Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Mitäs kummaa tuossa on, että vastaan 5 vuotta vanhaan viestiin? Kun kirjaudun sisään, niin mä näen, että mulle on viesti ja montako lukematonta viestiä mulle on tullut. Eli joku oli tuohon viestiin kommentoinut ja mulle tuli siitä tieto ja vastaan, jos vastaan. Näen samalla alun viestin tekstistä.

Toi on totta, että Cluso lähetti mulle kaikki (todennäköisesti kaikki) ne viestit, mitä sähköpostikirjeenvaihtoa se oli tuon KRP:n poliisin (P:n +ja vähemmän M:n, tais olla joku kolmaskin) kanssa käynyt. Ja niitä on hiton paljon. Siellä oli mm. sellainen viesti, että Cluson ei kannata mennä erääseen paikkaan, koska se ratsataan. Tosta herää ksymys, että kuinkahan paljon KRP tiedottaa ketäkin ja mitäkin tahoa siitä, että jossain aiotaan tehdä ratsia tms.. Ja tietty Cluso lähetti ton mulle. Seurattiiin sitten yhdessä (siis kälätettiin puhelimessa ja vaihdettiin sähköposteja) erään iltapäivälehden kirjoitusta ratsiasta.

Kun soitin tolle KRP:n P:lle Cluson ongelmista, niin sanoin sille muutaman valitun sanan. Enkä varmaankaan ollut kyllin hienotunteinen enkä säästellyt rumia sanoja. Sanoin sille, että kerron syyttäjälle, että miten tossa on toimittu. Cluso sai haukut tolta P:ltä, kun P:lle selvisi, että tiedän kaiken. Toi P kielsi Clusoa olemasta muhun yhteydessä enää. Ei Cluso totellu. Eipä mennyt kun pari päivää, niin sähköpostista oli hävinnyt kaikki AS:n nimellä lähetetyt viestit. Eipä toi P tiennyt, että Clusolla oli monta sähköpostiosoitetta ja ne samat olivat tulleet myös Cluson ja xxxx nimellä mun lootaani. Olin lisäksi tallentanut ne jo muualle. Ne kaikki muut ne KRP:n hakkerit oli jättänyt, mutta kaikki AS nimellä olevat oli poistettu. Eipä ollut kovin vaikeaa hoksata, kuka ne oli vienyt. Inhosin ton jälkeen yli kaiken KRP:n toimintaa.

Laihon kanssa kerran ollaan vaihdetu sähköpostia ja sekin WinCapitalaisten pyynnöstä ja senkin olen täällä jo kertonut. Joten voisitte jo jättää noi luulotautisten höpinät sikseen.
  2. Kyllä Raili kommentoi myhyn herjauspalstan lopetusta, mutta näädät ovat niin kiukuissaan, että vinkuvat ylläpidolle heti, jos Raili jotain kirjoittaa. Ovat siis tulleet tänne moderoimaan. Toi tollanen kertoo näädistä paljon. Ja todellakaan ei mitään hyvää.

En edelleenkään puolusta tahi hyväksy Johannan tekoja, mutta en myöskään hyväksy näätien Johannaan ja Johannan läheisiin/kavereihin kohdistamaa kiusaamista ja vainoamista. Pientä tyttöäkin kehtaavat arvostella ja julkaista kuvia, vaikka se on kiellettyä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää jättää lapsi rauhaan. Samoin Johannan kuvia ja kirjoituksia kopataan ja julkaistaan, vaikka Johanna on sen kieltänyt.

Eipä tästä ole kauan aikaa, kun Kimi Räikkönen voitti oikeudessa, kun eräs media oli julkaissut Kimin kuvia ilman lupaa. Ihan samoin, vaikkei Johanna Kimi olekaan, niin hänellä on kuitenkin aivan samat oikeudet kuviinsa ja kirjoituksiinsa, kuin Kimilläkin. Tätä näädät eivät ole ollenkaan ajatelleet. Ihan oikein, jos nyt tuomiot ja rahalliset korvaukset napsahtaa,

Kysymykseesi, että Johannan tuhlaisi kaikki saamansa rahat turhuuteen on Johannan ihan oma asia, eikä se kuulu näädille tipan vertaa. Juokoot, matkustelkoot, laittakoon pidennyksiä ripsiinsä/hiuksiinsa/kynsiinsä ja ostakoot mitä lystää kunhan vaan ei mitään elollista osta asusteekseeen.

Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta.

Tääkin kirjoitus varmaan kohta poistuu.
  3. Yllätyin iloisesti, kun luin myhyn näätähalveerauspalstaa. Siellä jopa pari näätää antoi positiivista palautetta Johannan esiintymisestä ja esiintymiskunnosta. No tietty muutamat fanaattisemmat näädät alkoi heti mollaamaan näitä positiivisen palautteen antaneita. Etenkin pari niistä näädistä näyttää olevan hyvinkin pettyneitä, kun Johanna ei sekoillut ja ollut räkäkännissä.

Mulle muistuu mieleen sieltä palstalta sellainen juttu, missä joskuskin joku näätä sanoi, että "Tuo leninki sopii Johannalle hyvin ja väritkin ovat hyvät ja just sopivat Johannalle", niin Johannahan piti sitä leninkiä pitkään ja varmasti oli otettu, kun hänen asuvalintaansa/ostostaan joskuskin kehuttiin. No toki noi muutamat pelkkää pahaa tahtovat haukkuvat kaiken liikkuvan ja etsivät virheitä kaikkialta. Niillä mahtaa olla omassa elämässään paljon ongelmia. Yritän siis sanoa, että sanomalla jotain kaunista tai ihan mitä vaan positiviista, niin se saattaa piristää Johannaa/tai ketä tahansa mudassa ryömivää. Lisäksi tuollaisella lähestymistavalla saa varmasti paljon paremmin sanomansa perille, kun vastaanottaja saa joskuskin hyvää palautetta. Enkä todellakaan tarkoita sitä, että mitenkään hyväksyisin Johannan tekemisiä, mutta joskus, kun aihetta on voi sanoa jotain positiivistä.

Johanna, kun laihduttais edes 10 kiloa, niin se olisi vyötäröltä yli 10 cm pois ja vaikuttaisi jaksamiseen ja terveyskin parantuisi. Se tuntuisi jo huimasti vaatetuksessakin. Voisi käyttää kauniita esiintymisasuja ja liikkeetkin sulavoituisi.