+kun+törmäät+outoon+kerholaiseen+enkä+voi+olla+kertomatta,+että+teen+työtä+Jeesuksen+opin+mukaan,+ja+kysyn+Häneltä,+seuraako+Hän+Jeesusta??Ja+kun+kuulee+vastuksen,+se+on+kuulemma+henkilökohtainen+asia,+ja+me+uskomme,+kuten+on+opetetuu?Siksihän+Jeesus+tuli,+kun+opit+meni+pieleen+ja+Hän+käski+saarnata+Hänen+teoistaan+ja+elämästään,+sen+täytyy+riittää.Kiitos+kirjoituksesta.+Vileä+löytyy+elävää+uskoa+Jeesukseen,+myös+kerhosta.Siunausta,+Kes.
  6. Usko+mihin?