Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen+ajan++Välimeren+itäosan+valtiot+Roomasta+-+aina+Egytiin+asti,+Venäjä+mukana.
31.07.2018 21:47
Tottakai+Jumalan+omaisuuskansa+Israel+on+Hallitusvastuussa,+ja+Daavid+kuninkaana.+Vanahan+Testamentin+vahvistus+2+MOOs+19;6+mutta+teistä+tulee+minun+pappisvaltakuntani+ja+pyhä+kansani.'+Tämä+sinun+tulee+sanoa+israelilaisille."
Mitä+tässä+et+tajua?
31.07.2018 21:36
Pelastaako+tuo+sanoma.
Jos,+niin+miten.
31.07.2018 21:15
Miksi+päättelet,+miksi+et+lue,+mitä+Johannes+asiasta+sanoo?
31.07.2018 20:31
KO.+juttuja+ei+Raamatussa+ole.
31.07.2018 20:29
Panetko+esimerkin+näkyviin,+missä+Raamattu+sekoilee.
Jehovan+todistajat+eivät+puhu+uudesta+maasta,+vaan+koko+maasta,+Raamattu+taas+puhuu+vain+isrelista,+Hesekielestä+näet+mitat++(Hes.+21;17).
Tässä+Uudessa+Jerusalemissa+tehdään+ylösnousemuruumiissa+lähestukoon+kaikkea+mitä+nytkin,+naimista,+valon+käyttöä,+sekä+ylenpalttista+symistä+lukuunottamatta,+sekä+jotain+muita+lisäksi.Ne+on+kirjoitettu+Raamattuun.
Raamattu+ei+puhu+elämästä+taivaassa+ihmisen+osalta,+muuta+kun+7+vuoden+ajalta,+aika+joka+on+tunnettu+Vaivan+aikana,+ja+siitä+jeesus+itse+mainitsee,+Matt+24+luvussa.
Iankaikkisuus+vietetään+Jerusalemissa,+jossa+myös+tuhat+vuotta+vietetään,+sen+jälkeen+tulee+Herran+päivää+(tuomion+Päivä).
Mistä+lukema+500+km+kanttiinsa+löytyy.+Hes.+kertoo+sen+olevan+2304km+kanttiinsa.
Satukirja+se+tuntuu+sinulle+olevan.
Lestadiolaiset+eivät+tunne+juuri+lainkaan+eskatologiaa,+joten+turha+sieltä+on+apua+hakea.
Heidän+mielestään+lestadiolaiset+elävät+iankaikkisuuden+Taivaassa,+useille+se+sopii,+koska+Raamatun+mukaan+juuri+helvetti+perustetaan+taivaaseen,+mutta+Jumala+on+lähtenyt+sieltä+pois+ennen+sitä.
Kuolleet+heräteään,+tarkemmin+heidän+sielunsa+ylösnousemusruumissa,+saamaan+tuomion,+Pyhät+ihmiset+vain+palkkatuomion.
31.07.2018 20:28
Alkutekstistä,+sekä+-92+käännöksestä.
Aluksi,+yksi+enkeli+ilmoitti+Jeesuksen+todistuksen,+apokalysis,+joka+muissa+käännöksissä+on+jätetty+pois,+tai+väärin+käännetty.
Tulee+huomioida,+että+2+luvusta+alakva+suerakunta+monologissa+kaikki+ilmoitetaan+seurakuntien+enkeleille,+ei+seurakunnille.+
Enkelin+tehtävä+on+saattaa+sana+myös+perille.
31.07.2018 20:16
Empä+sivilissä+ole+juuri+ylpeydestä+kuullut,+mutta+olen+Jeesuksen+suhteen+tinkimätön+ja++kerron+kyllä,+miten+muut+Häntä+helveksii+Jumalaan+verrattuana.
31.07.2018 16:53
Näin+on,+mutta+Jeesus+on+kokonaan+pois,+vain+nimi+jää.
31.07.2018 15:57
Ei+pidä+kaikkaansa,+olen+aina+ollut+messiaaninen.
31.07.2018 12:42
Mistä+mihin+parannus.+Minulle+riittää+Jeesus,+kaikkivaltias.
31.07.2018 12:41
Olen+Jeesukse+edessä+ja+Hän+hoitaa+suhteen+Jumalaan.
Miten+sinä+olet+saanut+suoran+yhteyden+Jumalaan?+Kerroppa+se.
31.07.2018 07:39
Ristit+on+kannettu,+mutta+tuskin+edes+tajuat,+mitä+se+tarkoittaa,+kun+Hän+tulee+toisen+kerran.
