Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Mielenkiintoinen kannan otto. ””Jumalaasta ku vänäki ossaapi puhua ja muut toimitukset toimittaa.”” ** Suora kopiointi muslimi oppaasta, - puhut vain jumalasta ja tapat vääräsuiset. Samoin on Jehovan todistajissa, - kerro heille Jumalasta.

Kristinusko ja Jeesus sitä vastoin tietää, että saatanakin uskoo Vl tavan mukaan Jumalaan, mutta ei Jeesukseen Herrana. Olet todella mukana sortin sakissa.

Meille kiristitityille on tärkeintä uskoa Jeesus Messiaaksi ja seurata Häntä. Mitä Hän kertoi meille ohjeeksi.

- Menkää ja kertokaa ihmisille evankeliumia MINUSTA. ( Kerro yksikin Vl lähetystyöntekijä )
    - Menkää ja kastakaa heidät MINUUN ( kuinka monta VL;ää olet kastanut Jeesukseen upottamalla )
    - Jakakaa köyhien kesken kaikki mikä teillä on ( Näytä yksi vapaa diakoni SRK lahkossa )

Sanot; kyllä pappina voipi olla, ku vaan on luterilaanen. ”” * Missä kohti Raamatussa kerrotaan sen pelastavan?

Sanot; Nihä ne kirkossa asiat mennee. ** Nyt ymmärrät, miksi kirkkonne tulee loppumaan kuten SRK, vauhti on hyvin huomaa, enää luterilaisia on alle 80% suomalaisista, vielä 20 v sitten 95%? Eikö huolestusta tuo pakana oppi.

Henkilökohtaane usko onki jo toinen juttu. * Voiko seurakunnan opin fokus olla eri kun oma.

Kes. kysyy.
  2. älä naurata? Missä?
  3. Juutalaisten Kuninkaaksi ilmoittautuminen oli liian kova synti Pilatuksen nieltäväksi. ** Mitä sillä on merkitystä pelastumiseen negativisti, Hän on juutalaisten ja koko maailman kuningas. Hän on lähes kaikkien suomalaistenkin kuningas, paitsi tänne tulleiden muslimien, Jehovan Todistajien ja lestadiolaisten, heille Hän on vain ”kova jätkä”. Hänen nimeensä jopa vilkutellaan.

Juutalaisethan silloin kuin nytkin kärsivät tuomionsa maan päällä eikä taivaallista pelastusta ole. ** Se on totta, mutta Jumalan omaisuuskansana kuitenkin, ja sinä et ole heitä, minä olen. Jumala ei ole meitä unohtanut, vaan on luvannut koota kotiin Israeliin, mutta onko ketään muita kansana?

Jer. 31:10 - Kansat, kuulkaa Herran sana! Tulkoon se tiettäväksi merten ääriin saakka! Sanokaa näin: -- Hän, joka hajotti Israelin, kokoaa sen jälleen, hän pitää siitä huolta kuin paimen laumastaan.

Sanoit pelastuksesta; Juutalaisethan silloin kuin nytkin kärsivät tuomionsa maan päällä eikä taivaallista pelastusta ole.*** Ap. t. 2:21 Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu.

Room. 11:26
    Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Ei juutalaiset vietäkään ikuisuutta Taivaassa, vaan Jerusalemissa. Ilm 21:1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
    2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
    3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
    4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."

Mutta en ole kuullut juuri VL;N huutavan avuksi Jeesusta, SRK;ta kyllä.

