kesitas

kesitas profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 16v sitten
144 aloitusta · 13835 kommenttia
Panin+Sinulle+nähtäväksi,+mitä+Jeesus+itse+sanoo+asiasta,+eli+uskosta+Häneen,+Joh.+6:44+Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt,+vedä+häntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.Jumala+siis+vetää+Poikansa,+ei+itsensä+puoleen.+Ja+sitten+Joh+6;29+"Se+on+Jumalan+teko,+että+te+uskotte+häneen,+jonka+Jumala+on+lähettänyt".Mitä+tämä+tarkoittaa,+niinkö,+että+toiselle+antaa,+ja+toiselle+ei+anna+uskoa+Jeesukseen.Ei,+vaan+sana+”ergon”+tarkoittaa+myös+työtä+(+Hän+on+tehnyt+työtä,+että+ihmiset+uskovat+Jeesuksen+Messiaaksi.Olisi+aika+kornia,+jos+Hän+tekisi+uskon+mahdollisuuden+(joka+on+juuri+se+ergon+kontekstissa)+vain+vaikka+Kerholle,+muille+ei.Ei+niin,+Jumala+on+vanhurskas,+ja+oikeamielinen,+Hän+on+mahdollistanut+sen+kaikille+ja+VETÄÄ+(hylkysé)+tarjoaa+sen+vedon+kokonaisvaltaisesti.+Jae+29,ja+44+selittävät+myös+toinen+toistaa.>>+Taitaa+sinulla+olla+erilainen+näkemys+siitä,+miten+usko+Jeesukseen+saadaan,+se+on+Jumalan+teko.**++Tässä+Jumalan+teko,+eli+tehty+työ+tarkoittaa,+että+(jae+44+huomioon+ottaen)+että+näin+Jumala+valmisti+kaikille+tien+Jeesuksen+luokse,+koska+Jumalaa+ei+voi+lähestyä+muuten+kun+Jeesuksen+kautta.Ennen+kuin+alkaa+Raamattua+enemmälti+selittämään,+on+parempi+opetella+alkukieli.
Koita+jo+päättää+kuinka+kaunan+se+Sinun+helvettisi+on+ollut+olemassa,+palstalla+se+on+ollut+toimestasi+5,000-+13,000v.Aika+iso+hajonta,+kuten+ylipäätään+kirjoituksissasikin.+Mistä+tiedät,+että+Jumalan+ääni+värisee?+Hänhän+ei+ole+koskaan+puhut+yhdellekään+pakanalle??Sitten+tähän+juttuun+>"Mene+siis+nyt+ja+kukista+amalekilaiset.+Julista+heidät+ja+heidän+omaisuutensa+Herralle+kuuluvaksi+uhriksi.+Älä+sääli+heitä+vaan+tapa+kaikki,+miehet+ja+naiset,+lapset+ja+imeväiset,+härät+ja+lampaat,+kamelit+ja+aasit."+**+Mitä+tällä+on+tekemistä+sen+helvettisi+kanssa.+Siinä+ei+ollut+Jeesuksella+näppejä+pelissä+millään+tavalla.>>Tämä+on+Raamatun+tärkein+kohta!+Vuorisaarna+on+vellihousu-Jeesuksen+puheita,+mutta+tämä+kohta+on+minun+puhettani.+Kumpi+on+tärkeämpi+Jumalan+vai+Jeesuksen+sana?**+Housuun+paskoja+vellihousu,+Jeesuksella+on+kuitenkin+kaikki+valta+Taivaassa+ja+maan+päällä.+Muilla+sitä+ei+ole.Missähän+kohti+Hän+näin+vaatii+ja+sanoo?Missähän+se+Jumala+noin+puhuu+imisille.+Voitko+panna+sen+paikan+Raamatussa.+Ja+vartin+aikana+helvetin+aikaan+tutli+1000+vuotta+lisää.+Koeta+jo+päättä+ylipäätään+se,+onko+vielä+helvettiä+olemassa,+ja+missä+siitä+tieto.UUSIÄiti+Teresalla+oli+kaikki+uskontekoja,+sen+elämää+Raamatun+mukaan.+Jaak.+2:20+Mutta+etkö+sinä+tyhjänpäiväinen+ihminen+tahdo+tietää,+että+ilman+tekoja+usko+on+hyödytön,+voidaan+myös+kääntää,+pelkkää+näyttelemistä.?Meinaako+Andreas,+että+pelkällä+nainnilla+taivaaseen+mennään?+Voihan+vitalis.