Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+se+ole+kommentti,+vaan+kysymys,+että+millä+muka+Kerho+pelastuu,+vanhurskautuu,+koska+ei+elä,+kuten+Jeesus+opettaa,+sekä+käskee+ja+yhtenä+elemementtinä+on+lähetystyön+laiminlyönti.
Se+jopa+viivästyttää+Jeesusken+toista+tulemista.
11.06.2018 21:13
kuulostaa+varmasti+kerhossa,+jossa+ei+kuulla+Jeesusta,+ja+JUmala+ei+vastaa+muille+kun+Jeesukselle.
Siitä+alusta,+se+alkoi+toteutua+Jeesuksen+ohjeessa+juuri+silloin+kun+aloitin.
11.06.2018 17:43
Juuri+tätä+olen+teiltä+oikaisemassa?
Käsitätkö?
Kaikkien+kristittyjen+mieli+on+maassa,+kun+yksi+lahko,+Kerho+opettaa+täysin+Raamatun+vastaisesti.
Siksi+hyväsydämmiset+ihmiset+pyrkivät+teidät+ohjaamaan+parannukseen+ko.+lahkosta.
Oikeasta+asiasta+olet+huolissasi.
11.06.2018 17:41
Mitäkö?+Se+on+Jeesuksessa,+joka+minut+tänne+on+aikapäiviä+sitten+asettanut,+tuomaan+Valoa+pimeyteenne.
Uuden+testamentin+alkutekstissä+ei+ole+uskovainen+sanaa,+vaan+usko,+ja+minä+uskon+Jeesukseen.+Sinä+et,+koska+et+usko+todeksi+sanomaa,+joka+koskee+lahkoasi.
Jos+mennään+asiaan,+miksi+ette+tottele+kaakkivaltaista+Jeesusta+ja+ala+viemään+Sanaa+Hänestä+tiettömien+teiden+taakse.
Näin+tekee+kristityt+seurakunnat,+laidasta+laitaan.+Siihen+on+vain+yksi+selitys,+ei+teillä+ole+vietävää,+koska+ei+ole+Henkeä,+eikä+Jeesusta,+joten+olette+jääneet+omillenne.
Onko+se+kummallista+käytöstä,+jos+kirkastaa+Jeesusta??
11.06.2018 12:17
Olen+siinä+asiassa+tutkintani+tehnyt,+nyt+on+Sinun+vuoro,+mutta+kun+ei+ole+mitään+vietävää,+ei+kannata+sitten+edes+vaivautua.
Näin+se+teillä+menee.
10.06.2018 22:51
Amen.
Toistat+Jeesusken+ihania+sanoja.+Jeesuksen+seurakunta+on+universaali,+joten+Kerho+ja+JT;t,+jotka+myöntävät,+etteivät+ole+kristittyjä,+vaan+uskonnollinen+järjestö.
10.06.2018 22:31
Mikä+sinä+olet+outona+käsittelemään+minun+etnistä+taustaani,+jonka+minä+tiedän+100+prosenttisesti.
Toisaalta+avaus+ei+käsitellyt+sitä,+pidä+sinä+pakana+vain+omista+sukurutsauksista+kiinni.
Fiksuus+ärsyttää+usein+hieman+"heikoilla+kynillä+kirjoittajia"+kuten+me+juutalaisetkin.
10.06.2018 21:28
Sinäkö+vastaat+niin,+että+opetat+minua+kirjoittamaan?+Huh+sentään,+ja+asiaan+ei+enää+viisautesi+riittänytkään?
Haltia,+josta+Raamattu+puhuu,+löytyy+Raamatusta+69+kertaa.
Taas+Palvelija+löytyy+824+kertaa.
Näin+minä+täytän+oman+”talenttini”+kertomalla+Sinulle+Jumalan+Sanaa.
Miksi+minun+kannattaa+rintaani+rottinkisoida,+sillä+kärsivällisett+perivät+Taivasten+(Jumalan)+Valtakunnan.
Kukaan+ei+todella+tajua,+kuinka+kärsivällinen+tulee+olla+ja+tehdä+kovasti+työtä,+että+saisi+edes+joitakin+Kerhon+ihmisiä+anatmaan+itsensä+Jeesukselle.
10.06.2018 19:07
Kerrotko+toimita+alueet,+sekä+lähetytyön+tekijöiden+nimet.
Kristillisillä+seurakunnilla,+jopa+pienilläkin+on+omia+lähettejä,+jonka+kulut+maksetaan+ja+nimet+ovat+julkisia.
10.06.2018 18:56
Tässä+voidaan+sanoa,+että+teot+todistavat.
Tunkion+haju+paljastaa+kaiken.