Juutalaisten Kuninkaaksi ilmoittautuminen oli liian kova synti Pilatuksen nieltäväksi. ** Oliko Pilatus juutalainen, kamalaa????
  4. Amen, amen.
  5. joskus, missä?
  6. "Matt. 21:22
    Ja kaikki, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, sen te saatte." ** Amen.
    Tässä Jeesuksen kertomuksessa on huomioitava, että tällä Hän painotti uskon merkitystä. SRK on ominut itselleen ihmisen uskon, ja luulee sitä AVAINTEN VALLAKSI, JOKO AVAA TAI EI, kuten lihalle kuuluukin.
    Edellinen jae kertoo sen. 21 Jeesus vastasi: "Totisesti: jos teillä OLISI USKOA JA ETTE EPÄILISI, te ette ainoastaan tekisi tätä viikunapuulle, vaan TE VOISTTE SANOA VUORELLEKIIN 'Nouse paikaltasi ja paiskaudu mereen', NIIN TAPAHTUISI.

Joten tämä ei toimi mitenkään VL piireissä. Usko heillä on liian heikko. Siellä ei tapahdu kokouksissa parantumisia, kuten Kristillisissä seurakunnissa.

Koko seurakunnan uskon kertoo puhujat, jotka itkun sekaisella äänellä puheensa jälkeen kysyvät? – VOINKO MINÄKIN USKOA???

Tämä ei riitä rukouksessa, eikä vuorten siirrossa mihinkään, ei myöskään synnin sovituksessa.

Sitä vastoin kristillisissä seurakunnissa tapahtuu vilpittömän uskoin voimalla sairauksista, kuten minun lähes kuuron ihmisen kuulon palautuminen rukouskokouksessa.
    Näitä ei juuri VL piireissä tapahdu, usko ei riitä.

Eikö voida ajatella, koska tässä luvataan, että saatte kaiken, siis KAIKEN, kun anotte uskoen, niin voimme myös saada syntimme anteeksi tällaisella uskonrukouksella, eikä siinä välttämättä tarvita ketään välimiestä tai puhujaveljeä.** Tässä voidaan käyttää vastauksena Uuden Testamentin tekstitä, jossa Filippos vastaa Hoviherralle,, 37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika." Apt 8 luku.
    Jos sinä uskot, että -Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, Herra. Niin pyyntösi kuullaan. Tuo maisemasi välimies on vain ”kolehdin kerääjä” jolla ei ole mitään todellista tehtävää asiassa, todistaja vain.
    Synnin sovitus on tehty jo osaltasi 2000v sitten ja meidän lähimmäisten tehtävä on sinulle vain VAHVISTAA SE.
    Ei sitä pysty horjuttamaan itkevät vl saarnaajat, puoleen eikä toiseen.
    Jää rauhaan, Jeesus on sovittanut kaikkien, Häneen uskovien synnit Golgatalla, ilman lahkojakin.
    Kes.
  7. Lainaan:*Vai voiko joku tehdä murhan ja mennä sitten seurapenkkiin vilkuttelemaan, ja asia on sillä unohdettu??!!*

Ensinnäkin jolla on murhamieli, se ei ole uskomassa. ** Vai niin. Mille nimelle panet ne itsemurhat, jotka VL ”uskomassa” olevat junailivat, niitä oli satoja, ja ideanne toimii vieläkin.

Mitä mieltä olet Ranuan ja sen seudun teinitytöistä, joita jopa vahvempien luvalla saarnamiehet, jotka olivat USKOMISEN JULISTAJIA panivat paksuksi, ja ne johtivat myös itsemurhiin, kenen tunnolla se on, vahvempien, van teidän LAHKONA, VAI yksin saarnaajan.

Mutta jos hän katuu syntejään, on nähnyt ja ymmärtänyt minkä kauheuden on tehnyt, ja pyytää anteeksi, se synti saarnataan anteeksi jumalan valtakunnasta. ** Näinhän se kävi, NÄMÄ SIITINSONNIT SAIVAT ”anteeksi” OMILTAAN, MUTTA jäi auki JEESUSKELTA. Hän on ottanut teihin etäisyyttä.

Ihan pelkällä 'vilkuttelulla* siitä synnistä ei selviä. Murha on tunnustettava paitsi rippi-isälle niin myös virkavallalle, joka langettaa siitä maan lakien mukaisen tuomion. Tuomio on kärsittävä, mutta vankilassakin voi olla uskomassa hyvällä omalla tunnolla. ** Tekisi mieli sanoa, - haista paska!!!. Te olette miehittäneet poliisikunnan, jopa kaksi tarkastajaa läänihallitukseen, joten se on VL linjaus.

