Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 16v sitten
144
aloitusta ·
13835
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sorry.+Osa+jäi+pois,+siis+kuinka+monta+syntymäpäivää+Jeesuksella+oli.
25.03.2018 15:43
Näin+on.+Jumala+jakaa+uskon+mitan,+"miton+pisteós"+(määrä+jolla+tulee+toineen,+se+on+alkutekstissä.
Kaikkien+usko+ei+ole+naapurin+kertoman+mukainen,+se+voi+olla+isompi+tai+pienempi,+mutta+kun+valitsee+Jeesuksen,+Hänen+vetämänään,+se+on+riittävä.
25.03.2018 15:28
Panin+Sinulle+nähtäväksi,+mitä+Jeesus+itse+sanoo+asiasta,+eli+uskosta+Häneen,+
Joh.+6:44+
Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt,+vedä+häntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.
Jumala+siis+vetää+Poikansa,+ei+itsensä+puoleen.+Ja+sitten+
Joh+6;29+"Se+on+Jumalan+teko,+että+te+uskotte+häneen,+jonka+Jumala+on+lähettänyt".
Mitä+tämä+tarkoittaa,+niinkö,+että+toiselle+antaa,+ja+toiselle+ei+anna+uskoa+Jeesukseen.
Ei,+vaan+sana+”ergon”+tarkoittaa+myös+työtä+(+Hän+on+tehnyt+työtä,+että+ihmiset+uskovat+Jeesuksen+Messiaaksi.
Olisi+aika+kornia,+jos+Hän+tekisi+uskon+mahdollisuuden+(joka+on+juuri+se+ergon+kontekstissa)+vain+vaikka+Kerholle,+muille+ei.
Ei+niin,+Jumala+on+vanhurskas,+ja+oikeamielinen,+Hän+on+mahdollistanut+sen+kaikille+ja+VETÄÄ+(hylkysé)+tarjoaa+sen+vedon+kokonaisvaltaisesti.+Jae+29,ja+44+selittävät+myös+toinen+toistaa.
>>+Taitaa+sinulla+olla+erilainen+näkemys+siitä,+miten+usko+Jeesukseen+saadaan,+se+on+Jumalan+teko.**++Tässä+Jumalan+teko,+eli+tehty+työ+tarkoittaa,+että+(jae+44+huomioon+ottaen)+että+näin+Jumala+valmisti+kaikille+tien+Jeesuksen+luokse,+koska+Jumalaa+ei+voi+lähestyä+muuten+kun+Jeesuksen+kautta.
Ennen+kuin+alkaa+Raamattua+enemmälti+selittämään,+on+parempi+opetella+alkukieli.
25.03.2018 13:37
Koita+jo+päättää+kuinka+kaunan+se+Sinun+helvettisi+on+ollut+olemassa,+palstalla+se+on+ollut+toimestasi+5,000-+13,000v.
Aika+iso+hajonta,+kuten+ylipäätään+kirjoituksissasikin.+
Mistä+tiedät,+että+Jumalan+ääni+värisee?+Hänhän+ei+ole+koskaan+puhut+yhdellekään+pakanalle??
Sitten+tähän+juttuun+>"Mene+siis+nyt+ja+kukista+amalekilaiset.+Julista+heidät+ja+heidän+omaisuutensa+Herralle+kuuluvaksi+uhriksi.+Älä+sääli+heitä+vaan+tapa+kaikki,+miehet+ja+naiset,+lapset+ja+imeväiset,+härät+ja+lampaat,+kamelit+ja+aasit."+**+Mitä+tällä+on+tekemistä+sen+helvettisi+kanssa.+Siinä+ei+ollut+Jeesuksella+näppejä+pelissä+millään+tavalla.
>>Tämä+on+Raamatun+tärkein+kohta!+Vuorisaarna+on+vellihousu-Jeesuksen+puheita,+mutta+tämä+kohta+on+minun+puhettani.+Kumpi+on+tärkeämpi+Jumalan+vai+Jeesuksen+sana?**+Housuun+paskoja+vellihousu,+Jeesuksella+on+kuitenkin+kaikki+valta+Taivaassa+ja+maan+päällä.+
Muilla+sitä+ei+ole.
