Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
uskomaki
profiilit
uskomaki
uskomaki
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
112
Kommenttia
7917
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sananvapaus+on+totta+ja+nykyinen+avioliittolaki+on+totta.+Ihminen+saa+[tietyin+edellytyksin]+julkisesti+munata+itsensä+netissä,+ja+ihminen+saa+[tietyin+edellytyksin]+solmia+avioliiton.
01.07.2018 20:09
Sukupuolineutraali+avioliittolakikaan+ei+rajoita+avioliiton+solmimista+siten,+että+esim+m+m-parin+pitäisi+olla+homoja+tai+edes+toisistaan+seksuaalisesti+kiinnostuneita.
01.07.2018 19:59
Hyvät+herrat+ja+uskovaiset,
Jatkaakseni+pölhökustaamaisella+julistuslinjalla:+Ei+kukaan+ole+päässyt+tutista,+jos+ei+ole+pitänyt+kiinni+metsätraktorin+ratista!+
Meneekö+jakeluun+ilman+apurattaita+vai+odotellaanko+rattiin+pääsyä?
01.07.2018 19:47
Bro!
29.06.2018 22:12
Höpsistä.+Lapsen+murha+on+kauhistus.+Ja+abortti+on+hirvitys.+Siksi+sellaisia+ei+ole+MINULLE+olemassa.+Niitä+EI+tapahdu.+(Ei+ainakaan+tässä+ketjussa,+jota+elän+kokeeksi+siinä+hengessä,+ettei+asiat+ole+MINULLE+sellaisia+kuin+ne+todellisuudessa+ovat.)
Värisävyjä+ei+ole.+Sateenkaari+on+harmaa.
29.06.2018 22:11
Juu.+Tuo+on+hyvä!+Minuahan+ei+mihinkään+järkiperäiseen+pakoteta.+Sellainen+on+niiden+sateenkaarevien+heiniä.+Tai+ruohoa.+Sitähän+ne+polttaa+kuitenkin.+Kaiken+kulottavat.
29.06.2018 21:56
"Abortissa+se+aiheutetaan+tahallisesti+lääkärin+toimesta,+jonka+pitäisi+varjella+elämää."
Nimenomaan+ja+justiinsa+niin.+Se+onkin+pääasiallinen+syy+minun+ajtteluuni,+ettei+niitä+abortteja+ole.+Jos+niitä+olisi,+niin+se+toimi+ei+varjelisi+sitä+kohtuun+murhattua+kirkollisveron+maksajaa.
29.06.2018 21:55
Aivan.+Ja+jos+jollakin+muullakin+on+erin+värinen,+niin+en+pidä+sitä+autona.+Onhan+selvä?
29.06.2018 21:17
Eikä+MINUN+mielestäni+ole+olemassa+abortteja.+On+vain+keskenmenoja.
29.06.2018 21:16
Juuri+niin.+Eikä+MINUN+mielestäni+missään+autossa+ole+nahkapintaista+rattia.+Minulle+ne+kaikki+ovat+muovipintaisia.+Ja+kaikki+nopatkin+ovat+karvattomia.
29.06.2018 21:15
Sanokoon+tieliikennelaki+mitä+sanoo,+mutta+MINUN+mielestäni+polkupyöräilijöillä+on+vain+väistämisvelvollisuus,+eikä+yli+80:n+nopeusrajoituksia+ole.+Heti+jos+joku+ajaa+satasta+niin+kirjoitan+yleisönosastolle.+Siis+80+on+absoluuttinen+maksimi.+Koskee+KAIKKIA!+Myös+Audeja+ja+Biimereitä.+Tuliko+selväksi?
29.06.2018 20:20
Koska+vastasyntyneen+saa+pakkoliittää+aatteelliseen+yhdistykseen,+niin+on+hänet+saatava+myös+naittaa+sopivan+tai+eniten+maksavan+puolisoehdokkaan+kanssa.+Ainakin+kirkollisen+vihkihommelin+kautta.+Mitä+sitä+odottelemaan,+että+itse+kykenisi+valitsemaan?
Sitä+en+kyllä+ymmärrä,+että+miksi+sukupuolineutraalisuus+olisi+peruste+ikärajattomuudelle.
29.06.2018 20:10
Hmm..+Mielenkiintoisaa.
Kirkkoon+päässyt+yksisarvinenhan+oli+ihan+sivuosassa+tuossa+Tuula+Okkolan+mielensäpahoituskirjoituksessa.+Pääasia,+eli+se+iso+ongelma,+oli+jalkapallon+katsominen+kirkossa.+Alttarikin+oli+tilaisuudessa+huonosti+näkyvillä,+kun+valkokangas+oli+tiellä.
No,+pallojen+kanssa+pelailu+ei+taida+olla+yhtään+ristiriidassa+kristinuskon+kanssa.+Siellä,+missä+futis+on+elämääkin+suurempi+juttu,+on+samassa+asemassa+tyypillisesti+myös+kristinusko.+Ihmiset+jopa+rukoilevat+Jumalaa+suosimaan+omaa+joukkuettaan.
Tuulan+kertoman+mukaan+Futiskirkossa+oli+ihan+Futisehtoollinenkin+järjestetty.+Luulisi+tuon+pyhittävän+spesiaalitapahtuman.+Vaan+eipä+tietenkään+pyhitä,+kun+se+alttari+oli+piilossa,+ja+siten+kirkko+tietenkin+menetti+asemansa+kristinuskolle+pyhitettynä+mestana.+Vai+menettiköhän+kirkko+asemansa+sittenkin+siksi,+että+ihmisiä+syyllistettävien+saarnojen+sijaan+kirkossa+olikin+nyt+jotain+maallista+elämää?
(Kerrottakoon+varalta,+etten+itse+ole+lainkaan+futiksesta+kiinnostunut.)
27.06.2018 19:07
"Onko+joku+niin+väittänyt?"
En+tiedä.+Voi+ollakin.+Voi+olla,+ettei+ole.+Mutta+perusteeni+ylpeydettömyydelleni++on+muiden+sanomisista+riippumatta+se,+etten+osaa+ajatella+sukupuoltani+toista+paremmaksi.
"Molemmat+sukupuolet+ovat+omalla+tavallaan+erityisiä."
Ja+ihmiset+ihan+yksilöinäkin+ovat+omilla+tavoillaan+erityisiä.+Näistä+syistä+en+tajua+miksi+pitäisi+olla+erityisesti+ylpeä+juuri+omasta+sukupuolesta.
27.06.2018 18:14
En+osaa+ajatella,+että+ihminen+olisi+jotenkin+erityisempi+sukupuolensa+perusteella.
27.06.2018 06:27
Mielenkiintoinen+näkemys.+Onko+mielestäsi+hyvä+olla+ylpeä+kaikista+ominaisuuksistaan,+joihin+on+niin+tyytyväinen,+ettei+halua+olla+toisenlainen?
26.06.2018 21:52
Mitä+erityistä+ylpeilyn+aihetta+on+esimerkiksi+siinä,+että+on+mies?
26.06.2018 21:39
Hesari+klo+13:26.
26.06.2018 21:30
Löytyisköhän+parempi+foorumi+vaikka+tuolta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/aihe_vapaa
26.06.2018 19:13
Sitä+se+maallistuminen+teettää:+vieraannutaan+Jumalan+pöllöimmistä+ajatuksista.
26.06.2018 06:32
36 / 396