Mitä pappiin tulee, sen tuntee jos ollaan samassa hengessä (PH) ja rakkaudessa, ni helposti. Kirkon virkapappi on leipäpappi.** Mutta ei huorapukki, siinä on suuri ero.

On kirkon palveluksessa paljon vl-pappeja, jotka saarnaavat Raamatun jälkeen. Eli puhuvat Raamatusta eikä naapurin hevosesta.** Hevoskuski puhuu hevosista, kuten nytkin.

Sinulle , riparilainen, on jumalanlasten joukko alkanut näyttää halvalle, huomaan. Täällä saa kyllä epäilyksilleen tukea, jos sitä hakee. ** Riparilaiselle, sanon, tässä näet teidän lakeijat. Ole heidän kassa varovainen, varo saarnaajia, varo pedofileja, varo ylipäätään koko lahkoa.

Täällä on kirjoittajia, jotka haukkuvat surutta vl:iä valehtelijoiksi. Pahaa omaa tuntoa pitää kaikin konstin peitellä? Leppoisaa helmiqta! ** Olette suuri valehtelijoita ENSI KÄDESSÄ.
  8. painin pitkään itseni kanssa. useamman kuukauden. lopulta käännyin ja aloin muuttaa elämääni. * Kirjoitus- tyylisi kertoo paljon, tätä ei ole kirjoittanut nuori nainen, vaan vanha mies. Mutta jatketaan leikkiä.

Kirjoit, että - aloin muuttaa elämääni?? Näin puhuu vain ihminen, jossa ei ole Jeesusta ja Pyhää Henkeä. Vain täysi typerys menettelisi näin, sillä Isä ei kysys – MITEN ELIT, vaan Oliko Jeesus, Poikani Sinun sydämessäsi, ja seurasitko Häntä. Vain Jehovan todistaja ovat muslimien kanssa näitä SILMÄNPALVOJIA, JA OMAVAURSKAITA. Toisaalta sopii myös VL formaattiin.

Hänellä, joka on uudestisyntynyt, muutos tapahtuu sydämessä olevan Jeesuksen toimista, ei omasta toimista, ja näin Kristus kirkastuu, sinä kirkastat vain ITSEÄSI, valehtelijana.

Oletko muuten aloittanut tupakoinnin, pääsee paremmin piireihin.

kerroin kaikille tästä ihmeellisestä asiasta. omat läheiseni ovat olleet kauhuissaan. ** On todella ihmeellistä ja uutta, Raamatussa sitä ei näin kerrota. Yleensä lähimmäiset kauhistuvat, jos joku menee suoranpäätä helvettiin, kuten sinun osalta siltä näyttää.

pelkäävät maineen menetystä.** Se meni jo.

itse en välitä, vaikka mua on hihhuliksi, hulluksi, pöljäksi ja tyhmäksi haukuttukin. ** Niin, on hyvä että huomasit itse sen.

kukaan ei ole minulta sellaisia vaatinut. *’ Olet oikeassa lahkossa, siellä ei ole mitään ”länkejä” anna palaa vain ja vilkuttele.

olen itse halunnut päästä tästä vanhasta minästä, joka oli ja on aina silloin tällöin vieläkin materialistinen, mukavuudenhaluinen ja laiska.** Näytä yksikään VL joka ei ole materialisti?

ja onhan tuota muutosta tapahtunut. musta on tullut tylsä ihminen, mikäli muita on uskominen. en enää juo tippaakaan, en käy tietystikään baareissa, en meikkaa, vältän musiikkia ja telkkariohjelmia, elokuvia jne.. *’ Joten tynnyriin istuminen on sujunut hyvin.