Missähän+kohti+Hän+näin+vaatii+ja+sanoo?
Missähän+se+Jumala+noin+puhuu+imisille.+Voitko+panna+sen+paikan+Raamatussa.+Ja+vartin+aikana+helvetin+aikaan+tutli+1000+vuotta+lisää.+Koeta+jo+päättä+ylipäätään+se,+onko+vielä+helvettiä+olemassa,+ja+missä+siitä+tieto.
UUSI
Äiti+Teresalla+oli+kaikki+uskontekoja,+sen+elämää+Raamatun+mukaan.+
Jaak.+2:20+
Mutta+etkö+sinä+tyhjänpäiväinen+ihminen+tahdo+tietää,+että+ilman+tekoja+usko+on+hyödytön,+voidaan+myös+kääntää,+pelkkää+näyttelemistä.?
Meinaako+Andreas,+että+pelkällä+nainnilla+taivaaseen+mennään?+Voihan+vitalis.
25.03.2018 10:24
Et+ole+vaan+lestadiolais+mafiaan.+Niitä+ne+on.
24.03.2018 18:57
Milloin+Jeesus+uskosta+on+tullut+kohmelo?
24.03.2018 18:39
Ei+ole+Raamatun+mukaista,+hehän+ovat+vasta+lapsia.
24.03.2018 16:50
Se+tulee+kuitenkin+huomioida,+että+Jumala+ei+anna+uskoa+(vai+löydätkö+sen+Raamatusta),+mutta+vetää+Poikaansa+uskomiseen.(Joh+6;44).
Mutta+parannus,+kääntymisen+ratkaisee+ihminen+itse,+tekeekö+vai+ei+Jeesukseen.
Hän+avun+antaa.
Jumalaa+on+turha+yrittää+”puhuttaa”,+sillä+Hän+on+antanut+vallan+Pojalleen,+eikä+ole+koskaan+edes+puhunut+Raamatun+mukaan+pakanalle,+eikä+omalle+kansalleenkaan+Jeesuksen+kirkastumisen+jälkeen.
Hienoa+kun+yrität+piristää+masentunutta.
24.03.2018 12:11
Juuri+näin.
Vainenkin+selootit+olivat+sitä+mieltä,+että+antaminen+ei+tule+kysymykseen.
Tie,+mikä+oli+Jerusalemin+ja+Rooman+välillä+oli+parhaillaan,+alkaen+Jerusalemista+yli+20+km+matkalla+täynnä+juutalaisia+ristiinnaulittuja,+vieri+vieressä.
Rooman+kansasta+oli+vain+n.+5%+alkuperäisväestöä,+loput+rahaa+ja+kunniaa+hakevia+emigrantteja,+jotka+osin+olivat+hyvin+raakoja.+Tämä+hämmensi+ennestään+jo+kolonialistista+kansaa+ja+sen+näki+myös+konsiinissa,+ns.+lännen+Kirkko+(Rooma)+on+väärentänyt+Jumalan+sanaa+maailmassa+eniten.
Ja+tilanne+jatkuu,+siihen+kuuluu+myös+Lut,+kirkko,+ja+lestadiolaiset,+heillä+on+yhteinen+Paavi.
Juutalaisia+on+tapettu+hyvin+paljon,+alkaen+Roomalaisista+n+5-7+miljoonaa,+Stalinista+n+2+miljoonaa,+sekä+Lutherista,+jonka+toteutti+Hitler,+n+0,7+miljoonaa.
Näistä+vain+Hitler+on+jäänyt+elämään+syntipukkina.
Ylipäätään+israelilaislla+sekä+juutalaislla+on+ollut+aina+paremmat+olot+arabien+kanssa,+mitä+"kristittyjen"+kanssa.
