railisuominen

railisuominen profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 16v sitten
176 aloitusta · 10463 kommenttia
Oi kerropa nyt hyvä ihminen, että miksi menisin kenellekään sanomaan tuollaista, mitä sinä tänne kirjoitat? Olet kyllä sairas ja yksinkertainen puheripulissasi.

Edelleenkin kuollut ihminen on kuollut ja kuopattu, mutta hänen tekonsa ja sanomiset jäävät elämään, eikä ne mihinkään häviä. Tuo mitä kerroin Jasminasta kuuluu tasan tarkasti tähän ketjuun. Tätäkään ketjua ei olisi jonkun tarttenu avata, jos Jasmina olisi tuolloin toiminut Suomen lakien mukaan. Eipä toiminut ei!
Äläpäs laita sanoja mun suuhun. En vihaa vaan halveksin. Ne ovat kaksi eri asiaa. Viha vie voimat ja se on liian voimakas tunne, joten sellaiseen tunteeseen ei kannata pääkoppaansa uhrata.

Ihan varmasti perheessä on ainakin yritetty vaikuttaa. Jasmina kuitenkin oli niin vahva ja omapäinen ihminen, että halutessaan hän olisi todistanut. Ei halunnut. Taisi Marjakin oikeudessa todistajana puhua vähän palturia. Oliko joku sellainen juttu, että hän käy joka kuukausi Helsingissä tsekkaamassa Johannan kämpän ja koirien hoidon? Lieköhän toi piti paikkansa?

Mun päähäni ei mahdu, eikä koskaan tule mahtumaan sellainen käytös, että kirjoitetaan vuosikausia julkisesti siitä, kuinka huonosti Johanna "hoitaa" koiriaan ja siitä huolimati asialle ei tehdä mitään, vaikka tarjotaan tilaisuus vaikuttaa koirien ja tulevien koirien elämään/kohtaloon.

Se joka näkee, niin sen pitää toimia!

Mä en oikeestaan paljonkaan seurannut tuota Markun tapausta.