10.06.2018 08:15
Minäkö+vainoan+ihmisiä,+jotka+ovat+antaneet+itsensä+Jeesukselle?+Ei+vaan+hankin+päivittäin+heitä+lisää+pelastumaan+vain+Jeesuksessa.
En+vainoa+ketään,+mutta+säälin+mm+Kerholaisia,+heille+jumala+on+Raha,+ja+pelkäävät+enemmän+lahkoaa,+SRK;ta,+kun+todellista+Jumalaa.
10.06.2018 08:14
sinulla+ilmeisesti+ei+ole+teologin+koulutusta,+jossa+se+olisi+selvinnyt,+joten+Googleta+Jeesuksen+vertauksen,+sieltä+se+selviää.https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_vertaukset
09.06.2018 21:20
Lasarus+ja+rikasmies+oli+Vertaus,+metafora+parhaasta+päästä.
Rikkaalla+miehellä+ei+ollut+Jeesuksen+tuomiota+päällä,+ainoastaan+härski+rikas.+
Jumalahan+ei+tuomitse+ihmisiä,+ainoastaan+Jeesus.
Rikas+mies+ja+Lasarus+kuitenkin+kertoo+sen,+että+Kadotus,+millä+nimellä+sitä+kutsuukin,+on+pois+maapallolta,+lähiavaruudessa,+josta+olen+usein+maininnut,+Lasarus+oli+taas+maassa,+Abrahamin+helmassa.
Jos+rikas+mies+olisi+ollut+maassa,+Hän+olisi+suoraapäätä+mennyt+veljiensä+luokse+kertomaan+evankeliumin.
09.06.2018 20:36
Hyvä+ja+asiantunteva+kirjoitus,+mutta+korjaan+yhden+virheen.
>>Hän+on+kärsinyt+meidän+pelastuksemme+tähden,+astunut+alas+helvettiin,+noussut+kuolleista,**++Hän+ei+astunut+helvettiin,+sillä+se+ei+ole+olemassa+vielä+tänäänkään,+vaan+Tuonelaan,+saarnatakseen+evankeliumin+ennen+Tulvaa+kuolleelle+sukukunnalle.
Helvettiä+ei+tule+ennen+Herran+päivää,+eli+tuomiota.
Kes.
09.06.2018 12:25
Tuossa+on+jo+järkeäkin,+Paratiisi+on+maan+päällä,+mutta+rajoittuu+2304+km+kanttinsa,+ja+pyramidin+korkeus+on+sama.+Keskus+on+Jerusalem.
Mitat+antoi+Hesekiel+48+luvussa.+
15+"Se+viisituhatta+kyynärää+leveä+alue,+joka+näin+jää+jäljelle+kahdenkymmenenviidentuhannen+kyynärän+levyisestä+alueesta,+on+tavallista+maata.+Se+käytettäköön+kaupungin+asuin-+ja+viljelymaaksi,+ja+kaupungin+tulee+olla+sen+keskellä.
16+Nämä+ovat+kaupungin+mitat:+pohjoissivu+neljätuhattaviisisataa+kyynärää,+eteläsivu+neljätuhattaviisisataa+kyynärää,+itäsivu+neljätuhattaviisisataa+kyynärää+ja+länsisivu+neljätuhattaviisisataa+kyynärää.
17+Kaupungin+ympärillä+tulee+olla+avoin+kaista,+jonka+leveys+on+pohjoissivulla+kaksisataaviisikymmentä+kyynärää+ja+eteläsivulla+samoin+kaksisataaviisikymmentä,+itäsivulla+kaksisataaviisikymmentä+ja+länsisivulla+kaksisataaviisikymmentä+kyynärää.
18+Pyhän+alueen+vieressä+olevasta+maa-alasta+jää+vielä+itäpuolelle+kymmenentuhatta+kyynärää+ja+länsipuolelle+samoin+kymmenentuhatta.+Näiden+pyhän+alueen+vieressä+olevien+osien+sato+tulee+käyttää+kaupungin+asukkaiden+ruoaksi.
19+Niiden+viljely+kuuluu+kaupungin+asukkaille,+olivatpa+he+mistä+tahansa+Israelin+heimosta.
20+Koko+erotettava+alue+on+kultakin+sivultaan+kaksikymmentäviisituhatta+kyynärää+pitkä.+Yhdessä+kaupungin+osuuden+kanssa+pyhä+osa+siis+muodostaa+neliön+muotoisen+alueen.
21+"Loppuosa,+kaikki+se+maa,+joka+on+pyhän+alueen+ja+kaupungin+osuuden+kummallakin+puolella,+kuuluu+ruhtinaalle.+Se+ulottuu+itäpuolella+kahdenkymmenenviidentuhannen+kyynärän+levyisenä+itärajaan+asti+ja+samoin+länsipuolella+kahdenkymmenenviidentuhannen+kyynärän+levyisenä+länsirajaan,+ja+pohjois-+ja+eteläpuolella+se+rajautuu+heimojen+osuuksiin.+Tämä+maa-ala+kuuluu+ruhtinaalle,+ja+pyhä+alue+ja+Herran+temppeli+ovat+sen+keskellä.