24.03.2018 10:23
Etkö+jo+tajua,+että+Kerhon+jäsenyyden+irtisanominen+ei+estä,+vaan+avaa+mahdollisuuden+todeta+Jeesuksen+kaikkivaltiaisuus.+
Vaikka+kuinka+toitotatte+armoa,+se+ei+pelasta+vaan+Jeesus,+ja+parannus+Jeesukseen+on+oma+henkilökohtainen+ratkaisu,+jossa+kerrotaan+Jeesukselle.+–+Jeesus+rakas,+lähden+nyt+seuraamaan+Sinua,+pelastukseen+asti.
Ketään+ei+ole+vielä+pelastettu,+mutta+heitä+pelastetaan+Jeesuksen+ja+Hengen+toimesta+päivästä+päivään.
Sitä+Kerho+ei+tunnusta,+koska+heidän+”jeesus”+on+lahko.
24.03.2018 08:47
Ettekö,+mikä+synti+se+on,+joihan+Jeesuskin+tekemäänsä+viiniä,+joi+myös+päivittäin.
Oletteko+fiksumpia+kun+Jeesus.+Kaikkivaltias?+
Sekaisin+voi+olla+tupakastakin,+se+on+22,000+kertaa+voimakkaampi+hermomyrkky,+mitä+alkoholi.+Jeesushan+ei+polttanut?+
Tupakan+addikitio+vaikutus+on+sama+mitä+huumeilla.
>>Sen+sijaan,+jos+on+mielensairauksia,+niin+se+ei+estä+uskomassa+oloa.**+Ei+olisi+tarvinnut+panna+”jos”+sanaa.+Jos+tädillä+olisi+munat,+se+olisi+setä.+Näin+asian+voi+myös+ymmärtää,+jos?.
>>Olen+murheellinen+jokaisesta+lähtijästä+ja+niin+on+myös+enkelitkin+taivaassa!+**+Enkelit+kirkastavat+Jeesusta,+ja+jos+lähtee+Kerhosta,+ei+se+kerro,+että+lähtee+Jeesuksesta,+sillä+yleensä+lähtiät+OVAT+LÖYTÄNEET+JEESUKSEN.
Missä+Raamatussa+on;+palaamisen+armoa,+missä+evankeliumin+sovintosaarnan+ihanat+sanat?+Se+olisi+hyvä+tietää,+kuten+miksi+saarnaajat+sanovat;+-+Tämän+seurakunnan+evankeliumia???
Sanopas+se?
24.03.2018 08:42
Sen+voin+sanoa,+että+pelkäät+Jeesusta+oman+Kerhosi+sisällä.
Jeesuksen+nimeä+et+suostu+sanomaan.
Matt+10;+32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa.
33+Mutta+joka+ihmisten+edessä+kieltää+minut,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä+taivaissa.
Iloitse+siis+uskostasi+Jeesukseen+ääneen+seuraavassa+kokouksessa,+suoraan+penkistä,+jos+aijot+pelastua.
24.03.2018 08:34
Raamatussa+puhutaan+vain+yhdestä+seurakunnasta,..+Ei+ole+useita+oikeita+seurakuntia,.
Missä+siellä+on+yksi+seurakunta+esillä.+Näytätkö+paikan?
Samoin+UT;ssa;+Ja+tämä+yksi+seurakunta+on+Jumalan+valtakunnan+väkeä.+Paikka+siitäkin.
Sitten;+joka+on+opetuksessaan+yksimielinen.+Sama+laittaa+paikka+myös+tähän.
Kaikkein+tökeröin.+-+eikä+useita+Jumalan+valtakuntia??+Minä+vastaan+jo+tähän.+Miksi+Te+sitten+leikitte+omalla+”jumalien+valtakunnallanne?).
24.03.2018 08:29
Ajoin+sepustuksesi+kirjoitusohjelman+läpi+ja+se+olmoitti,,,+6+kirjoitusvirhettä.+Et+osaa+siis+kirjoittaa,+ja+olet+juonut?
Kirjoitat,+-+Onko+kesi+taas+kännissä??+Milloin+olen+edellisen+kerran+ollut?+Sanopa+se,+ja+miten+todistat,+että+olen+nyt+dokannut?
