Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
32
Kommenttia
7983
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Eikä mekään kuoleman jälkeen olla mitään, vaan Jumalan elämänkirjassa oleva ihminen, jonka Jumalan kirjoitustensa perusteella aivoituksiin herättää elämään"
27.04.2016 07:28
Joko vastasit kysymykseeni ?????
Kertaan vielä ehkä 10 kerran...
Onko Jumala Jeesuksen kautta saanut tehdä SINUT eläväksi ?
Vrt. " Jumala on ELÄVÄKSI TEHNYT teidät, jotka OLITTE KUOLLEET rikoksiinne ja synteihinne" (Ef 2:1)
27.04.2016 07:18
1 Sam 28:15 Ja SAMUEL ("she·mu·'el") sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?"
http://biblehub.com/lexicon/1_samuel/28-15.htm
http://biblehub.com/text/1_samuel/28-15.htm
Kuka tässä RAAMATUN mukaan puhuu ?
27.04.2016 07:16
"Täällä yksi sun toinen raamatulla osoittaa kopittelijan puheet harhaksi"
27.04.2016 07:12
Voi Voi näitä sun palstahäirikön pölöpölöpölöjuttujasi... :O
26.04.2016 21:24
No hyvinpä perustelit "Raamatullisen käsityksesi" omaan korvasyyhyysi...Yhtään siteerausta ei missään... pelkkää sekavaa sanailua ilman päätä ja häntää...
Mutta usko sinä korvasyyhysi ja lue vaikka Aku Ankkaa siihen asti kun näet totuuden...
26.04.2016 21:01
Minun mielestäni kyllä adventistipastorit opiskelevat adventistien omissa oppilaitoksissa ja osa ulkomailla ja valmistuvat sieltä pastoreiksi sun muiksi ...
Heille opetetaan siellä adventismia...
Adventistipastoriksi valmistumisessa on eri kriteerit kuin yleisessä teologisessa koulutuksessa !
26.04.2016 20:23
Alex: VAAN MITÄPÄ TUOSTA, KUNHAN KRISTUSTA VAIN TAVALLA TAI TOISELLA JULISTETAN, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva
26.04.2016 20:18
Jos sinä Alex olet niin kiinnostunut näistä Adventisteista niin miksi et liity heihin ja käy heidän tilaisuuksissaan !
Minä sentään kävin jo 5vuotiaana jo viisikymmentä vuotta sitten Asemantakana Lahden vanhassa puisessa adventtikirkossa pyhäkoulussa ! :O
26.04.2016 20:15
Alex: :)) Ai ? :)) että meidän takiako sinä täällä puhut
Unohditko että tämä on Adventismi palsta -
Mutta sitä täytyy minun ihmetellä mitä sinä näillä sivuilla teet "ikuista piinaasi" julistamatta kuulumatta mihinkään ja vielä "anonyyminä palstahäirikkönä" niin ettei kukaan sinua edes tunne ?
26.04.2016 20:11
Alex :
Koskahan tulee se aika jolloin tajuat, että niin kauan kuin teet syntiä olet kuoleman oma ja vailla iankaikkista elämää. Ei se että Jumalan Poika johdattaa meitä pois tästä syntisyydestä ja sen mukanaan tuomasta kuolemasta tarkoita että synnissä olisi iankaikkista elämää.
Room 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä KUOLEMAN RUUMIISTA? (Huom. RUUMIISTA ! Fil 1:21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto. Mutta jos minun on ELÄMINEN TÄÄLLÄ LIHASSA...jne)
7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta!
( Ps. Sama kysymys sinulle Alex edelleen !
Onko Jumala Jeesuksen kautta saanut tehdä SINUT eläväksi ?
Vrt. " Jumala on ELÄVÄKSI TEHNYT teidät, jotka OLITTE KUOLLEET rikoksiinne ja synteihinne" Ef 2:1)
26.04.2016 19:46
"Joh 5:29 ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
Silloin tullaan esiin. Ei ennen eikä jälkeen ja kysymys. Miksi jankkaat tätä uudelleen ja uudelleen. Onko dementia jo pitkällä?"
Sinä puhut tässä nyt lopunajan tilanteesta kun kuolleitten sielut tulevat esiin tuonelasta tietoisesta tilasta siis minä ns."Aabrahamin helmasta" eli puhut ajasta jossa saamme "ylösnousemusruumiin" joka ei ole samanlainen kuin ennen vaan "taivaallinen" !
Mutta sinä nyt vaan olet niin "tiedoton" ettet ymmärrä mitään... :O
Vrt. Matt 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
22:30 Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat NIINKUIN ENKELIT TAIVAASSA !
26.04.2016 19:37
Ps. Joh 5:28 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä"
Tämä "haudoissa" alkukielellä on edelleen "mnémeion" joka tarkoittaa muistomerkki, monumenttia, muistoa
3419 mnēmeíon (a neuter noun derived from 3451 /mousikós, "to remember, keep in memory")eli "muistaa, pitää muistissa")
http://biblehub.com/greek/3419.htm
Vai tarkoitatko että tämä pitäisi kääntää " kaikki jotka muistomerkeissä ovat kuulevat"...
Tämä sana juontuu sanasta mnémé: memory, remembrance eli muisti, muistaminen !
http://biblehub.com/greek/3420.htm
eli " Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ("mnémeion" muistoissa) ovat, kuulevat hänen äänensä"
26.04.2016 19:28
Vrt. Matt 8:22 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa".
26.04.2016 19:17
Sinä jätät kaiken huomioimatta mitä Jeesus ja Raamattu puhuu esim niissä kohdissa joissa kirjoitin ja sinä olet se "puusilmä" joka ei näe raamatun totuutta ja sitä että raamatun "unessa oleminen" on vertauskuvaa ja ei todellakaan mitään tiedottomuutta vai oletko sinä "unessa" kuollut ja hengetön !? Hyvää yötä vaan sinulle ! :O
Kuolleethan ne varmaan "kuuleekin" jotain... menehän ruumishuoneelle huhuilemaan ! :D
26.04.2016 19:14
sitähän.ennen.minäkin: " mitä itsekin tietämättömän perinneoppien sokaisemana kumartelin. Ihastelin ihmisten oppeja ja kumartelin sitä turhaa viisautta."
26.04.2016 19:08
sitähän.ennen.minäkin:
Ja lainasin kopittelijan tavoin pieniä rahtuja raamatusta, että vääräraha näyttäisi oikealta.
26.04.2016 19:02
Alex: vaikka sinä Kopittelija kuinka vakuuttelisit itsellesi ja muille olevasi kuolematon myös erossa Jumalasta - se ei te siitä totta .. sinä et ole kuolematon erossa Jumalasta .. siihen ei auta mitkään sanaleikit .. Me olemme kuoleman omia -
Vrt Kol 2:13 "Ja teidät, jotka olitte KUOLLEET rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät HÄN TEKI ELÄVIKSI yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi KAIKKI rikokset,2:14 ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin."
26.04.2016 17:58
Alex: Tunnustaisin että kirkko on manipuloinut Raamattua
26.04.2016 15:59
Alex: Minä olin luterilainen aikanani ja samalla tavalla huolimaton uskossani kuin sinä nyt -
26.04.2016 15:57
35 / 400