luen raamattua aika paljon, käyn kirkossa ja seuroissa, aloitin uutena harrastuksena kirkkokuorossa laulamisen, leivon ja kudon. musta on tullut entisen bilehileen tilalle kotihiiri. siis aivan täyskäännös elämässä. ** Ihmetyttää vain se, että et siteeraa Raamattu ollenkaan, olet todella pelle.

ongelmaksi on nyt alkanut muodostua se, kun mies ei ole uskossa. menihän se mun kans naimisiin vuosi sen jälkeen kun aloin parannusta tehdä, joten ainakaan silloin mun uusi elämäni ei häirinnyt miestä. nyt alkaa näyttää siltä, ettei se oikein pidä tästä, vaikka miehelleni en ole tehnyt mitään. en ole tuputtanut omaa uskoani hänelle. ainoa asia mihin olen syyllistynyt on se, etten itse enää juo, kun hän juo.** Joisi monikin mies, jos akka ei huolehdi itsestään, istuu vain tynnyrissä. Olet syypää siihen.

ja sit mä en pääse ollenkaan seuroihin. en ole moneen viikkoon päässyt.** Eikö siellä ole sitä ”keskinäistä rakkautta” ja kimppakyytiä?

lauantaisin se yleensä ryyppää, joten sunnuntaiaamuisin en pääse kirkkoonkaan, kun poika ei halua kirkkoon mukaan, enkä voi jättää sitä kotiin yksin, jos mies nukkuu sikeästi. ** Kirkkoon?? Ry;llehän sun pitää mennä, olet todella seko? Miten se mies joka pyhä ryyppää kotona, kun on viikkoja pois, olet myös tyhmä valehtelija .

kaiken se patoaa sisälleen, vaikka olen koettanut saada sitä puhumaan. masentunut se on, näkeehän sen sokeakin.** Jos sinun kanssa ei masennu, ei masennu kenenkään kanssa, yritä jo tajuta

haluaisin auttaa häntä, mutta en tiedä miten. en tiedä miten omat voimani riittävät kun täytyy katsella tuota juopottelua. erota en halua, vaikka uskonkin niin, että eron voisin ottaa jos elämä menee vaikeammaksi. sitten pitäisi olla yksin. uskon, että eronneetkin tekevät aviorikoksen, jos menevät uudestaan naimisiin, ennenkuin puoliso on kuollut. silleen mä uskon ja raamatusta mä uskomukseni otan. kukaan ei mua näissä asioissa neuvo. ** Näytä paikka tuosta Uudessa Testamentissa, sinähän luet sitä, naurattaa, ennekuin on kuollut?? Hah, hah haa.

miten te muut uskotte? saisko tällaisessa tilanteessa ottaa eron, varsinkin jos tilanne pahenee? saisko mennä uudestaan naimisiin ennenkuin ex-puoliso on kuollut? tai miten tän avioliiton vois vielä koittaa pelastaa? ** Ota vain se jo valmiiksi katsottu vl vanhapoika.

rukoilen vain saavani uskovaisen puolison. tavalla tai toisella. mieluusti kuitenkin tästä miehestäni, kuin jostain toisesta. tapahtukoon kuitenkin Taivaan Isän tahto, ei minun.** Voisitko kokeilla kristittyä seurakuntaa SRK;N tilalle, jos miehesikin sen tajuasi, ja sinäkin löytäisit SRK;N tilalle Jeesuksen, sillä Isän tahto on VAIN SE.

tämän miehen kanssa mut oli kuitenkin tarkoitettu yhteen. ilman häntä mulla ei olis meidän poikaa, eikä varmaan uskoakaan. jos en olisi seurustellut tämän miehen kanssa, en olisi tutustunut hänen veljeensä enkä hänen vaimoonsa, joka auttoi minua oikealle polulle. * Oliko hänessä jotain hyvääkin??? Ei voi olla totta?

mutta joo, mitä te tekisitte mun sijassa? ** Lähtisin pois tuosta käärmeen pesästä ja etsisin Jeesuksen.