Jos+et+"tiijä"+puhujistakaan,+et+tiedä+eskatologiastakaan.
Olen+ainakin+miljoona+kertaa+sanonut,+että+tulee+sota+asussa+ja+valkealla+ratsulla.
30.07.2018 21:48
Lue+hieman+hermeutiikkaa,+niin+tajuat+teologiqiasta+jotain,+edes+pisteet+ja+pilkut.
30.07.2018 21:45
6+"Minä+sinkoan+tulen+Magogin+maahan+ja+sytytän+tuleen+meren+rannoilla+asuvien+kansojen+maat.+Silloin+nuo+kansat,+jotka+luulivat+olevansa+turvassa,+tietävät,+että+minä+olen+Herra.
7+Oman+kansani+Israelin+minä+opetan+tuntemaan+pyhän+nimeni,+enää+minä+en+salli+nimeäni+häväistävän.+Kaikki+kansat+tulevat+tietämään,+että+minä+olen+Herra,+Israelin+Pyhä.
8+Näin+käy,+sanoo+Herra+Jumala,+näin+tapahtuu.+Se+päivä+tulee,+josta+minä+olen+puhunut.
9+"Israelilaiset+lähtevät+kaupungeistaan,+sytyttävät+tulen+ja+heittävät+siihen+aseet,+pyöreät+kilvet+ja+pitkät+kilvet,+jouset,+nuolet,+nuijat+ja+keihäät.+Niitä+riittää+poltettavaksi+seitsemän+vuotta.
10+He+eivät+käy+kokoamassa+risuja+eivätkä+kaada+metsästä+puita,+vaan+tekevät+tulen+aseista.+He+ryöstävät+ryöstäjänsä,+rosvoavat+niiltä,+jotka+ovat+heiltä+rosvonneet.+Näin+sanoo+Herra+Jumala.
11+"Sinä+päivänä+minä+osoitan+Gogille+Israelista+hautapaikan,+Abarimin+laakson,+joka+on+Kuolleestamerestä+itään,+ja+se+hauta+sulkee+kulkijoilta+tien.+Sinne+haudataan+Gog+ja+koko+hänen+korskea+joukkonsa,+ja+sitä+laaksoa+kutsutaan+Gogin+joukkion+laaksoksi.
12+Israelilaiset+hautaavat+heidät+puhdistaakseen+maansa+saastasta,+ja+tämä+työ+kestää+seitsemän+kuukautta.
13+Maan+kaikki+asukkaat+ovat+hautaamassa+kaatuneita,+ja+he+saavat+siitä+kiitoksen+sinä+päivänä,+jona+minä+tuon+julki+kunniani.+Näin+sanoo+Herra+Jumala.
14+"Noiden+seitsemän+kuukauden+kuluttua+on+valittava+miehiä,+jotka+työkseen+kulkevat+ympäri+maata+ja+etsivät+hautaamatta+jääneitä,+jotta+nämäkin+saataisiin+haudatuksi+ja+maa+tulisi+puhtaaksi.
15+Kun+joku+näistä+miehistä+näkee+ihmisen+luut,+hänen+tulee+pystyttää+niiden+viereen+merkki,+jotta+hautaajat+tietävät+viedä+ne+Gogin+joukkion+laaksoon.
30.07.2018 20:21
Pysytään+vaan,+vaikka+ei+tämä+varmaan+sinulle+aukene.
Tämä+sopii+myös+Sinulle.
Mark.+12:24+
Jeesus+vastasi+heille:+"Te+kuljette+eksyksissä,+ja+mistä+syystä?+Koska+ette+tunne+kirjoituksia+ettekä+Jumalan+voimaa.
30.07.2018 19:54
1+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestys,+jonka+Jumala+antoi+hänelle+näyttääkseen+palvelijoilleen,+mitä+pian+on+tapahtuva.+Jumala+lähetti+enkelinsä+ja+ilmoitti+kaiken+tämän+palvelijalleen+Johannekselle
Se+on+vaikea+kertoa,+kun+rautalankaa+ei+saa+tänne+pantua.
Enkeli+on+sanansaataja,+Jeesus+ilmestyksen+saaja.
Joskus+väsyttää,+kun+ette+löydä+mitään+itse,+joka+sana+on+osoitettava+teille?
Käsittämätöntä.
30.07.2018 19:12
Lue+Hesekiel+37+luku,+sieltä+se+alkaa+valjeta.
30.07.2018 18:37
Lue+Ilm+1;+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestys
Missä+siinä+on+enkeli?
30.07.2018 18:19
Lue+Ilm+1;+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestys
Missä+siinä+on+enkeli?
30.07.2018 18:19
50 / 692