08.06.2018 21:31
Tosi+kristityt+lukevat+myös+Ilmestyskirjan+21;+luvun,+vääristelemättä+sitä.
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+LASKEUTUVAN+TAIVAASTA+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Missä+Sinulla+on+esittää,+että+Iankaikkisuus+on+Taivaassa,+tai+ylipäätään+muualla+kun+Israelissa.
08.06.2018 20:02
Kenelle+se+tehdään,+kun+Kerholla+on+omat+tutkijat,+omat+Poliisit+sekä+Oikeuden+puheenjohtajat?
08.06.2018 18:13
Sama+vaara+on+myös+pastorilla,+joka+rikkoo+Jeesuksen+sekä+Jumalan+tahtoa+kasteessa,+He+eivät+ole+ripottelun+kannattajia,+ja+sielunvihollinen+voi+syödä+heidät.
08.06.2018 18:12
>>Nämä+Raamatun+kohdat+vapaakirkollinen+riekkuja+taas+kerran+tulee+kumoamaaan+omilla+harhaisilla+kommenteillaan.**+Kerro+mitä+jakeet+kumosivat?+Voisit+jotain+oppia+iutsekin.
>>Joh.+20:
21+Niin+Jeesus+sanoi+heille+jälleen:+"Rauha+teille!+Niinkuin+Isä+on+lähettänyt+minut,+niin+lähetän+minäkin+lähetän+teidät."+**+Tämän+olen+laittanut+palstalle+yli+100+kertaa,+ja+ihmetellyt+miksei+SRK+sitä+ole+löytänyt+Raamatusta,+heillähän+ei+ole+yhtään+palkattua+lähetyntekijää?**+
>>22+Ja+tämän+sanottuaan+hän+puhalsi+heidän+päällensä+ja+sanoi+heille:+"Ottakaa+Pyhä+Henki.**+Niin+teki.+Puhallus+oli+metafoora,+sillä+Henki+tuli+vasta+helluntaina,+josta+Jeesus+varoitti;+-+Älkää+poistuko+kaupungista,+ennekuin+saatte+voiman+ylhäältä.
Menitkö+lankaan.
>>23+Joiden+synnit+te+anteeksi+annatte,+niille+ne+ovat+anteeksi+annetut;+joiden+synnit+te+pidätätte,+niille+ne+ovat+pidätetyt."**+Kerro+kuka+antoi+toiselle+anteeksi,+ei+kukaan,+he+kunnioittivat+ristin+työtä+niin+paljon.
Eikä+kukaan+todellinen+kristittykään+anna+toiselle+syntejä+anteeksi,+se+toimenpide+vie+kadotukseen.
Matt.16:
>19+Minä+olen+antava+sinulle+taivasten+valtakunnan+avaimet.+Minkä+sinä+sidot+maan+päällä,+se+on+sidottu+taivaissa,+ja+minkä+sinä+vapautat+maan+päällä,+se+on+myös+taivaissa+vapautettu."+**+Niin+Sinulle,+eli+Pietarille,+onko+Hän+vielä+hengissä??
>>Ap.+t.+10:43+
Hänestä+kaikki+profeetat+todistavat,+että+jokainen,+joka+uskoo+häneen,+saa+synnit+anteeksi+hänen+nimensä+kautta."**+Amen.+Ei+se+ihmisiä+trokariksi+tarvitse.
Muuten+jätit+pois+upotus-+kasteen;
Se+sama+Pietari,+joka+sai+avaimet,+kirjoitti;+1.+Piet.+3:21+
Tuon+esikuvan+mukaisesti+teidät+pelastaa+nyt+kaste,+ei+siksi+että+te+siinä+luovuitte+saastaisesta+elämästä,+vaan+koska+Jumala+teki+kanssanne+hyvän+omantunnon+liiton.+Sen+perustuksena+on+Jeesuksen+Kristuksen+ylösnousemus,
08.06.2018 12:52
Kaksi+asiaa;
-+Milloin+olet+nähnyt+minut+murehtivan?
-+Milloin+olet+nähnyt+minut+ilman+rauhaa,+Jeesuksessa+Kristuksessa?
Ja+kolmanneksi.+Juuri+tuon+jaekokonaisuuden+toin+esille+eilen+illalla+eräässä+toisessa+vastuksessani.
Jakeessa+7+kerrotaan,+että+se+on+yli+ymmärryksen,+joten+et+sitä+edes+käsitä,+mutta+Jeesus+on+varjeleva+meitä+kongreettisesti.
08.06.2018 07:00
65 / 692