Kirjoitin;+-+bedofilia,+hienosti,+koska+se+on+teille+Pyhä+ja+salailtava+asia+ja+toimitus.
Toistan,+kuten+ennenkin,+minä+en+meinaa,+sonni+meinaa.
Sitten+Helluntai+seurakunnasta?+Kysy+heiltä,+varmaan+osaavat+omiin+asioihin+vastata,+vaikka+”itelle”.
24.03.2018 08:23
Minusta+tuo+enemmän+Kerhonfestareita,+mitä+varsinaisten+Jeesukseen+uskovien+meno?
24.03.2018 07:32
Ei+"uskomassa+oleva"+pysty+määrittelemään+uskonsa+fokusta.
Kristitylle+se+on+selvää+ja+toimii,+sekä+sen+voi+tunnustaa+kaille+se+on+Jeesus,+Herra,+kaikkivaltias.
23.03.2018 21:25
Mikä+perisynti+Hänessä+on?
Voitko+pistää+paikan+Raamatusta?
23.03.2018 20:33
Se+pitää+paikkansa;+alitettavasti+Raamattu+ei+lupaa+hyvää+niille,+jotka+ovat+poijes+poikenneet??
Eli+Kerholle+ei+lupaa+kovin+hyvää,+niin+kauas+on+jo+Sanasta+poikettu,+on+ekslusiivisuutta,+on+tupakointia,+on+bedofiliaa,+valehtelua+ja+ennenkaikkiaan,+Raha,+raha,+raha.
23.03.2018 16:40
2.+Tim.+3:15+
ja+koska+jo+lapsuudestasi+saakka+tunnet+pyhät+kirjoitukset,+jotka+voivat+tehdä+sinut+viisaaksi,+niin+että+pelastut+uskon+kautta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa.
Tämän+tapaisia+lupuksia+on+paljon,+joita+eneiten+löytyy+Hebr.+Jaakobin+ja+Piet.+kirjeissä.
23.03.2018 13:04
>>Anteeksiantamusta+tarvitaan+päivittäin.+"**+Minä+näen,+että+kaikki+meidän+syntimme+on+sovitettu+”könttinä”+Golgatan+Ristillä,+Jeesuksen+toimesta.+Näin+se+mitä+pitää+tehdä,+on+parannusta+päivästä+päivään,+kuten+avioliitossa,+-+kyllä+minä+rakastan+Sinua+tänäänkin,+vaikka+koko+liitto+perustuu+sopimukselle;+-+Rakastaa+elämän+loppuun+asti.
Kiusaukset+kuitenkin+on+aina+ovien+takana.
Luonnollisesti+Anteeksiantamusta+tarvitaan,+jolloin+on+helpompi+elää,+ihmisten+kesken,+se+on+kun+kippaisi+kivet+raskaasta+reestä.
>>Tämä+tipoittain+uskominen+on+katolista+uskoa.+**+Juuri+näin.+Katolisuus+aloin+murentaa+Jeesuksen+kuninkuutta+Paavin+toimesta+jo+300+luvun+lopulla.
+>"Uskon+kautta+meillä+on+joka+hetki+syntien+anteeksia+antamus+Kristuksen+sovitustyön+kautta"**+Sehän+on+yksi+Hänen+ihmisten+välisten+suhteiden+suurimpia+opetuksia.+
Mark.+11:25+
Ja+kun+seisotte+rukoilemassa,+antakaa+anteeksi+kaikki+mitä+teillä+on+jotakuta+vastaan.+Silloin+myös+teidän+Isänne,+joka+on+taivaissa,+antaa+teille+rikkomuksenne+anteeksi.+
On+hyvä+tietää+se,+että+anteeksi+anto+on+Jeesuksen+vaatimus,+mutta+unohtaminen+ei,+sillä+ei+voi+suunnitella+tulevaa,+ennkuin+on+ymmärtänyt+menneisyyden.
Hyvä+kirjoitus,+kiitos.
23.03.2018 12:52
89 / 692